Veebiturunduse blogi

Avaleht/Veebiturunduse blogi/

Kodulehe testimine ja Google Optimize

Ainult tänu testimisele saad teada, mis töötab Sinu veebilehel hästi ja mis töötab veel paremini. Testimise eesmärk on suurendada soovitud tegevuste tegijate arvu ja seeläbi suurendada oma veebilehe kasumit.

17.10.2017|

MailChimpi uus võimalus – Google Remarketing Ads

MailChimp ei väsi üllatamast. Hiljuti sai võimalikuks MailChimpi kaudu Facebookis ja Instagramis reklaamimine ja uudiskirjade automatiseerimine on juba mõnda aega olnud tasuta kõigile kasutajatele. Uhiuus võimalus on aga MailChimpi ja Google remarketing (retargeting) reklaamide sidumine. Vaatame seda uuendust lähemalt.

10.10.2017|

Drupal 8 arendus hakkab vilju kandma

Drupal 7 annab teatepulga üle Drupal 8-le. Mida tõi lõppkasutaja jaoks 5 aastat tööd ja üle 200 uuenduse, millele andsid oma panuse üle 3000 vabatahtliku arendaja üle kogu maailma?

5.09.2017|

Checklist – sinu kodulehe tehniline tervis

Kriitilise pilguga tuleb vaadata regulaarselt oma kodulehte ja kontrollida, kas tehniliselt on lehega kõik korras. Oled kindel, et sinu kodulehe tehniline tervis on korras? Vaata, mitmele küsimusele saad vastata JAH.

29.08.2017|

Kuidas luua e-poodi? E-poe checklist

Nii e-poe loomise kui ka olemasoleva veebipoe juures on lihtsustatult 3 olulist küsimust, millele tuleks vastata JAH. Kas sinu e-poe tooteleht kutsub ostma? Kas e-pood on kliendi jaoks usaldusväärne, et sooritada ost? Kas tegeled püsikliendi hoidmisega? Oled kindel, et sinu e-poes on kõik korras?

15.08.2017|
Kasutame veebilehel küpsiseid. Kasutades meie kodulehte, nõustud küpsistega. Loe lähemalt Nõustun