Veebiturunduse blogi

Avaleht/Veebiturunduse blogi/

7 soovitust Instagrami profiili seadistamiseks

Kui sa natukenegi uurid tuntud firmade või edukate Instagrami turundajate või nö Influencerite profiile, siis saad kohe aru, mida nad teevad seal teistmoodi kui sina. Järgnevalt saad täpselt teada, millele pead tähelepanu pöörama.

14.02.2019|

Mida MailChimpi sisekoolitustel on enim küsitud?

Meil on MailChimpi koolitus, kus keskendume MailChimpi tundmaõppimisele. Aga sageli jääb sellest ettevõtetele väheks, eriti neile, kes juba kasutavad MailChimpi ja kes soovivad oma turundusearsenali juurde võtta väärt MailChimpi lisavõimalusi. Vaatame üle, mis teemad enim meie kliente on huvitanud.

29.01.2019|

Avada kujundusele sisu lisamine

Kui sa oled oma WordPressis loodava kodulehe kujunduseks valinud Avada, siis sellest õpetusest saad samm-sammulised juhised, kuidas lisada oma kodulehele sisu. Ole tähelepanelik ja kannatlik ning aja sõrmega järge. Vaata ka videosid.

22.01.2019|

Kuidas valida Avada kujunduse demo?

Avada on äärmiselt võimekas WordPressi kujundus. Oma koolitustel oleme alati esimese valikuna soovitanud just seda kujundust. Loe, miks just Avada theme ja kuidas leida sealt sobivaim kujundus.

4.01.2019|

WordPress 5 on peaaegu kohal

Juba üle aasta on räägitud uuest WordPress 5’st, mis toob kaasa suured muudatused. Kuna nüüdseks on jälle saladusteloori kergitatud ja tegelikult olen ka juba WordPress 5.0 beta versiooni testinud, siis vaatame lähemalt, mis meid WordPressi maailmas ees ootab.

31.10.2018|

Google Ads lühikoolitus – kampaania seadistamine

Kas teed oma esimesi samme Google reklaamiga või oled juba kõvasti põletanud sellega raha, aga tulemusi pole? Tänane Google Ads koolitus õpetab sulle, kuidas teha reklaami Google otsingumootoris ja kuidas seadistada selleks oma reklaamikampaania.

16.10.2018|

Veebilehe SEO audit. Miks kodulehe sisu pole indekseeritud?

SEO seostub tihtipeale paljudele märksõnade, tiitli ja metakirjelduse kirjutamisega. Kuid see pole nii. Sinu kodulehe positsiooni otsingutulemustes mõjutab ka kodulehe tehniline olukord. Selles kodulehe auditi postituses vaatame, mis võivad olla need tehnilised põhjused, miks kodulehe sisu pole otsimootorite poolt indekseeritud.

27.08.2018|