1. Täienduskoolituse asutuse nimetus
OÜ Collectiv
2. Õppekava nimetus
Facebooki reklaamikoolitus
3. Õppekeel
Eesti keel
4. Õppevaldkond
Ärindus, haldus ja õigus
5. Õppesuund
Ärindus ja haldus
6. Õppekavarühm
Turundus ja reklaam
7. Õppe eesmärk
Koolituse eesmärk on anda õppijale praktilised teadmised ja oskused Facebooki reklaami tegemisest, reklaamikampaania planeerimisest ja taasturundusest ehk remarketingist.
8. Õpiväljundid
Koolituse tulemusena tead ja tunned:
- millised on erinevate reklaamide eesmärgid ja millal neid kasutada;
- miks vältida Boost Post nupu kasutamist;
- kuidas teha Facebookis reklaami edukamalt;
- miks vältida FB fännilehe meeldimiste ostmist;
- kuidas lisada kodulehele Facebook Pixel koodi.
oskad:
- luua reklaami sihtgruppe Custom Audience, Saved Audience ja Lookalike Audience.
- valida sobivat kohta, kus reklaami näidata;
- planeerida reklaami eelarvet ning reklaamide näitamist ajatada;
- luua oluliste sihtgruppide segmente, kellele hiljem reklaame näidata;
- sihtida neid, kellel võiks sinu kauba vastu olla huvi sõltumata sellest, kas nad on sinust varem teadlikud või mitte.
9. Õpingute alustamise tingimused
Arvutikasutaja baasteadmised
10. Õppe kogumaht, sealhulgas auditoorse, praktilise ja iseseisva töö osakaal
Auditoorne töö – õppe eesmärgi saavutamine loengu ja arutelu vormis.
Praktiline töö – õppe eesmärgi saavutamine õpitud teadmiste ja oskuste töös rakendamise kaudu.
Iseseisev töö – iseseisev tegevus õppe eesmärgi saavutamiseks.
Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)
11. Õppe sisu
I OSA – Facebook Ads peamiste võimaluste kordamine
- Tead, miks vältida Boost Post nupu kasutamist.
- Tead, millised on erinevate reklaamide eesmärgid ja millal neid kasutada.
- Oskad ja tead, kuidas peaks postitust võimendama.
- Tead, miks vältida FB fännilehe meeldimiste ostmist.
- Oskad luua reklaami sihtgruppe Custom Audience, Saved Audience ja Lookalike Audience.
- Oskad valida sobivat kohta, kus reklaami näidata.
- Oskad planeerida reklaami eelarvet ning reklaamide näitamist ajatada.
- Oled korranud või tutvunud Facebooki reklaami peamiste formaatidega nagu pildikarusell, üksik pilt, üksik video ja slaidiesitlus videona.
II OSA – Facebook Pixel ja eduka reklaami eeldused
- Kuidas kasvatada sihtgruppi, koguda kontakte ja millal teha müüki?
- Oskad ise luua valitud sihtgrupi segmendile Facebook remarketing reklaami.
- Kuidas olemasoleva kliendibaasi või sihtgrupi segmendi põhjal luua nendesarnane nn uus soe sihtgrupp (lookalike audience), kellele enda toodet või teenust tutvustada.
- Sihtrühmade segmentide loomine erinevate tegevuste põhjal – ostis/ei ostnud, liitus/ei liitunud, huvitus, aga ei registreerunud jne.
12. Õppekeskkonna kirjeldus
OÜ Collectiv viib läbi koolitusi klassis, mis vastab tervisekaitse nõuetele või Zoom Live koolitusena. Koolitusklassi on tagatud ligipääs ka liikumispuudega inimestele.
Kui koolitus toimub klassis, siis on igal osalejal võimalus kasutada koolituse kestel toimiva internetiühendusega arvutit.
13. Õppematerjalide loend
Koolitaja poolt koostatud detailne konspekt. Soovitav on tutvuda enne koolituspäeva osalejatele mõeldud info ja ettevalmistavate ülesannetega.
14. Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Antud koolituse lõpus väljastatakse koolitusel osalejale tõend.
15. Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus.
Koolitajad peavad omama kõrgemat erialast ning pedagoogilist haridust või olema aktiivselt tegutsenud õpetatavas valdkonnas ning omama vastavasisulist vähemalt 5-aastalist kogemust, mida nad on võimelised tõestama.
16. Õppekava kinnitamise aeg
28. mai 2017
17. Õppekava muutmise aeg
20.07.2021