• 28. september 2020

    Tutvustame koolitusel valminud veebilehti

    Kui panin kokku koolitusel valminud osalejate tutvustusi ja tagasisidet koolituse kohta, siis tekkis tunne, et see on tõesti koolitus, kuhu tahaksin minna 🙂 Järelikult teeme õiget asja!

    Loe edasi
  • 24. august 2020

    Automatiseeritud kliendi teekondade loomine MailChimpis

    Mailchimpis on nüüd uus võimalus – joonista Mailchimpi keskkonnas valmis klientide teekond ja pane töösse. Järgnevalt jagan sinuga õpetust, kuidas seda tehniliselt teha. Head uudistamist ja kasutamist.

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 26. juuni 2020

    MailChimpi uus võimalus – klientide küsitlus

    Soovid e-poest ostjate käest küsida tagasisidet? Tahad teada, mida kliendid arvavad sinu teenuse kohta? Uudiskirja list vajab segmenteerimist? Uuri, kuidas MailChimp aitab sul teha kliendiküsitlust.

    Loe edasi
  • 8. juuni 2020

    Miks külastaja ei osta sinu e-poest?

    E-poe pidajana on sul oluline teada, milliseid tooteid ostetakse ja kui suur on sinu müügitulu. Aga samuti on kriitilise tähtsusega kui paljud veebilehe külastajad lisavad tooted küll ostukorvi, ent seejärel lahkuvad lehelt ja ei osta.

    Loe edasi

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 12. juuni 2018

    Mis on sisuturundus?

    Praktiline ja huvitav sisu peaks olema sinu turunduse nurgakivi. Kahjuks traditsiooniline turundus kaotab iga päev oma efektiivsust. Sina kui tulevikku vaatav turundaja tead, et turundus on nagu maraton, mida peab läbima nutikalt. Siin tuleb sulle appi sisuturundus, kuid mis see on?

    Loe edasi
  • 5. juuni 2018

    Kuidas viia oma koduleht vastavusse andmekaitse üldregulatsiooniga (GDPR)?

    25.05.2018 hakkas kehtima isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR), mis tõi endaga kaasa mõned uued nõuded veebilehe omanikele. Mida siis teha, et koduleht vastaks uuendatud seadusele?

    Loe edasi
  • 29. mai 2018

    Kuidas hinnata SEO märksõnade konkurentsi ja võimalusi?

    Seekord toon sinuni mõningad SEO soovitused ja nipid, kuidas hinnata kiirelt, kas sinu valitud märksõnadega on kerge või raske saada Googles esimeseks või siis vähemalt Google esilehele.

    Loe edasi
  • 22. mai 2018

    SEO ja veebilehe optimeerimine algab märksõnade analüüsist. Kuidas seda teha? (2. osa)

    Kui eelmises osas selgitasin, kuidas SEO spetsialistid märksõnu üldiselt jaotavad, siis selles postituses annan sulle 5 sammu, kuidas teha märksõnade analüüsi. Ühtlasi saad aimu, mida tähendab konkurentide SEO analüüs.  Aga asume siis esimese sammu juurde.

    Loe edasi
  • 15. mai 2018

    Sisuturundus ja kodulehe optimeerimine algab märksõnade analüüsist (1. osa)

    Mis kasu on sul kodulehest, kui see ei tule õigete märksõnadega Googles välja? Sellest probleemist lähtuvalt algabki iga uue kodulehe tegemine ning optimeerimine ja sisuturundus märksõnade analüüsist. Täna õpetan sulle, millest peaksid alustama võtmesõnade analüüsi.

    Loe edasi
  • 8. mai 2018

    14 küsimust WordPressi kohta, mida koolitusel osalejad on küsinud

    Koolitusel ütlen alati: “Kui küsite 42 küsimust (number varieerub), siis saate 42 vastust. Aga kui küsite 3 küsimust, siis saate 3 vastust. Ehk siis küsimine näitab huvi ja huvi on veebilehe tegemise juures kõige olulisem. Teadmised tulevad töö käigus.

    Loe edasi
  • 1. mai 2018

    16+ tasuta tööriista kodulehe turundamiseks

    Jagan täna Sinuga mõningaid tasuta, kuid väga praktilisi tööriistasid, mida ise kasutan nii meie kodulehe turundamisel kui ka arendamisel. Head uudistamist.

    Loe edasi
  • 24. aprill 2018

    Mida toob kaasa isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR) kodulehe omanikule?

    25. mail jõustus Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR), mis hakkab asendama senist Eesti isikuandmete kaitse seadust. Sellega seoses on menetluses ka uus seadus, mis sätestab uued seaduslikud reeglid. Mida aga GDPR toob kaasa kodulehe omanikule?

    Loe edasi
  • 10. aprill 2018

    Google Tag Manager ja struktureeritud andmed

    Struktureeritud andmeid saad lisada oma kodulehele pluginaga, kuid seda võid teha ka Google Tag Manageri abil. Vaatamegi, kuidas kasutada Google Tag Manageri struktureeritud andmete lisamiseks.

    Loe edasi
  • 3. aprill 2018

    Kuidas sisuturundus tegelikult tööle saada?

    Iga turundusagentuur räägib sulle, kui tähtis on täna sisuturundus. Mina toon selles postituses ühe näite, kuidas sisu abil mitmekordistasime kodulehe liiklust ning sissetulekuid. Sina võid seda täpsel samamoodi teha, kui ainult võtad järgnevast õppust.

    Loe edasi