• 9. september 2021

    Kui hästi töötab Sinu jaoks sotsiaalmeedia kanal?

    Kas sa tead, milline sotsiaalmeedia kanal sinu jaoks tegelikult töötab? Pole vahet, kas sa töötad turundajana, sotsiaalmeedia haldurina või oled väikeettevõtjast Hunt Kriimsilm, sa panustad sinna, eks? Üks viis oma tegevuse tulemusi hinnata on sinu kodulehele lisatud Google Analyticsi abil. Vaatame, kuidas.

  • 28. aprill 2021

    28 tööriista ettevõtte alustamiseks ja kasvatamiseks

    Osalejatega koos nende probleeme, ideid, plaane ja võimalusi arutades, otsustasin kokku koguda siia tööriistad, mis aitavad ettevõtet käivitada või kasvatada.

  • 4. jaanuar 2021

    Telefoniga pildistamine

    Oskuslik telefoniga pildistamine võimaldab teha pilte nii kodulehe kui ka oma sotsiaalmeedia kanali tarbeks. Selles postituses jagan sinuga peamisi võtteid ja nippe, kuidas teha oma nutitelefoniga võimalikult häid pilte.

  • 27. oktoober 2020

    Kui mõistad, mis on turundus, siis sinu ettevõtte turundamine hakkab liikuma õiges suunas

    Turundus on kõikjal meie ümber. Turundus ei ole aga peale surumine, turundus on küsimus: Kuidas ma saan sind aidata? Ja ennem pead iseendalt küsima: keda saan ma aidata? Kuna sihtrühm, kellele soovid turundada, ei ole kõik maailma inimesed.

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 5. juuni 2018

    Kuidas viia oma koduleht vastavusse andmekaitse üldregulatsiooniga (GDPR)?

    25.05.2018 hakkas kehtima isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR), mis tõi endaga kaasa mõned uued nõuded veebilehe omanikele. Mida siis teha, et koduleht vastaks uuendatud seadusele?

  • 29. mai 2018

    Kuidas hinnata SEO märksõnade konkurentsi ja võimalusi?

    Seekord toon sinuni mõningad SEO soovitused ja nipid, kuidas hinnata kiirelt, kas sinu valitud märksõnadega on kerge või raske saada Googles esimeseks või siis vähemalt Google esilehele.

  • 22. mai 2018

    SEO ja veebilehe optimeerimine algab märksõnade analüüsist. Kuidas seda teha? (2. osa)

    Kui eelmises osas selgitasin, kuidas SEO spetsialistid märksõnu üldiselt jaotavad, siis selles postituses annan sulle 5 sammu, kuidas teha märksõnade analüüsi. Ühtlasi saad aimu, mida tähendab konkurentide SEO analüüs.  Aga asume siis esimese sammu juurde.

  • 15. mai 2018

    Sisuturundus ja kodulehe optimeerimine algab märksõnade analüüsist (1. osa)

    Mis kasu on sul kodulehest, kui see ei tule õigete märksõnadega Googles välja? Sellest probleemist lähtuvalt algabki iga uue kodulehe tegemine ning optimeerimine ja sisuturundus märksõnade analüüsist. Täna õpetan sulle, millest peaksid alustama võtmesõnade analüüsi.

  • 8. mai 2018

    14 küsimust WordPressi kohta, mida koolitusel osalejad on küsinud

    Koolitusel ütlen alati: “Kui küsite 42 küsimust (number varieerub), siis saate 42 vastust. Aga kui küsite 3 küsimust, siis saate 3 vastust. Ehk siis küsimine näitab huvi ja huvi on veebilehe tegemise juures kõige olulisem. Teadmised tulevad töö käigus.

  • 1. mai 2018

    16+ tasuta tööriista kodulehe turundamiseks

    Jagan täna Sinuga mõningaid tasuta, kuid väga praktilisi tööriistasid, mida ise kasutan nii meie kodulehe turundamisel kui ka arendamisel. Head uudistamist.

  • 24. aprill 2018

    Mida toob kaasa isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR) kodulehe omanikule?

    25. mail jõustus Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR), mis hakkab asendama senist Eesti isikuandmete kaitse seadust. Sellega seoses on menetluses ka uus seadus, mis sätestab uued seaduslikud reeglid. Mida aga GDPR toob kaasa kodulehe omanikule?

  • 10. aprill 2018

    Google Tag Manager ja struktureeritud andmed

    Struktureeritud andmeid saad lisada oma kodulehele pluginaga, kuid seda võid teha ka Google Tag Manageri abil. Vaatamegi, kuidas kasutada Google Tag Manageri struktureeritud andmete lisamiseks.

  • 3. aprill 2018

    Kuidas sisuturundus tegelikult tööle saada?

    Iga turundusagentuur räägib sulle, kui tähtis on täna sisuturundus. Mina toon selles postituses ühe näite, kuidas sisu abil mitmekordistasime kodulehe liiklust ning sissetulekuid. Sina võid seda täpsel samamoodi teha, kui ainult võtad järgnevast õppust.

  • 27. märts 2018

    Google Analytics Events – seadistamine ja kasutamine

    Google Analytics on pärit aastast 2005 ja GA kood on aegade jooksul teinud läbi mitmeid muutuseid. Täna vastan 5 kliendi küsimusele teemal Google Analytics Events ning annan ka praktilisi õpetusi.