• 26. juuni 2020

    MailChimpi uus võimalus – klientide küsitlus

    Soovid e-poest ostjate käest küsida tagasisidet? Tahad teada, mida kliendid arvavad sinu teenuse kohta? Uudiskirja list vajab segmenteerimist? Uuri, kuidas MailChimp aitab sul teha kliendiküsitlust.

    Loe edasi
  • 8. juuni 2020

    Miks külastaja ei osta sinu e-poest?

    E-poe pidajana on sul oluline teada, milliseid tooteid ostetakse ja kui suur on sinu müügitulu. Aga samuti on kriitilise tähtsusega kui paljud veebilehe külastajad lisavad tooted küll ostukorvi, ent seejärel lahkuvad lehelt ja ei osta.

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 3. juuni 2020

    Kodulehe hind. Miks on kodulehe tegemine kallis?

    Mulle helistas ühe ehitusfirma juhatuse liige ja küsis, mis oleks meie tehtud kodulehe hind. Selgitasin, et meie lihtsama kodulehe maksumus jääb 900 euro kanti. Tema küsib, et miks kodulehe tegemine nii kallis on, et me ei saa seda firmale lubada.

    Loe edasi
  • 26. mai 2020

    Otsimootoriturundus ehk SEM. Kuidas teha?

    Kodulehe omanikku vaevavad küsimused, kuidas saada kodulehele külastajaid või siis kuidas internetist kliente saada? Kas minu probleemi aitaks lahendada otsimootoriturundus ehk SEM?

    Loe edasi

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 27. märts 2018

    Google Analytics Events – seadistamine ja kasutamine

    Google Analytics on pärit aastast 2005 ja GA kood on aegade jooksul teinud läbi mitmeid muutuseid. Täna vastan 5 kliendi küsimusele teemal Google Analytics Events ning annan ka praktilisi õpetusi.

    Loe edasi
  • 20. märts 2018

    Juhend sotsiaalmeedia strateegia koostamiseks

    Kui sa tõesti tahad, et sotsiaalmeedia turundus aitaks sul teenida rohkem raha või aitaks saavutada, mida vaja, siis pead sellele lähenema strateegiliselt. Paraku paljud seda ei mõista. Hiljuti tellis meilt üks firma sotsiaalmeedia turunduse koolituse ja kui nägi väljapakutud koolituse teemasid, siis ütles, et: „Strateegia on teooria ja selle võib ära jätta. Me tahame ainult […]

    Loe edasi
  • 13. märts 2018

    Mis on Sinu kodulehe eesmärk?

    Hea kodulehe eesmärk peab olema mõõdetav, ajaliselt piiritletud, realistlik ja teostatav. Pead täpselt teadma, miks on kodulehe tegemine vajalik, kellele see on mõeldud, mida peab leht pakkuma.

    Loe edasi
  • 6. märts 2018

    Rich snippets – struktureeritud andmed otsingutulemustes

    Kas tahaksid lisada rich snippeteid oma veebilehele? Oled sa kuulnud fraasi rich snippet? Kas tead, mis on rich snippet ja milleks nad vajalikud on?

    Loe edasi
  • 27. veebruar 2018

    5 küsimust Google Analyticsi kohta, mida on kliendid küsinud

    Google Analytics on tarkvara, mis aitab aru saada kus, miks ja kuidas kasutajad takerduvad seatud müügiteekonnas. Järgnevalt toon 5 näidet, kuidas Google Analytics ning Hotjar on aidanud lahendada meie klientide probleeme. Vaatame neid lähemalt.

    Loe edasi
  • 20. veebruar 2018

    Facebook Analytics – uus veebianalüütika abimees

    Facebook Analytics on teema, mille kohta tuli uudiskirju eelmise aasta lõpus uksest ja aknast. Kuna Facebooki analüütika on teema ka meie edasijõudnute reklaamikoolituses, siis on järgnev lugemine soovitav just koolitusele tulijatele.

    Loe edasi
  • 13. veebruar 2018

    Kuidas seadistada WooCommerce e-poes tarnet?

    Selleks, et WooCommerce e-poes müüa füüsilisi tooteid on vaja seadistada ka ta tarnemeetodid. Millised tarnemeetodid on olemas WooCommerce’is? Mida saame juurde lisada? Millal on meil vaja tarnemeetodit ja milleks on tarneklass?

    Loe edasi
  • 6. veebruar 2018

    Kas kasutada pop-up’e ehk hüpikaknaid kodulehel?

    Kõik, kelle käest ma olen küsinud, on öelnud, et neile ei meeldi hüpikaknad. Samuti saab lugeda internetist, kuidas paljud lausa vihkavad pop-up’e. Samas aga leiab tõestust, et hüpikaknad kodulehel töötavad. Mida siis pidada silmas pop-up’ide koostamisel?

    Loe edasi
  • 30. jaanuar 2018

    Millest sõltub Facebooki reklaami hind?

    Facebook on tänaseks firmade postituste orgaanilise leviku kokku kuivatanud. See on fakt. Sul on 3 valikut, sa kas näed nüüd rohkem vaeva sisuga või jääb Facebooki turundus mängust välja või teed rohkem Facebooki reklaami.

    Loe edasi
  • 23. jaanuar 2018

    11 näidet, kuidas sihtida firma reklaami Facebookis

    Õige sihtrühma leidmine Facebookis on võtmeküsimus. Kui Facebookis reklaamida võõrastele, on see sama, mis puusalt tulistada – filmides võimalik, päriselus keerulisem. Kuidas sihtida õigesti?

    Loe edasi