• 26. juuni 2020

    MailChimpi uus võimalus – klientide küsitlus

    Soovid e-poest ostjate käest küsida tagasisidet? Tahad teada, mida kliendid arvavad sinu teenuse kohta? Uudiskirja list vajab segmenteerimist? Uuri, kuidas MailChimp aitab sul teha kliendiküsitlust.

  • 8. juuni 2020

    Miks külastaja ei osta sinu e-poest?

    E-poe pidajana on sul oluline teada, milliseid tooteid ostetakse ja kui suur on sinu müügitulu. Aga samuti on kriitilise tähtsusega kui paljud veebilehe külastajad lisavad tooted küll ostukorvi, ent seejärel lahkuvad lehelt ja ei osta.

  • 3. juuni 2020

    Kodulehe hind. Miks on kodulehe tegemine kallis?

    Mulle helistas ühe ehitusfirma juhatuse liige ja küsis, mis oleks meie tehtud kodulehe hind. Selgitasin, et meie lihtsama kodulehe maksumus jääb 900 euro kanti. Tema küsib, et miks kodulehe tegemine nii kallis on, et me ei saa seda firmale lubada.

  • 26. mai 2020

    Otsimootoriturundus ehk SEM. Kuidas teha?

    Kodulehe omanikku vaevavad küsimused, kuidas saada kodulehele külastajaid või siis kuidas internetist kliente saada? Kas minu probleemi aitaks lahendada otsimootoriturundus ehk SEM?

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 13. juuni 2017

    Testimine, PHP ja JavaScript ehk 5 koolituspäeva BCS koolituses

    Kodulehtede tegemise jaoks on kasulik osata HTML ja CSS koodi, kuid vahel võib vaja minna PHP-d ja JavaScripti. Selle aasta mais käisin BSC Koolituste poolt korraldatud testimise, PHP ja JavaScripti koolitustel, kuid mida ma sealt siis õppisin?

  • 6. juuni 2017

    Facebook Ads on MailChimpi uus võimalus reklaamide loomiseks

    Facebook ja MailChimp on suured sõbrad ja aastast 2017 on need kaks platvormi alustanud ka koostööd. Facebooki reklaamikampaaniad on hea võimalus müüa oma tooteid ja jõuda uute klientideni. Facebook ja MailChimp koos pakuvad aga mugavat võimalust luua reklaame ja näidata neid oma listile või valitud segmendile.

  • 30. mai 2017

    Kuidas turundada Facebookis edukalt?

    Hiljuti toimus Tartus Facebooki koolitus, kus pealkirjaks “Kuidas turundada Facebookis edukalt”. Käisin ka minagi Priit Kallase koolitust kuulamas. Mida ma sealt siis õppisin?

  • 23. mai 2017

    MailChimpis on e-kirjade automatiseerimine nüüd kõigile tasuta

    Turunduse automatiseerimise võimalused on alates mai 2017 Mailchimpi tasuta konto arsenalis. Kui siiani oli see kasulik tööriist vaid tasulise konto üks lisadest, siis nüüd saavad kasutada kõik MailChimpi konto omanikud automaatkirjade saatmist.

  • 16. mai 2017

    Milleks Sul läheb vaja HTML-i ja CSS-i?

    5 põhjust, miks õppida HTML-i ja CSS-i HTML ja CSS on veebi alustalad, millega veebilehe tegemisel kindlasti kokku puutud. Mis on täpsemalt HTML ja CSS? Miks ja milleks neid Sulle vaja läheb? Mis on need peamised nipid, mida veebilehe tegijana Sul kõige sagedamini vaja läheb?

  • 9. mai 2017

    Miks luua e-pood WooCommerce’iga?

    Kui sul on plaanis uue e-poe loomine, siis soovitan kasutada e-poe tarkvara WooCommerce. Kui kahtled, kas uue internetipoe tegemine on tasuv, siis loe minu põhjendusi, miks sa seda võiksid teha ja miks just WooCommerce.

  • 2. mai 2017

    Millal firma toote reklaam Facebookis end ära tasub? Case Study

    See näide on pärit aasta algusest, kui Eve alles kirjutas WordPressi õpikut ja mina hakkasin seda samaaegselt müüma. Üks reaklaamikanal muide oli ka Facebook. Kuidas mul siis õnnestus reklaam Facebookis ja seda peamiselt võõrastele? Tulemused leiad lõpust.

  • 25. aprill 2017

    Kodulehe loomine algab just nendest küsimustest

    Kui tuled kodulehe koolitusele või käsil on veebilehe planeerimine, siis tea, et ühe kodulehe loomine algab ca 20 küsimusest, millele sa pead andma selged vastused. Mis siis on need küsimused?

  • 18. aprill 2017

    Kui käsil on kodulehe valmistamine WordPressiga, siis väldi neid vigu

    Öeldakse, et odavam on õppida teiste vigadest. Täna jagan sinuga nii enda tehtud vigu, kui ka meie klientide käest saadud kogemusi. Antud näited ja õpetused kuluvad marjaks, kui töös on just WordPressiga kodulehe valmistamine või haldamine.

  • 11. aprill 2017

    Mida arvasid kodulehe koolitusest Kaire, Triin, Sirja ja Marion?

    Tihti küsitakse, et kui paljud saavad kodulehe tegemise koolituse jooksul oma kodulehe ka valmis. Vastus on, et sõltub sellest, kui aktiivne ja motiveeritud sa ise oled. Loe, mida osalejad ise asjast arvavad.