• 6. oktoober 2020

    Kuidas träkkida Google Analyticsis telefoninumbri ja Saada nupu klikkijaid?

    Google Analyticsi koolitusel tekib alati ka spetsiifilisi küsimusi ja seekord vastan kahele küsimusele: Kuidas mõõta telefoninumbri klikke ja kuidas mõõta Contact Form 7 päringuvormi täitjate arvu. Head uudistamist :).

  • 6. oktoober 2020

    Google Analyticsi e-kursus

    Olen pea paar aastat nokitsenud Google Analyticsi e-koolituse kallal ja lõpuks on see avalik. Tutvustangi nüüd sulle, et mida vastvalminud e-koolitus sisaldab? Uuri lähemalt.

  • 28. september 2020

    Tutvustame koolitusel valminud veebilehti

    Kui panin kokku koolitusel valminud osalejate tutvustusi ja tagasisidet koolituse kohta, siis tekkis tunne, et see on tõesti koolitus, kuhu tahaksin minna 🙂 Järelikult teeme õiget asja!

  • 24. august 2020

    Automatiseeritud kliendi teekondade loomine MailChimpis

    Mailchimpis on nüüd uus võimalus – joonista Mailchimpi keskkonnas valmis klientide teekond ja pane töösse. Järgnevalt jagan sinuga õpetust, kuidas seda tehniliselt teha. Head uudistamist ja kasutamist.

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 7. november 2017

    10+ õpetust Gravity Forms pluginale

    Kodulehe kontaktilehele lisatakse sageli kontaktivorm, mille kaudu saab külastaja sinuga väga lihtsalt ühendust võtta. Üheks kontaktivormi lisamise võimaluseks WordPressile on kasutada pluginat Gravity Forms. Sellest postitusest saad 10+ õpetust Gravity Forms’iga loodud kontaktivormi seadistamiseks.

  • 31. oktoober 2017

    Mida teha enne Facebooki reklaamikoolitust edasijõudnutele?

    Peagi on tulemas Facebooki reklaamikoolitus ja selleks, et päev tuleks ladus ja praktiline, oleks hea teha mõningad ettevalmistused.

  • 24. oktoober 2017

    3 tasuta galerii pluginat WordPressile

    Tihtipeale soovitakse oma kodulehele galeriid lisada, kuid millist valida? Galerii pluginaid on WordPressile olemas palju, seega on päris keeruline leida just seda kõige õigemat lahendust. Testisin kolme tasuta galerii pluginat, mille kohta annan põgusa ülevaate. Vaata, milline on järgnevatest kõige parem.

  • 17. oktoober 2017

    Kodulehe testimine ja Google Optimize

    Ainult tänu testimisele saad teada, mis töötab Sinu veebilehel hästi ja mis töötab veel paremini. Testimise eesmärk on suurendada soovitud tegevuste tegijate arvu ja seeläbi suurendada oma veebilehe kasumit.

  • 10. oktoober 2017

    MailChimpi uus võimalus – Google Remarketing Ads

    MailChimp ei väsi üllatamast. Hiljuti sai võimalikuks MailChimpi kaudu Facebookis ja Instagramis reklaamimine ja uudiskirjade automatiseerimine on juba mõnda aega olnud tasuta kõigile kasutajatele. Uhiuus võimalus on aga MailChimpi ja Google remarketing (retargeting) reklaamide sidumine. Vaatame seda uuendust lähemalt.

  • 3. oktoober 2017

    Veebilehe väline SEO | Kas SEM on kodulehe turundus või reklaam?

    Minu SEO konsultatsioonil käisid hiljuti ühe reisifirma esindajad ja nad olid imestunud, et mis on lahti nende kodulehe SEO-ga. Neil on uus leht töös olnud juba aasta, aga Googles pole isegi mitte esilehel.

  • 26. september 2017

    Codecademy 10-nädalane kursus ehk kuidas luua veebilehte täitsa nullist

    Osalesime Evega 10-nädalasel Freelance Website Development (nüüd uue nimega Build Websites from Scratch) kursusel. Loe lähemalt, mida see kursus sisaldas ning kas tasub see ka endal läbida.

  • 19. september 2017

    Google Analytics’i eesmärk vs Google AdWords’i konversioon

    Kui teed reklaami Google Adsis, siis oled ehk küsinud – mis vahe on selles, kas mõõta Google Adsi konversiooni Google Analyticsi eesmärkide (goals) abil või kasutada Google Adsi konversiooni pikslit?

  • 12. september 2017

    Miks kasutada kodulehe analüütika tööriista Hotjari?

    Oled sa huvi tundnud, kuidas sinu kodulehe külastajad liiguvad lehel, millistele elementidele klikitakse ning kas jõutakse ka sisulehe lõppu? Nendele küsimustele aitab vastuseid leida Hotjar.

  • 29. august 2017

    Checklist – sinu kodulehe tehniline tervis

    Kriitilise pilguga tuleb vaadata regulaarselt oma kodulehte ja kontrollida, kas tehniliselt on lehega kõik korras. Oled kindel, et sinu kodulehe tehniline tervis on korras? Vaata, mitmele küsimusele saad vastata JAH.