• 3. aprill 2022

    E-poe oluline mõõdik – käive

    Kui külastajad on su e-poes, siis mida nad teevad? Kui suur on käive valitud ajaperioodil? Kuidas käivet suurendada?

    Loe edasi
  • 3. jaanuar 2022

    Kuidas seadistada eesmärke Google Analytics 4?

    Kui e-poe tehingud tulevad tänu Google Tag Manageri või plugina abile kenasti ise kohale (purchase), siis konversioonid (oluline tegevus, mida soovid, et su kodulehe külastaja teeks) pead ise looma. Vaatame üle, kuidas luua ja seadistada eesmärke Google Analytics 4. Uuri lähemalt!

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 6. detsember 2021

    25 viga, mida e-maili turunduses vältida

    E-maili turundus on paljude ettevõtete arvates üks nende efektiivsemaid tööriistu internetis, kuid edu saadab neid, kes teevad vähem vigu. Järgnevalt vaatame, milliseid vigu teevad ettevõtted turundamisel läbi e-maili.

    Loe edasi
  • 6. detsember 2021

    Miks just võtta Mailchimp oma e-mailiturunduse tarkvaraks?

    Mailchimp on tarkvara, mis ei ole ainult uudiskirjade saatmiseks, vaid aitab sind mitmetes teistes turundustegevustes. Mailchimp on ka suur sõber mitmekümnete erinevate tarkvaradega.

    Loe edasi

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 24. märts 2020

    Veebilehe ja Google Analyticsi sidumine

    Kui sa ei kasuta oma veebilehe juures ühtegi statistikaprogrammi, siis kobad lihtsalt pimeduses ega saa kunagi teada, mis su veebilehe tervisel viga on või mida saaks paremaks teha. Siin on sulle õpetus, kuidas siduda tasuta tarkvara Google Analytics WordPressiga.

    Loe edasi
  • 9. jaanuar 2020

    10 enim loetud postitust 2019

    Võtame kokku KoduleheKoolitused blogi 10 parimat blogipostitust või õpetust. Need on postitused, mis said kõige rohkem lugejate tähelepanu. Viska TOP 10-le pilk peale ehk leiad ka endale midagi praktilist.

    Loe edasi
  • 28. oktoober 2019

    Loo ja ajata sotsiaalmeedia postitused MailChimpis

    Viimastel e-postiturunduse koolitustel on osalejatele enim üllatust pakkunud võimalus luua ja ajatada MailChimpi keskkonnas postitusi, mis ilmuvad Facebookis, Instagramis ja Twitteris.

    Loe edasi
  • 27. oktoober 2019

    Kuidas lisada küpsiste teavitust WordPressis?

    Veebilehe haldajad on kohustatud oma lehel esitama selge ja arusaadava teabe, millist tüüpi küpsiseid nende veebileht kasutab ja mis eesmärgil.

    Loe edasi
  • 19. september 2019

    Kas sul on hea ja müüv koduleht? Või oli kodulehe tegemine ainult kulu?

    Kas tunned, et uue kodulehega võiks rohkem tulla külastajaid, oste või hinnapäringuid? Kas tunned, et sotsiaalmeedia turundus  või reklaami raha eest pole sa midagi vastu saanud? Mõtled sa vahel, et kas sul on üldse kodulehte vaja?

    Loe edasi
  • 10. august 2019

    WordPress 5’s postituste lisamine Gutenbergi redaktoriga

    Uues WordPressi õpikus on eraldi peatükiks Gutenbergi redaktori tutvustus. Kui kasutad kujundust, mis on kaasa toonud oma redaktori, nt Fusion Builder, Avia Builder, Muffin Builder või midagi, siis võib-olla pole sa tähele pannud, et uues WordPress 5’s on vaikimisi redaktoriks Gutenberg. Aga kui oled, siis siit leiad abimaterjali, kuidas Gutenbergi redaktorit kasutada.

    Loe edasi
  • 5. august 2019

    Kuidas osta Avada kujundust?

    Kodulehe koolitustel on tihti küsitud, et kuidas osta Avada kujundust endale ja selle juures on tõesti mõned nüansid mida tasub Avada Theme ostjal enne teada.

    Loe edasi
  • 20. juuni 2019

    4 soovitust iluteenuse kodulehe omanikule või tellijale

    Seoses iluteenuse pakkujatele mõeldud suursündmusega “I AM BEAUTIFUL”, esitas mulle Eesti Kosmeetikute Liidu esinaine Piret Kesküla neli küsimust. Vastused võiks huvitada nii ilusalongi omanikku kui ka iluteenusepakkujat, kes usub, et koduleht võiks tema ärile oluliselt kaasa aidata.

    Loe edasi
  • 14. mai 2019

    Otsingumootoritele optimeerimine (SEM või SEO?) – 7 küsimust ja vastust, mis sind ka huvitaks

    Ühel kevadisel maikuu päeval enne emadepäeva, võttis minuga Facebooki kaudu ühendust Karl Pae firmast Export Digital OÜ üks noormees nimega Markus Seppam. Ta ütles, et teeb oma bakalaureuse tööd otsingumootoritele optimeerimise teemal ning soovib seoses selle uurimusega minult midagi küsida. Loe, mida ePPC töötaja minult teada tahtis.

    Loe edasi
  • 8. mai 2019

    Google Analyticsi põhimõisted algajale

    Google Analyticsi koolitusele tulles võiks sul eelnevalt olla tehtud väike tutvus põhimõistetega. Järgnevalt selgitan lähemalt näiteks, kes on üldse külastajad või mida näitab sulle lehel oldud aeg või mis peletab külastajad sinu kodulehelt minema.

    Loe edasi