• 28. september 2020

    Tutvustame koolitusel valminud veebilehti

    Kui panin kokku koolitusel valminud osalejate tutvustusi ja tagasisidet koolituse kohta, siis tekkis tunne, et see on tõesti koolitus, kuhu tahaksin minna 🙂 Järelikult teeme õiget asja!

  • 24. august 2020

    Automatiseeritud kliendi teekondade loomine MailChimpis

    Mailchimpis on nüüd uus võimalus – joonista Mailchimpi keskkonnas valmis klientide teekond ja pane töösse. Järgnevalt jagan sinuga õpetust, kuidas seda tehniliselt teha. Head uudistamist ja kasutamist.

  • 26. juuni 2020

    MailChimpi uus võimalus – klientide küsitlus

    Soovid e-poest ostjate käest küsida tagasisidet? Tahad teada, mida kliendid arvavad sinu teenuse kohta? Uudiskirja list vajab segmenteerimist? Uuri, kuidas MailChimp aitab sul teha kliendiküsitlust.

  • 8. juuni 2020

    Miks külastaja ei osta sinu e-poest?

    E-poe pidajana on sul oluline teada, milliseid tooteid ostetakse ja kui suur on sinu müügitulu. Aga samuti on kriitilise tähtsusega kui paljud veebilehe külastajad lisavad tooted küll ostukorvi, ent seejärel lahkuvad lehelt ja ei osta.

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 24. oktoober 2017

    3 tasuta galerii pluginat WordPressile

    Tihtipeale soovitakse oma kodulehele galeriid lisada, kuid millist valida? Galerii pluginaid on WordPressile olemas palju, seega on päris keeruline leida just seda kõige õigemat lahendust. Testisin kolme tasuta galerii pluginat, mille kohta annan põgusa ülevaate. Vaata, milline on järgnevatest kõige parem.

  • 17. oktoober 2017

    Kodulehe testimine ja Google Optimize

    Ainult tänu testimisele saad teada, mis töötab Sinu veebilehel hästi ja mis töötab veel paremini. Testimise eesmärk on suurendada soovitud tegevuste tegijate arvu ja seeläbi suurendada oma veebilehe kasumit.

  • 10. oktoober 2017

    MailChimpi uus võimalus – Google Remarketing Ads

    MailChimp ei väsi üllatamast. Hiljuti sai võimalikuks MailChimpi kaudu Facebookis ja Instagramis reklaamimine ja uudiskirjade automatiseerimine on juba mõnda aega olnud tasuta kõigile kasutajatele. Uhiuus võimalus on aga MailChimpi ja Google remarketing (retargeting) reklaamide sidumine. Vaatame seda uuendust lähemalt.

  • 3. oktoober 2017

    Veebilehe väline SEO | Kas SEM on kodulehe turundus või reklaam?

    Minu SEO konsultatsioonil käisid hiljuti ühe reisifirma esindajad ja nad olid imestunud, et mis on lahti nende kodulehe SEO-ga. Neil on uus leht töös olnud juba aasta, aga Googles pole isegi mitte esilehel.

  • 26. september 2017

    Codecademy 10-nädalane kursus ehk kuidas luua veebilehte täitsa nullist

    Osalesime Evega 10-nädalasel Freelance Website Development (nüüd uue nimega Build Websites from Scratch) kursusel. Loe lähemalt, mida see kursus sisaldas ning kas tasub see ka endal läbida.

  • 19. september 2017

    Google Analytics’i eesmärk vs Google AdWords’i konversioon

    Kui teed reklaami Google Adsis, siis oled ehk küsinud – mis vahe on selles, kas mõõta Google Adsi konversiooni Google Analyticsi eesmärkide (goals) abil või kasutada Google Adsi konversiooni pikslit?

  • 12. september 2017

    Miks kasutada kodulehe analüütika tööriista Hotjari?

    Oled sa huvi tundnud, kuidas sinu kodulehe külastajad liiguvad lehel, millistele elementidele klikitakse ning kas jõutakse ka sisulehe lõppu? Nendele küsimustele aitab vastuseid leida Hotjar.

  • 29. august 2017

    Checklist – sinu kodulehe tehniline tervis

    Kriitilise pilguga tuleb vaadata regulaarselt oma kodulehte ja kontrollida, kas tehniliselt on lehega kõik korras. Oled kindel, et sinu kodulehe tehniline tervis on korras? Vaata, mitmele küsimusele saad vastata JAH.

  • 22. august 2017

    Digitaalne turundus eeldab kliendi tundmist – vasta 15 küsimusele

    Öeldakse, et mida paremini tunned oma kliente, seda lihtsam on sul müüa ja turundada. See kehtib ka kui teha reklaami internetis ja digiturunduses. Kas sina tunned oma klienti? Kui sa arvad, et tunned oma klienti piisavalt, siis kontrollime seda. Vasta all toodud küsimustele.

  • 15. august 2017

    Kuidas luua e-poodi? E-poe checklist

    Nii e-poe loomise kui ka olemasoleva veebipoe juures on lihtsustatult 3 olulist küsimust, millele tuleks vastata JAH. Kas sinu e-poe tooteleht kutsub ostma? Kas e-pood on kliendi jaoks usaldusväärne, et sooritada ost? Kas tegeled püsikliendi hoidmisega? Oled kindel, et sinu e-poes on kõik korras?