• 2. juuni 2022

    Peagi ilmub uus e-õpik WordPress 6 baasil

    Missugune teema või peatükk on puudu? Saada oma soov ja lisan selle võimalusel õpikusse ja saad hea nõuande eest ka uue e-õpiku kingituseks.

  • 16. aprill 2022

    Personaalne koolitus – kellele ja miks?

    Kui sul on koduleht või e-pood olemas, aga on tekkinud üksikud küsimused, mis peavalu teevad, siis aitab personaalne koolitus. Individuaalne lähenemine on efektiivne ja kiire viis sinu probleemide lahendamiseks. Toon allpool ka mõned näited.

  • 3. aprill 2022

    E-poe oluline mõõdik – käive

    Kui külastajad on su e-poes, siis mida nad teevad? Kui suur on käive valitud ajaperioodil? Kuidas käivet suurendada?

  • 3. jaanuar 2022

    Kuidas seadistada eesmärke Google Analytics 4?

    Kui e-poe tehingud tulevad tänu Google Tag Manageri või plugina abile kenasti ise kohale (purchase), siis konversioonid (oluline tegevus, mida soovid, et su kodulehe külastaja teeks) pead ise looma. Vaatame üle, kuidas luua ja seadistada eesmärke Google Analytics 4. Uuri lähemalt!

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 7. aprill 2020

    Ilmus esimene Google Analyticsi õpik eesti keeles

    Kulus mitmeid aastaid, selleks et ilmavalgust näeks Eesti esimene Google Analyticsi õpik. Õpik sisaldab täpseid sõna-sõnalisi õpetusi nii turundajale kui ettevõtjast veebilehe omanikule.

  • 25. märts 2020

    Kuidas käib Google Adsis töölaua loomine?

    Lisaks Google Analyticsile ja Google Data Studiole pakub ka Google Ads oma töölauda. Viimase abil saad kiirelt ülevaate näiteks tulu toovatest reklaamidest ja sinu raha söövatest märksõnadest. Kuidas siis seadistada Adsis oma töölauda?

  • 24. märts 2020

    Veebilehe ja Google Analyticsi sidumine

    Kui sa ei kasuta oma veebilehe juures ühtegi statistikaprogrammi, siis kobad lihtsalt pimeduses ega saa kunagi teada, mis su veebilehe tervisel viga on või mida saaks paremaks teha. Siin on sulle õpetus, kuidas siduda tasuta tarkvara Google Analytics WordPressiga.

  • 9. jaanuar 2020

    10 enim loetud postitust 2019

    Võtame kokku KoduleheKoolitused blogi 10 parimat blogipostitust või õpetust. Need on postitused, mis said kõige rohkem lugejate tähelepanu. Viska TOP 10-le pilk peale ehk leiad ka endale midagi praktilist.

  • 28. oktoober 2019

    Loo ja ajata sotsiaalmeedia postitused MailChimpis

    Viimastel e-postiturunduse koolitustel on osalejatele enim üllatust pakkunud võimalus luua ja ajatada MailChimpi keskkonnas postitusi, mis ilmuvad Facebookis, Instagramis ja Twitteris.

  • 27. oktoober 2019

    Kuidas lisada küpsiste teavitust WordPressis?

    Veebilehe haldajad on kohustatud oma lehel esitama selge ja arusaadava teabe, millist tüüpi küpsiseid nende veebileht kasutab ja mis eesmärgil.

  • 19. september 2019

    Kas sul on hea ja müüv koduleht? Või oli kodulehe tegemine ainult kulu?

    Kas tunned, et uue kodulehega võiks rohkem tulla külastajaid, oste või hinnapäringuid? Kas tunned, et sotsiaalmeedia turundus  või reklaami raha eest pole sa midagi vastu saanud? Mõtled sa vahel, et kas sul on üldse kodulehte vaja?

  • 10. august 2019

    WordPress 5’s postituste lisamine Gutenbergi redaktoriga

    Uues WordPressi õpikus on eraldi peatükiks Gutenbergi redaktori tutvustus. Kui kasutad kujundust, mis on kaasa toonud oma redaktori, nt Fusion Builder, Avia Builder, Muffin Builder või midagi, siis võib-olla pole sa tähele pannud, et uues WordPress 5’s on vaikimisi redaktoriks Gutenberg. Aga kui oled, siis siit leiad abimaterjali, kuidas Gutenbergi redaktorit kasutada.

  • 5. august 2019

    Kuidas osta Avada kujundust?

    Kodulehe koolitustel on tihti küsitud, et kuidas osta Avada kujundust endale ja selle juures on tõesti mõned nüansid mida tasub Avada Theme ostjal enne teada.

  • 20. juuni 2019

    4 soovitust iluteenuse kodulehe omanikule või tellijale

    Seoses iluteenuse pakkujatele mõeldud suursündmusega “I AM BEAUTIFUL”, esitas mulle Eesti Kosmeetikute Liidu esinaine Piret Kesküla neli küsimust. Vastused võiks huvitada nii ilusalongi omanikku kui ka iluteenusepakkujat, kes usub, et koduleht võiks tema ärile oluliselt kaasa aidata.