• 15. oktoober 2020

    Automatiseeritud e-pood hoiab kokku aega

    E-pood ei tähenda ainult toodete internetti riputamist, sinna juurde kuulub ka tulemuste analüüs ja veebilehe parendamine, reklaamide loomine ja analüüs, uudiskirjade saatmine ja analüüs, ostutellimuste täitmine, raamatupidamine ja palju muud. Küll aga saad ajakulu minieerida, kui sinu e-pood oleks automatiseeritud.

    Loe edasi
  • 6. oktoober 2020

    Kuidas träkkida Google Analyticsis telefoninumbri ja Saada nupu klikkijaid?

    Google Analyticsi koolitusel tekib alati ka spetsiifilisi küsimusi ja seekord vastan kahele küsimusele: Kuidas mõõta telefoninumbri klikke ja kuidas mõõta Contact Form 7 päringuvormi täitjate arvu. Head uudistamist :).

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 6. oktoober 2020

    Google Analyticsi e-kursus

    Olen pea paar aastat nokitsenud Google Analyticsi e-koolituse kallal ja lõpuks on see avalik. Tutvustangi nüüd sulle, et mida vastvalminud e-koolitus sisaldab? Uuri lähemalt.

    Loe edasi
  • 28. september 2020

    Tutvustame koolitusel valminud veebilehti

    Kui panin kokku koolitusel valminud osalejate tutvustusi ja tagasisidet koolituse kohta, siis tekkis tunne, et see on tõesti koolitus, kuhu tahaksin minna 🙂 Järelikult teeme õiget asja!

    Loe edasi

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 9. jaanuar 2018

    Kuidas teha reklaami Facebookis õigetele inimestele – 10 kohandatud segmenti

    Siit leiad lühikesed õpetused ja ideed, kuidas luua Facebookis sihtgrupi segmente, kellele hiljem väga täpselt sihtida oma reklaame.

    Loe edasi
  • 2. jaanuar 2018

    Turundusblogi 2017 aasta TOP 10 enim loetud postitust

    Loeme nüüd meie turundusblogi möödunud aasta tibud kokku ja vaatame, millised blogipostitused siis lugejatele kõige enam korda läksid. Kas seekord võidab Eve, Häli või hoopis Merlise postitus? Vaata üle, ehk leiad ka endale mõne praktilise nõuande või teadmise.

    Loe edasi
  • 26. detsember 2017

    Veebilehe tehniline optimeerimine – Google Page Speed test 100/100 Kuidas teha?

    Praktika lõputööks anti mulle alguses võimatuna näiv ülesanne – tee nii, et KoduleheKoolitused veebileht oleks Google Page Speed tulemuse järgi 100/100’st. Kas see on võimalik?

    Loe edasi
  • 19. detsember 2017

    Mida uut toob aasta 2018 meie koolitustes?

    Vaatasime detsembris oma koolitused kriitilise pilguga üle ja kogusime tagasisidet koolitusel osalejate käest, mille põhjal tegime mitmed muudatused, mis teevad meie koolitused ettevõtjale ja turundajale veelgi paremaks. Mida uut toob aasta 2018 meie koolitustes?

    Loe edasi
  • 12. detsember 2017

    WordPressi kodulehe varundus ja kloon

    Uuendamata kodulehel võivad tekkida turvalisuse probleemid, mille tulemusena võidakse sinu veebileht üle võtta või lisatakse sinna pahavara. Enne, kui asud kodulehte uuendama peaksid oma veebilehest tegema varunduse. Mida aga kodulehe varundusega peale hakata?

    Loe edasi
  • 5. detsember 2017

    Mis on Google Data Studio ja kuidas seda kasutada?

    Google Analyticsi juures on tavaliselt kõige suurem probleem andmete tõlgendamine. Jah, ma näen, et seal on palju toredaid numbreid, aga mida nendega peale hakata või missugused numbrid on otsuste aluseks kõige õigemad?

    Loe edasi
  • 28. november 2017

    Kuidas läbi sotsiaalmeedia saada rohkem liiklust?

    Tänane sotsiaalmeedia postitus õpetab sind kasvatama oma kogukonda ja annab sulle ühe näite, kuidas saada sotsiaalmeediast oma kodulehele rohkem liiklust. Alustame siis algusest.

    Loe edasi
  • 21. november 2017

    WordPressi kodulehe hooldus ja uuendamine

    Kodulehe valmimine ja avalikustamine ei tähenda, et kodulehe hooldus on nüüd teisejärguline. Tegelikult vajab iga vastvalminud koduleht pidevat uuendamist. Mida sa peaksid tegema, et sinu koduleht oleks tehniliselt korras?

    Loe edasi
  • 14. november 2017

    Kui kvaliteetne on sinu koduleht läbi Google silmade?

    Mis on need faktorid, mille põhjal Google kaalub, kas sul on kvaliteetne koduleht või madala kvaliteediga koduleht? Kuidas Sina saaksid kodulehelt leida ise üles madala kvaliteediga sisulehed?

    Loe edasi
  • 7. november 2017

    10+ õpetust Gravity Forms pluginale

    Kodulehe kontaktilehele lisatakse sageli kontaktivorm, mille kaudu saab külastaja sinuga väga lihtsalt ühendust võtta. Üheks kontaktivormi lisamise võimaluseks WordPressile on kasutada pluginat Gravity Forms. Sellest postitusest saad 10+ õpetust Gravity Forms’iga loodud kontaktivormi seadistamiseks.

    Loe edasi