• 24. mai 2022

    Java programmeerimine – sissejuhatus

    Ühe projekti raames võtsin ette Java õppimise. Selleks, et materjal oleks kompaktselt koos, lisan need siia positustena.

    Loe edasi
  • 16. aprill 2022

    Personaalne koolitus – kellele ja miks?

    Kui sul on koduleht või e-pood olemas, aga on tekkinud üksikud küsimused, mis peavalu teevad, siis aitab personaalne koolitus. Individuaalne lähenemine on efektiivne ja kiire viis sinu probleemide lahendamiseks. Toon allpool ka mõned näited.

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 3. aprill 2022

    E-poe oluline mõõdik – käive

    Kui külastajad on su e-poes, siis mida nad teevad? Kui suur on käive valitud ajaperioodil? Kuidas käivet suurendada?

    Loe edasi
  • 3. jaanuar 2022

    Kuidas seadistada eesmärke Google Analytics 4?

    Kui e-poe tehingud tulevad tänu Google Tag Manageri või plugina abile kenasti ise kohale (purchase), siis konversioonid (oluline tegevus, mida soovid, et su kodulehe külastaja teeks) pead ise looma. Vaatame üle, kuidas luua ja seadistada eesmärke Google Analytics 4. Uuri lähemalt!

    Loe edasi

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 3. juuni 2020

    Kodulehe hind. Miks on kodulehe tegemine kallis?

    Mulle helistas ühe ehitusfirma juhatuse liige ja küsis, mis oleks meie tehtud kodulehe hind. Selgitasin, et meie lihtsama kodulehe maksumus jääb 900 euro kanti. Tema küsib, et miks kodulehe tegemine nii kallis on, et me ei saa seda firmale lubada.

    Loe edasi
  • 26. mai 2020

    Otsimootoriturundus ehk SEM. Kuidas teha?

    Kodulehe omanikku vaevavad küsimused, kuidas saada kodulehele külastajaid või siis kuidas internetist kliente saada? Kas minu probleemi aitaks lahendada otsimootoriturundus ehk SEM?

    Loe edasi
  • 19. mai 2020

    Kuidas teha e-poodi? E-poe koolitus

    Paljud ettevõtjad on tänu veebiturundajate tugevale lobitööle hakanud arvama, et kindlasti peaks iga toote või teenuse pakkuja omama e-poodi. Suurem osa neist, kes on hurraaga lasknud teha omale e-poe, peavad nentima, et see ei too talle midagi märkimisväärset sisse.

    Loe edasi
  • 12. mai 2020

    Piltide mahu ja suuruse muutmine – WordPress

    Pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna. See on väga tore, aga kui pilt on viidud valesse mõõtu või on ebakvaliteetne või on mahult liiga suur, siis võib-olla see sõnade arv nii suur ei tulegi. Vaatame 4 võimalust, kuidas piltide mahtu vähendada.

    Loe edasi
  • 5. mai 2020

    Google Analytics: seadistamise checklist

    Kas su Google Analytics on ikka seadistatud? Vasta alljärgnevale 25 küsimusele. Kui mitmele küsimusele saad kindlalt vastata JAH?

    Loe edasi
  • 27. aprill 2020

    Missugust SEO pluginat kasutada?

    Kas Yoast SEO või Rank Math? Mõlemad pluginad teevad sama ehk siis aitavad sul oma sisulehti optimeerida otsimootoritele. Kõige rohkem loeb see, mida oled harjunud kasutama.

    Loe edasi
  • 18. aprill 2020

    WordPressi õpiku lugeja küsib

    Aeg-ajalt potsatab postkasti mõni WordPressi õpiku lugeja küsimus. Tavaliselt on need loodavas lehes kinni ehk vastus vaid küsijale oluline. Aga on ka erandeid ja neist eranditest tegin ka tänase postituse.

    Loe edasi
  • 14. aprill 2020

    Google Analyticsis kasutatavad terminid

    See on postitus, mida on koolitusel väga sageli küsitud. Ehk siis kas on kuskil eesti keeles selgitatud Google Analyticsi termineid. Siin see on :).

    Loe edasi
  • 7. aprill 2020

    Ilmus esimene Google Analyticsi õpik eesti keeles

    Kulus mitmeid aastaid, selleks et ilmavalgust näeks Eesti esimene Google Analyticsi õpik. Õpik sisaldab täpseid sõna-sõnalisi õpetusi nii turundajale kui ettevõtjast veebilehe omanikule.

    Loe edasi
  • 25. märts 2020

    Kuidas käib Google Adsis töölaua loomine?

    Lisaks Google Analyticsile ja Google Data Studiole pakub ka Google Ads oma töölauda. Viimase abil saad kiirelt ülevaate näiteks tulu toovatest reklaamidest ja sinu raha söövatest märksõnadest. Kuidas siis seadistada Adsis oma töölauda?

    Loe edasi