Veebiturunduse blogi

Avaleht/Veebiturunduse blogi/

Kuidas käib Google Adwordsis töölaua loomine?

Lisaks Google Analyticsile ja Google Data Studiole pakub ka Google Adwords oma töölauda. Viimase abil saad kiirelt ülevaate näiteks tulu toovatest reklaamidest ja sinu raha söövatest märksõnadest. Kuidas siis seadistada Adwordsis oma töölauda?

17.04.2018|

Kuidas sisuturundus tegelikult tööle saada?

Iga turundusagentuur räägib sulle, kui tähtis on täna sisuturundus. Mina toon selles postituses ühe näite, kuidas sisu abil mitmekordistasime kodulehe liiklust ning sissetulekuid. Sina võid seda täpsel samamoodi teha, kui ainult võtad järgnevast õppust.

3.04.2018|

Juhend sotsiaalmeedia strateegia koostamiseks

Kui sa tõesti tahad, et sotsiaalmeedia turundus aitaks sul teenida rohkem raha või aitaks saavutada, mida vaja, siis pead sellele lähenema strateegiliselt. Paraku paljud seda ei mõista. Sotsiaalmeedia turundus algab strateegiast Hiljuti tellis meilt üks firma sotsiaalmeedia turunduse koolituse ja kui nägi väljapakutud koolituse teemasid, siis ütles, et: „Strateegia on teooria ja selle

20.03.2018|

Mis on Sinu kodulehe eesmärk?

Hea kodulehe eesmärk peab olema mõõdetav, ajaliselt piiritletud, realistlik ja teostatav. Pead täpselt teadma, miks on kodulehe tegemine vajalik, kellele see on mõeldud, mida peab leht pakkuma.

13.03.2018|

Kuidas seadistada WooCommerce e-poes tarnet?

Selleks, et WooCommerce e-poes müüa füüsilisi tooteid on vaja seadistada ka ta tarnemeetodid. Millised tarnemeetodid on olemas WooCommerce’is? Mida saame juurde lisada? Millal on meil vaja tarnemeetodit ja milleks on tarneklass?

13.02.2018|