Facebook ads, pixel ja retargeting | Reklaami koolitus edasijõudnutele

Avaleht/Facebook ads, pixel ja retargeting | Reklaami koolitus edasijõudnutele

Facebooki reklaami koolitus edasijõudnutele | Facebook ads, pixel ja retargeting

Facebook Remarketing taasturundus

Kas Sinu Facebooki turundus ja reklaam võiks olla sama täpne?

Facebook ads tähendab paljude jaoks postituse Boost Post nupu kasutamist või paremal juhul reklaami tegemist huvide põhjal. Kas oled tulemustega rahul? Kas sooviksid, et sinu reklaam Facebookis oleks efektiivsem ja oskused kõrgemal tasemel?

Sa tegelikult tead või oled kuulnud, et mis on Facebook Pixel code ja Facebook retargeting ehk remarketing, kuid sa ei oska seda ise täpselt kasutada. Tahaksid seda osata?

Õpetame sulle, kuidas koostada üks hea Facebooki reklaam

Reklaam Facebookis ei ole lihtsalt pilt ja tekst ja üleskutse tegevusele. Näitame sulle, mida paljud teevad reklaamide juures valesti või lohakalt.

Toome sulle näiteid:

  • millised sõnad saavad rohkem reklaamides tähelepanu;
  • millised pildid saavad rohkem klikke;
  • kui pikad peaks olema reklaamtekstid;
  • mida peaks tekstid sisaldama.

Lisaks anname veel mõned väiksed nipid, mis aitavad reklaami vaataja tähelepanu suunata sinna, kuhu sul on vaja, et nad vaataksid.

Näitame, kuidas Facebook Pixel töötab ja õpetame, kuidas seda praktiliselt kasutada

Peamine probleem Facebooki reklaami tegemisel on see, et reklaame näidatakse võhivõõrastele või neile, kes ei tea sinu firmast midagi või neile, kellel puudub usaldus sinu firma vastu.

Anname sulle konkreetse õpetuse, kuidas ehitada üles süsteemne Facebooki reklaam, mis töötab pea iga firma puhul, kuid 80% turundajaid ja ettevõtjaid ei oska seda kasutada.

E-poe pidajatega seadistatakse Facebook Dynamic Ads

Eve õpetab, kuidas sihtida ja personaliseerida Facebooki reklaame automaatselt. E-poodide omanikele näidatakse, kuidas seadistada oma tootekataloog nii, et Facebook teeks määratud andmete põhjal pidevat turundustööd.

Facebooki dünaamiline reklaam võimaldab sinu e-poe tooteid näidata nendele, kes on antud valdkonna vastu huvi üles näidanud. Nende huvi võib pärineda nii sinu veebilehelt, äpist või mujalt veebist.

Selline automaatne seadistus tähendab seda, et Facebook leiab sulle 24/7 iga toote jaoks sobivaid kliente. Tasub kindlasti proovimist.

Anname tehnilist abi ka 3 kuud peale koolituse toimumist

Kuna antud Facebooki koolitus on üdini tehniline ja praktiline, siis on meil osalejate arv piiratud 8 inimesega, et jõuaksime tegeleda igaühe küsimustega.

Garanteerime sulle, et 3 kuud peale koolitust saad kõigile koolitusega seotud küsimustele vastused 24 tunni jooksul.

See ei ole tutvustava iseloomuga ega isutekitamise reklaami koolitus, vaid praktiline käed külge stiilis koolitus, kus tegeledki oma reklaamide koostamisega.

Antud Facebooki reklaami koolitus on ainus Eestis, kus me tegeleme iga osalejaga ka eraldi. Näiteks enne koolitust aitame sul vajadusel lisada Facebook Pixel koodi ning peale koolitust võid julgelt küsida abi ilma, et keegi sinult iga liigutuse eest raha küsib.

NB! Sellist abi ei paku Eestis mitte ükski koolitusfirma. Kasuta seda võimalust kindlasti.

Mida me sulle konkreetselt siis õpetame?

Facebooki kampaania ja reklaami tegemine sisaldab palju tehnilisi nüansse, sellel koolitusel keskendume järgmiste oskuste omandamisele.

I OSA – Facebook ads peamiste võimaluste kordamine (90 min)

  • Tead, miks vältida Boost Post nupu kasutamist.
  • Tead, millised on erinevate reklaamide eesmärgid ja millal neid kasutada.
  • Oskad ja tead, kuidas peaks postitust võimendama.
  • Tead, miks vältida FB fännilehe meeldimiste ostmist.
  • Oskad luua reklaami sihtgruppe Custom Audiences, Saved Audience ja huvide järgi.
  • Oskad valida sobivat kohta, kus reklaami näidata.
  • Oskad planeerida reklaami eelarvet ning reklaamide näitamist ajatada.
  • Oled korranud või tutvunud Facebooki reklaami peamiste formaatidega nagu pildikarusell, üksik pilt, üksik video ja slaidiesitlus videona.

II OSA – Facebook Pixel ja eduka reklaami eeldused (45 min)

  • Kuidas kasvatada sihtgruppi, koguda kontakte ja millal teha müüki?
  • Oskad ise luua valitud sihtgrupi segmendile Facebook remarketing reklaami.
  • Kuidas olemasoleva kliendibaasi või sihtgrupi segmendi põhjal luua nendesarnane nn uus soe sihtgrupp (lookalike audience), kellele enda toodet või teenust tutvustada.

III OSA – Custom audience, Dynamic creative, Custom conversion, Lead Ad

  • Sihtrühmade segmentide loomine erinevate tegevuste põhjal – ostis/ei ostnud, liitus/ei liitunud, huvitus, aga ei registreerunud jne.
  • Kohandatud eesmärkide loomine (Custom conversion).
  • Kontaktide kogumine (Lead Ad).
  • Dynamic creative – kuidas koostöös FB’ga saada teada, missugune pilt, pealkiri, tekst, kirjeldus või nupp töötab kõige paremini. Sul on võimalik ühe reklaami tarbeks koostada 5 pealkirja, 10 pilti või videot, 5 teksti, 5 kirjeldust ja 5 suunavat nuppu. Facebook loob kombinatsioone sisestatud elementidest ja nii saadki teada, mis töötab hästi ja mis paremini.

Lisaks eraldi konsultatsioon WooCommerce e-poodnikele – Facebooki dünaamiline reklaam ehk Dynamic Ads

Facebooki dünaamilist reklaami on mugav teha pluginate abil eelkõige e-poe kaupadele. Kuna koolitusel osalejatel pole kõigil toimivat WooCommerce e-poodi, siis jääb see osa eraldi konsultatsiooniks.

  • Dünaamilise reklaami seadistamine.
  • Facebook remarketing ja sihtimine, mis toob 24/7 külastajaid sinu lehele.
  • Oskad sihtida neid, kellel võiks sinu kauba vastu olla huvi sõltumata sellest, kas nad on sinust varem teadlikud või mitte.
  • Külastajate sihtimine, kes on e-poes vaadanud või lisanud tooteid ostukorvi.
  • Külastajate sihtimine, kes on tooteid lisanud ostukorvi, kuid pole ostu sooritanud.
  • Ristmüük tootekategooriale, mille hulgast on külastaja mõnda toodet vaadanud.

Mida Facebooki reklaami koolitus sisaldab:

  • koolituse esitlusmaterjale;
  • lõunasööki;
  • 3 kuud isiklikku veebiabi;
  • Facebooki ja veebilehe ning Facebooki ja e-poe sidumise pluginaid (väärtus 135€);
  • tasuta konsultatsiooni.

Kõik meie kliendid, kellele meeldivad KoduleheKoolitused Facebookis, saavad võimaluse osaleda aastas ühel meie pakutud koolitusel tasuta.

Mida peaksid teadma, enne kui otsustad tulla?

Sul võiks olla varasem Facebooki reklaami tegemise kogemus, sest siis on sul lihtsam. Koolitusel me ei räägi sihtgrupi kirjeldamisest ega strateegiast, eesmärkidest ega statistikast. Selleks on meil eraldi Facebooki turunduskoolitus.

Osalemise tingimised

  • Pead olema ettevõtte Facebooki reklaamikonto haldur (admin).
  • Veebilehel peab eelnevalt olema lisatud Facebook Pixel kood (aitame vajadusel lisada).

Sulle on garanteeritud 3 kuud koolitusjärgset abi

Saad oma küsimustele kiirelt 24 tunni jooksul vastused ja kui on rohkem tekkinud küsimusi või on keerulisem küsimus, siis lepime kokku aja ning saad ka tulla konsultatsioonile. See kõik on hinna sees. Kasuta kindlasti seda koolitusjärgset tuge.

Koolituse aeg, koht ja hind

Koht: Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Hind: 295 € + KM (354 €)

Aeg: 05.03.2019 kell 09.30 – 15.00

Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

NB! Kohti on vaid 8-le, sest siis suudame lahendada ka personaalseid küsimusi.

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.

Aeg, koht ja hind

Koht: Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Hind: 295 € + KM (354 €)

Aeg: 05.03.2019 kell 09.30 – 15.00

Auditoorse töö osakaal – 3 tundi
Praktilise töö osakaal – 3 tundi
Õppe kogumaht – 6 tundi (0,23 EAP)

NB! Kohti on vaid 8-le, sest siis suudame lahendada ka personaalseid küsimusi.

Koolitaja

Eve Keerus-JusupovEve on vilunud koolitaja, kes jagab meelsasti sinuga enda FB remarketingi ja Dynamic Ads-i kogemusi. Eve silmad paneb särama numbrid, mis aitavad otsuseid teha.

Merlis JusupovMerlis jagab sulle väärt nippe FB reklaamikampaania planeerimiseks. Samuti ta juhendab sind, kuidas teha reklaami Facebookis targemalt.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

koolitusluba

Kliendid, kes meid usaldavad

logod1

Aare Rebban tagasiside