• 9. september 2021

    Kui hästi töötab Sinu jaoks sotsiaalmeedia kanal?

    Kas sa tead, milline sotsiaalmeedia kanal sinu jaoks tegelikult töötab? Pole vahet, kas sa töötad turundajana, sotsiaalmeedia haldurina või oled väikeettevõtjast Hunt Kriimsilm, sa panustad sinna, eks? Üks viis oma tegevuse tulemusi hinnata on sinu kodulehele lisatud Google Analyticsi abil. Vaatame, kuidas.

    Loe edasi
  • 28. aprill 2021

    28 tööriista ettevõtte alustamiseks ja kasvatamiseks

    Osalejatega koos nende probleeme, ideid, plaane ja võimalusi arutades, otsustasin kokku koguda siia tööriistad, mis aitavad ettevõtet käivitada või kasvatada.

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 4. jaanuar 2021

    Telefoniga pildistamine

    Oskuslik telefoniga pildistamine võimaldab teha pilte nii kodulehe kui ka oma sotsiaalmeedia kanali tarbeks. Selles postituses jagan sinuga peamisi võtteid ja nippe, kuidas teha oma nutitelefoniga võimalikult häid pilte.

    Loe edasi
  • 27. oktoober 2020

    Kui mõistad, mis on turundus, siis sinu ettevõtte turundamine hakkab liikuma õiges suunas

    Turundus on kõikjal meie ümber. Turundus ei ole aga peale surumine, turundus on küsimus: Kuidas ma saan sind aidata? Ja ennem pead iseendalt küsima: keda saan ma aidata? Kuna sihtrühm, kellele soovid turundada, ei ole kõik maailma inimesed.

    Loe edasi

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 15. oktoober 2020

    Automatiseeritud e-pood hoiab kokku aega

    E-pood ei tähenda ainult toodete internetti riputamist, sinna juurde kuulub ka tulemuste analüüs ja veebilehe parendamine, reklaamide loomine ja analüüs, uudiskirjade saatmine ja analüüs, ostutellimuste täitmine, raamatupidamine ja palju muud. Küll aga saad ajakulu minieerida, kui sinu e-pood oleks automatiseeritud.

    Loe edasi
  • 6. oktoober 2020

    Kuidas träkkida Google Analyticsis telefoninumbri ja Saada nupu klikkijaid?

    Google Analyticsi koolitusel tekib alati ka spetsiifilisi küsimusi ja seekord vastan kahele küsimusele: Kuidas mõõta telefoninumbri klikke ja kuidas mõõta Contact Form 7 päringuvormi täitjate arvu. Head uudistamist :).

    Loe edasi
  • 6. oktoober 2020

    Google Analyticsi e-kursus

    Olen pea paar aastat nokitsenud Google Analyticsi e-koolituse kallal ja lõpuks on see avalik. Tutvustangi nüüd sulle, et mida vastvalminud e-koolitus sisaldab? Uuri lähemalt.

    Loe edasi
  • 28. september 2020

    Tutvustame koolitusel valminud veebilehti

    Kui panin kokku koolitusel valminud osalejate tutvustusi ja tagasisidet koolituse kohta, siis tekkis tunne, et see on tõesti koolitus, kuhu tahaksin minna 🙂 Järelikult teeme õiget asja!

    Loe edasi
  • 24. august 2020

    Automatiseeritud kliendi teekondade loomine MailChimpis

    Mailchimpis on nüüd uus võimalus – joonista Mailchimpi keskkonnas valmis klientide teekond ja pane töösse. Järgnevalt jagan sinuga õpetust, kuidas seda tehniliselt teha. Head uudistamist ja kasutamist.

    Loe edasi
  • 26. juuni 2020

    MailChimpi uus võimalus – klientide küsitlus

    Soovid e-poest ostjate käest küsida tagasisidet? Tahad teada, mida kliendid arvavad sinu teenuse kohta? Uudiskirja list vajab segmenteerimist? Uuri, kuidas MailChimp aitab sul teha kliendiküsitlust.

    Loe edasi
  • 8. juuni 2020

    Miks külastaja ei osta sinu e-poest?

    E-poe pidajana on sul oluline teada, milliseid tooteid ostetakse ja kui suur on sinu müügitulu. Aga samuti on kriitilise tähtsusega kui paljud veebilehe külastajad lisavad tooted küll ostukorvi, ent seejärel lahkuvad lehelt ja ei osta.

    Loe edasi
  • 3. juuni 2020

    Kodulehe hind. Miks on kodulehe tegemine kallis?

    Mulle helistas ühe ehitusfirma juhatuse liige ja küsis, mis oleks meie tehtud kodulehe hind. Selgitasin, et meie lihtsama kodulehe maksumus jääb 900 euro kanti. Tema küsib, et miks kodulehe tegemine nii kallis on, et me ei saa seda firmale lubada.

    Loe edasi
  • 26. mai 2020

    Otsimootoriturundus ehk SEM. Kuidas teha?

    Kodulehe omanikku vaevavad küsimused, kuidas saada kodulehele külastajaid või siis kuidas internetist kliente saada? Kas minu probleemi aitaks lahendada otsimootoriturundus ehk SEM?

    Loe edasi
  • 19. mai 2020

    Kuidas teha e-poodi? E-poe koolitus

    Paljud ettevõtjad on tänu veebiturundajate tugevale lobitööle hakanud arvama, et kindlasti peaks iga toote või teenuse pakkuja omama e-poodi. Suurem osa neist, kes on hurraaga lasknud teha omale e-poe, peavad nentima, et see ei too talle midagi märkimisväärset sisse.

    Loe edasi