• 19. mai 2020

    Kuidas teha e-poodi? E-poe koolitus

    Paljud ettevõtjad on tänu veebiturundajate tugevale lobitööle hakanud arvama, et kindlasti peaks iga toote või teenuse pakkuja omama e-poodi. Suurem osa neist, kes on hurraaga lasknud teha omale e-poe, peavad nentima, et see ei too talle midagi märkimisväärset sisse.

    Loe edasi
  • 12. mai 2020

    Piltide mahu ja suuruse muutmine – WordPress

    Pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna. See on väga tore, aga kui pilt on viidud valesse mõõtu või on ebakvaliteetne või on mahult liiga suur, siis võib-olla see sõnade arv nii suur ei tulegi. Vaatame 4 võimalust, kuidas piltide mahtu vähendada.

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 5. mai 2020

    Google Analytics: seadistamise checklist

    Kas su Google Analytics on ikka seadistatud? Vasta alljärgnevale 25 küsimusele. Kui mitmele küsimusele saad kindlalt vastata JAH?

    Loe edasi
  • 27. aprill 2020

    Missugust SEO pluginat kasutada?

    Kas Yoast SEO või Rank Math? Mõlemad pluginad teevad sama ehk siis aitavad sul oma sisulehti optimeerida otsimootoritele. Kõige rohkem loeb see, mida oled harjunud kasutama.

    Loe edasi

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 7. november 2017

    10+ õpetust Gravity Forms pluginale

    Kodulehe kontaktilehele lisatakse sageli kontaktivorm, mille kaudu saab külastaja sinuga väga lihtsalt ühendust võtta. Üheks kontaktivormi lisamise võimaluseks WordPressile on kasutada pluginat Gravity Forms. Sellest postitusest saad 10+ õpetust Gravity Forms’iga loodud kontaktivormi seadistamiseks.

    Loe edasi
  • 31. oktoober 2017

    Mida teha enne Facebooki reklaamikoolitust edasijõudnutele?

    Peagi on tulemas Facebooki reklaamikoolitus ja selleks, et päev tuleks ladus ja praktiline, oleks hea teha mõningad ettevalmistused.

    Loe edasi
  • 24. oktoober 2017

    3 tasuta galerii pluginat WordPressile

    Tihtipeale soovitakse oma kodulehele galeriid lisada, kuid millist valida? Galerii pluginaid on WordPressile olemas palju, seega on päris keeruline leida just seda kõige õigemat lahendust. Testisin kolme tasuta galerii pluginat, mille kohta annan põgusa ülevaate. Vaata, milline on järgnevatest kõige parem.

    Loe edasi
  • 17. oktoober 2017

    Kodulehe testimine ja Google Optimize

    Ainult tänu testimisele saad teada, mis töötab Sinu veebilehel hästi ja mis töötab veel paremini. Testimise eesmärk on suurendada soovitud tegevuste tegijate arvu ja seeläbi suurendada oma veebilehe kasumit.

    Loe edasi
  • 10. oktoober 2017

    MailChimpi uus võimalus – Google Remarketing Ads

    MailChimp ei väsi üllatamast. Hiljuti sai võimalikuks MailChimpi kaudu Facebookis ja Instagramis reklaamimine ja uudiskirjade automatiseerimine on juba mõnda aega olnud tasuta kõigile kasutajatele. Uhiuus võimalus on aga MailChimpi ja Google remarketing (retargeting) reklaamide sidumine. Vaatame seda uuendust lähemalt.

    Loe edasi
  • 3. oktoober 2017

    Veebilehe väline SEO | Kas SEM on kodulehe turundus või reklaam?

    Minu SEO konsultatsioonil käisid hiljuti ühe reisifirma esindajad ja nad olid imestunud, et mis on lahti nende kodulehe SEO-ga. Neil on uus leht töös olnud juba aasta, aga Googles pole isegi mitte esilehel.

    Loe edasi
  • 26. september 2017

    Codecademy 10-nädalane kursus ehk kuidas luua veebilehte täitsa nullist

    Osalesime Evega 10-nädalasel Freelance Website Development (nüüd uue nimega Build Websites from Scratch) kursusel. Loe lähemalt, mida see kursus sisaldas ning kas tasub see ka endal läbida.

    Loe edasi
  • 19. september 2017

    Google Analytics’i eesmärk vs Google AdWords’i konversioon

    Kui teed reklaami Google Adsis, siis oled ehk küsinud – mis vahe on selles, kas mõõta Google Adsi konversiooni Google Analyticsi eesmärkide (goals) abil või kasutada Google Adsi konversiooni pikslit?

    Loe edasi
  • 12. september 2017

    Miks kasutada kodulehe analüütika tööriista Hotjari?

    Oled sa huvi tundnud, kuidas sinu kodulehe külastajad liiguvad lehel, millistele elementidele klikitakse ning kas jõutakse ka sisulehe lõppu? Nendele küsimustele aitab vastuseid leida Hotjar.

    Loe edasi
  • 29. august 2017

    Checklist – sinu kodulehe tehniline tervis

    Kriitilise pilguga tuleb vaadata regulaarselt oma kodulehte ja kontrollida, kas tehniliselt on lehega kõik korras. Oled kindel, et sinu kodulehe tehniline tervis on korras? Vaata, mitmele küsimusele saad vastata JAH.

    Loe edasi