• 27. oktoober 2020

    Kui mõistad, mis on turundus, siis sinu ettevõtte turundamine hakkab liikuma õiges suunas

    Turundus on kõikjal meie ümber. Turundus ei ole aga peale surumine, turundus on küsimus: Kuidas ma saan sind aidata? Ja ennem pead iseendalt küsima: keda saan ma aidata? Kuna sihtrühm, kellele soovid turundada, ei ole kõik maailma inimesed.

    Loe edasi
  • 15. oktoober 2020

    Automatiseeritud e-pood hoiab kokku aega

    E-pood ei tähenda ainult toodete internetti riputamist, sinna juurde kuulub ka tulemuste analüüs ja veebilehe parendamine, reklaamide loomine ja analüüs, uudiskirjade saatmine ja analüüs, ostutellimuste täitmine, raamatupidamine ja palju muud. Küll aga saad ajakulu minieerida, kui sinu e-pood oleks automatiseeritud.

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 6. oktoober 2020

    Kuidas träkkida Google Analyticsis telefoninumbri ja Saada nupu klikkijaid?

    Google Analyticsi koolitusel tekib alati ka spetsiifilisi küsimusi ja seekord vastan kahele küsimusele: Kuidas mõõta telefoninumbri klikke ja kuidas mõõta Contact Form 7 päringuvormi täitjate arvu. Head uudistamist :).

    Loe edasi
  • 6. oktoober 2020

    Google Analyticsi e-kursus

    Olen pea paar aastat nokitsenud Google Analyticsi e-koolituse kallal ja lõpuks on see avalik. Tutvustangi nüüd sulle, et mida vastvalminud e-koolitus sisaldab? Uuri lähemalt.

    Loe edasi

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 28. oktoober 2019

    Loo ja ajata sotsiaalmeedia postitused MailChimpis

    Viimastel e-postiturunduse koolitustel on osalejatele enim üllatust pakkunud võimalus luua ja ajatada MailChimpi keskkonnas postitusi, mis ilmuvad Facebookis, Instagramis ja Twitteris.

    Loe edasi
  • 27. oktoober 2019

    Kuidas lisada küpsiste teavitust WordPressis?

    Veebilehe haldajad on kohustatud oma lehel esitama selge ja arusaadava teabe, millist tüüpi küpsiseid nende veebileht kasutab ja mis eesmärgil.

    Loe edasi
  • 19. september 2019

    Kas sul on hea ja müüv koduleht? Või oli kodulehe tegemine ainult kulu?

    Kas tunned, et uue kodulehega võiks rohkem tulla külastajaid, oste või hinnapäringuid? Kas tunned, et sotsiaalmeedia turundus  või reklaami raha eest pole sa midagi vastu saanud? Mõtled sa vahel, et kas sul on üldse kodulehte vaja?

    Loe edasi
  • 10. august 2019

    WordPress 5’s postituste lisamine Gutenbergi redaktoriga

    Uues WordPressi õpikus on eraldi peatükiks Gutenbergi redaktori tutvustus. Kui kasutad kujundust, mis on kaasa toonud oma redaktori, nt Fusion Builder, Avia Builder, Muffin Builder või midagi, siis võib-olla pole sa tähele pannud, et uues WordPress 5’s on vaikimisi redaktoriks Gutenberg. Aga kui oled, siis siit leiad abimaterjali, kuidas Gutenbergi redaktorit kasutada.

    Loe edasi
  • 5. august 2019

    Kuidas osta Avada kujundust?

    Kodulehe koolitustel on tihti küsitud, et kuidas osta Avada kujundust endale ja selle juures on tõesti mõned nüansid mida tasub Avada Theme ostjal enne teada.

    Loe edasi
  • 20. juuni 2019

    4 soovitust iluteenuse kodulehe omanikule või tellijale

    Seoses iluteenuse pakkujatele mõeldud suursündmusega “I AM BEAUTIFUL”, esitas mulle Eesti Kosmeetikute Liidu esinaine Piret Kesküla neli küsimust. Vastused võiks huvitada nii ilusalongi omanikku kui ka iluteenusepakkujat, kes usub, et koduleht võiks tema ärile oluliselt kaasa aidata.

    Loe edasi
  • 14. mai 2019

    Otsingumootoritele optimeerimine (SEM või SEO?) – 7 küsimust ja vastust, mis sind ka huvitaks

    Ühel kevadisel maikuu päeval enne emadepäeva, võttis minuga Facebooki kaudu ühendust Karl Pae firmast Export Digital OÜ üks noormees nimega Markus Seppam. Ta ütles, et teeb oma bakalaureuse tööd otsingumootoritele optimeerimise teemal ning soovib seoses selle uurimusega minult midagi küsida. Loe, mida ePPC töötaja minult teada tahtis.

    Loe edasi
  • 8. mai 2019

    Google Analyticsi põhimõisted algajale

    Google Analyticsi koolitusele tulles võiks sul eelnevalt olla tehtud väike tutvus põhimõistetega. Järgnevalt selgitan lähemalt näiteks, kes on üldse külastajad või mida näitab sulle lehel oldud aeg või mis peletab külastajad sinu kodulehelt minema.

    Loe edasi
  • 30. aprill 2019

    10+ nõuannet Instagramis turundamiseks

    Instagramis on Statista andmetel üle 500 miljoni aktiivse kasutaja päevas ja rohkem kui 70% on nendest noored. Mida sisaldab Instagrami turundus, kui selle kasutajad on peamiselt alla 29 aastased, kes meeleldi kasutavad Instagrami oma nutiseadmes?

    Loe edasi
  • 23. aprill 2019

    Kuidas Instagramis followere saada läbi õigete hashtagide?

    Kui sa tahad Instagramist saada rohkem followere ja laike, siis peaksid oma postitustes kasutama nii madala kui kõrge konkurentsiga hashtagide miksi. Järgnevalt saad teada, kuidas turundada Instagramis targalt läbi hashtagide turundustunneli.

    Loe edasi