Veebiturunduse blogi

Avaleht/Veebiturunduse blogi/

4 soovitust iluteenuse kodulehe omanikule või tellijale

Seoses iluteenuse pakkujatele mõeldud suursündmusega “I AM BEAUTIFUL”, esitas mulle Eesti Kosmeetikute Liidu esinaine Piret Kesküla neli küsimust. Vastused võiks huvitada nii ilusalongi omanikku kui ka iluteenusepakkujat, kes usub, et koduleht võiks tema ärile oluliselt kaasa aidata.

20.06.2019|

Google Analyticsi põhimõisted algajale

Google Analyticsi koolitusele tulles võiks sul eelnevalt olla tehtud väike tutvus põhimõistetega. Järgnevalt selgitan lähemalt näiteks, kes on üldse külastajad või mida näitab sulle lehel oldud aeg või mis peletab külastajad sinu kodulehelt minema.

8.05.2019|

10+ nõuannet Instagramis turundamiseks

Instagramis on Statista andmetel üle 500 miljoni aktiivse kasutaja päevas ja rohkem kui 70% on nendest noored. Mida sisaldab Instagrami turundus, kui selle kasutajad on peamiselt alla 29 aastased, kes meeleldi kasutavad Instagrami oma nutiseadmes?

30.04.2019|

Avada kujunduse seadistamine – osa 2

Kui eelmises Avada kujunduse seadistamist käsitlevas peatükis jõudsime läbi käia lehe paigutuse, värvide seadistamise, päise osa ja menüü seadistamise, siis nüüd uurime kuidas käib jaluse, sidebari ja lehe tausta seadistamine.

9.04.2019|

Kuidas praktiliselt koostada eesmärkide saavutamise plaani?

Miks on eesmärkide seadmine üldse oluline? Paljudele võib tunduda meelepärasem nö „tuulest viidud“ kulgemine, kus elu suunab neid, kuhu tahab ja nad naudivad seda. Miks ka mitte, aga kui sul on suur saavutusvajadus ja rohkelt ambitsioonikust, siis sellest võib jääda väheks.

5.03.2019|