• 3. aprill 2022

    E-poe oluline mõõdik – käive

    Kui külastajad on su e-poes, siis mida nad teevad? Kui suur on käive valitud ajaperioodil? Kuidas käivet suurendada?

  • 3. jaanuar 2022

    Kuidas seadistada eesmärke Google Analytics 4?

    Kui e-poe tehingud tulevad tänu Google Tag Manageri või plugina abile kenasti ise kohale (purchase), siis konversioonid (oluline tegevus, mida soovid, et su kodulehe külastaja teeks) pead ise looma. Vaatame üle, kuidas luua ja seadistada eesmärke Google Analytics 4. Uuri lähemalt!

  • 6. detsember 2021

    25 viga, mida e-maili turunduses vältida

    E-maili turundus on paljude ettevõtete arvates üks nende efektiivsemaid tööriistu internetis, kuid edu saadab neid, kes teevad vähem vigu. Järgnevalt vaatame, milliseid vigu teevad ettevõtted turundamisel läbi e-maili.

  • 6. detsember 2021

    Miks just võtta Mailchimp oma e-mailiturunduse tarkvaraks?

    Mailchimp on tarkvara, mis ei ole ainult uudiskirjade saatmiseks, vaid aitab sind mitmetes teistes turundustegevustes. Mailchimp on ka suur sõber mitmekümnete erinevate tarkvaradega.

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 14. mai 2019

    Otsingumootoritele optimeerimine (SEM või SEO?) – 7 küsimust ja vastust, mis sind ka huvitaks

    Ühel kevadisel maikuu päeval enne emadepäeva, võttis minuga Facebooki kaudu ühendust Karl Pae firmast Export Digital OÜ üks noormees nimega Markus Seppam. Ta ütles, et teeb oma bakalaureuse tööd otsingumootoritele optimeerimise teemal ning soovib seoses selle uurimusega minult midagi küsida. Loe, mida ePPC töötaja minult teada tahtis.

  • 8. mai 2019

    Google Analyticsi põhimõisted algajale

    Google Analyticsi koolitusele tulles võiks sul eelnevalt olla tehtud väike tutvus põhimõistetega. Järgnevalt selgitan lähemalt näiteks, kes on üldse külastajad või mida näitab sulle lehel oldud aeg või mis peletab külastajad sinu kodulehelt minema.

  • 30. aprill 2019

    10+ nõuannet Instagramis turundamiseks

    Instagramis on Statista andmetel üle 500 miljoni aktiivse kasutaja päevas ja rohkem kui 70% on nendest noored. Mida sisaldab Instagrami turundus, kui selle kasutajad on peamiselt alla 29 aastased, kes meeleldi kasutavad Instagrami oma nutiseadmes?

  • 23. aprill 2019

    Kuidas Instagramis followere saada läbi õigete hashtagide?

    Kui sa tahad Instagramist saada rohkem followere ja laike, siis peaksid oma postitustes kasutama nii madala kui kõrge konkurentsiga hashtagide miksi. Järgnevalt saad teada, kuidas turundada Instagramis targalt läbi hashtagide turundustunneli.

  • 9. aprill 2019

    Avada kujunduse seadistamine – osa 2

    Kui eelmises Avada kujunduse seadistamist käsitlevas peatükis jõudsime läbi käia lehe paigutuse, värvide seadistamise, päise osa ja menüü seadistamise, siis nüüd uurime kuidas käib jaluse, sidebari ja lehe tausta seadistamine.

  • 2. aprill 2019

    Mida ma õppisin Olesija Saue Instagrami turunduse koolituselt?

    Käisin hiljuti tema Instagrami koolitusel, mille kohta oli tutvustuses öeldud, et see on praktiline koolitus. Kas see ikka oli praktiline ja mida ma sealt üldse õppisin?

  • 19. märts 2019

    Kodulehe optimeerimine ehk SEO. Kuidas teha?

    Kodulehe optimeerimine otsimootoritele on sulle, kui veebilehe omanikule, hädavajalik oskus. Mis kasu on sul kodulehest, kui see ei tule Google otsingutulemustes esile? Mida sa siis tegema peaksid?

  • 12. märts 2019

    Avada kujunduse seadistamine – osa 1

    Sageli on WordPressi kujunduse seadistamise võimalused olematud, kuid Avada saab uhkustada muljetavaldavate võimalustega. Hakkame siis Avada kujunduse seadeid üle vaatama.

  • 5. märts 2019

    Kuidas praktiliselt koostada eesmärkide saavutamise plaani?

    Miks on eesmärkide seadmine üldse oluline? Paljudele võib tunduda meelepärasem nö „tuulest viidud“ kulgemine, kus elu suunab neid, kuhu tahab ja nad naudivad seda. Miks ka mitte, aga kui sul on suur saavutusvajadus ja rohkelt ambitsioonikust, siis sellest võib jääda väheks.

  • 28. veebruar 2019

    Kuidas leida Instagramis oma sisule õiged hashtagid?

    Üsna sageli näen Instagramis postitusi, mis on täis tuubitud hashtage ja need hastagid ei ole sisuga kuidagi seotud. Järgnevalt annan sulle praktilist nõu, kuidas leida õigeid hashtage nii, et sinu jälgijate arv ja postituste laikide arv tõuseb teisele tasemele.