• 3. jaanuar 2022

    Kuidas seadistada eesmärke Google Analytics 4?

    Kui e-poe tehingud tulevad tänu Google Tag Manageri või plugina abile kenasti ise kohale (purchase), siis konversioonid (oluline tegevus, mida soovid, et su kodulehe külastaja teeks) pead ise looma. Vaatame üle, kuidas luua ja seadistada eesmärke Google Analytics 4. Uuri lähemalt!

    Loe edasi
  • 6. detsember 2021

    25 viga, mida e-maili turunduses vältida

    E-maili turundus on paljude ettevõtete arvates üks nende efektiivsemaid tööriistu internetis, kuid edu saadab neid, kes teevad vähem vigu. Järgnevalt vaatame, milliseid vigu teevad ettevõtted turundamisel läbi e-maili.

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 6. detsember 2021

    Miks just võtta Mailchimp oma e-mailiturunduse tarkvaraks?

    Mailchimp on tarkvara, mis ei ole ainult uudiskirjade saatmiseks, vaid aitab sind mitmetes teistes turundustegevustes. Mailchimp on ka suur sõber mitmekümnete erinevate tarkvaradega.

    Loe edasi
  • 1. november 2021

    Kuidas turvata oma WordPressi veebilehte?

    Sinu WordPressi kodulehe turvalisus pannakse iga tund proovile Häkitud WordPressi veebileht võib tõsiselt kahjustada ettevõtte käivet ja mainet. Häkkerid võivad varastada infot kasutajate kohta, paroole, installida pahatahtlikku tarkvara ja ka levitada teie kodulehe kasutajatele pahavara.

    Loe edasi

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 31. oktoober 2021

    iOS 14 ja Facebooki reklaamid

    iOS 14 versiooni tulekuga kaasnes uuendus, mis annab Apple seadme kasutajatele võimaluse otsustada, kas nad soovivad oma andmeid teiste rakendustega jagada. Selle tulemusena on Facebookis reklaamijatel nüüd vähem andmeid ja sihtimine ebatäpsem. Mida saab selle vastu aga teha?

    Loe edasi
  • 12. oktoober 2021

    Kuidas kodulehte optimeerida häälotsingute jaoks?

    Kas oled otsinud Googlest midagi telefoniga, kasutades häälotsingut? Kuidas töötab? Kui töötab, siis on päris kiire ja mugav info leidmise viis, eks? Kui tahad, et ka sinu veebileht tuleks häälotsinguga Googles esile, siis loe edasi.

    Loe edasi
  • 9. september 2021

    Kui hästi töötab Sinu jaoks sotsiaalmeedia kanal?

    Kas sa tead, milline sotsiaalmeedia kanal sinu jaoks tegelikult töötab? Pole vahet, kas sa töötad turundajana, sotsiaalmeedia haldurina või oled väikeettevõtjast Hunt Kriimsilm, sa panustad sinna, eks? Üks viis oma tegevuse tulemusi hinnata on sinu kodulehele lisatud Google Analyticsi abil. Vaatame, kuidas.

    Loe edasi
  • 28. aprill 2021

    28 tööriista ettevõtte alustamiseks ja kasvatamiseks

    Osalejatega koos nende probleeme, ideid, plaane ja võimalusi arutades, otsustasin kokku koguda siia tööriistad, mis aitavad ettevõtet käivitada või kasvatada.

    Loe edasi
  • 4. jaanuar 2021

    Telefoniga pildistamine

    Oskuslik telefoniga pildistamine võimaldab teha pilte nii kodulehe kui ka oma sotsiaalmeedia kanali tarbeks. Selles postituses jagan sinuga peamisi võtteid ja nippe, kuidas teha oma nutitelefoniga võimalikult häid pilte.

    Loe edasi
  • 27. oktoober 2020

    Kui mõistad, mis on turundus, siis sinu ettevõtte turundamine hakkab liikuma õiges suunas

    Turundus on kõikjal meie ümber. Turundus ei ole aga peale surumine, turundus on küsimus: Kuidas ma saan sind aidata? Ja ennem pead iseendalt küsima: keda saan ma aidata? Kuna sihtrühm, kellele soovid turundada, ei ole kõik maailma inimesed.

    Loe edasi
  • 15. oktoober 2020

    Automatiseeritud e-pood hoiab kokku aega

    E-pood ei tähenda ainult toodete internetti riputamist, sinna juurde kuulub ka tulemuste analüüs ja veebilehe parendamine, reklaamide loomine ja analüüs, uudiskirjade saatmine ja analüüs, ostutellimuste täitmine, raamatupidamine ja palju muud. Küll aga saad ajakulu minieerida, kui sinu e-pood oleks automatiseeritud.

    Loe edasi
  • 6. oktoober 2020

    Kuidas träkkida Google Analyticsis telefoninumbri ja Saada nupu klikkijaid?

    Google Analyticsi koolitusel tekib alati ka spetsiifilisi küsimusi ja seekord vastan kahele küsimusele: Kuidas mõõta telefoninumbri klikke ja kuidas mõõta Contact Form 7 päringuvormi täitjate arvu. Head uudistamist :).

    Loe edasi
  • 6. oktoober 2020

    Google Analyticsi e-kursus

    Olen pea paar aastat nokitsenud Google Analyticsi e-koolituse kallal ja lõpuks on see avalik. Tutvustangi nüüd sulle, et mida vastvalminud e-koolitus sisaldab? Uuri lähemalt.

    Loe edasi
  • 28. september 2020

    Tutvustame koolitusel valminud veebilehti

    Kui panin kokku koolitusel valminud osalejate tutvustusi ja tagasisidet koolituse kohta, siis tekkis tunne, et see on tõesti koolitus, kuhu tahaksin minna 🙂 Järelikult teeme õiget asja!

    Loe edasi