• 26. juuni 2020

    MailChimpi uus võimalus – klientide küsitlus

    Soovid e-poest ostjate käest küsida tagasisidet? Tahad teada, mida kliendid arvavad sinu teenuse kohta? Uudiskirja list vajab segmenteerimist? Uuri, kuidas MailChimp aitab sul teha kliendiküsitlust.

    Loe edasi
  • 8. juuni 2020

    Miks külastaja ei osta sinu e-poest?

    E-poe pidajana on sul oluline teada, milliseid tooteid ostetakse ja kui suur on sinu müügitulu. Aga samuti on kriitilise tähtsusega kui paljud veebilehe külastajad lisavad tooted küll ostukorvi, ent seejärel lahkuvad lehelt ja ei osta.

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 3. juuni 2020

    Kodulehe hind. Miks on kodulehe tegemine kallis?

    Mulle helistas ühe ehitusfirma juhatuse liige ja küsis, mis oleks meie tehtud kodulehe hind. Selgitasin, et meie lihtsama kodulehe maksumus jääb 900 euro kanti. Tema küsib, et miks kodulehe tegemine nii kallis on, et me ei saa seda firmale lubada.

    Loe edasi
  • 26. mai 2020

    Otsimootoriturundus ehk SEM. Kuidas teha?

    Kodulehe omanikku vaevavad küsimused, kuidas saada kodulehele külastajaid või siis kuidas internetist kliente saada? Kas minu probleemi aitaks lahendada otsimootoriturundus ehk SEM?

    Loe edasi
  • 1. jaanuar 2019

    KoduleheKoolitused blogi 2018 TOP 12 postitust

    Mis olid 2018 KoduleheKoolitused turundusblogi 12 kõige väärtuslikumat blogipostitust? Peamisteks teemadeks olid ikka sisuturundus ja sotsiaalmeedia turundus, kuid uuri ise lähemalt.

    Loe edasi
  • 31. oktoober 2018

    WordPress 5 on peaaegu kohal

    Juba üle aasta on räägitud uuest WordPress 5’st, mis toob kaasa suured muudatused. Kuna nüüdseks on jälle saladusteloori kergitatud ja tegelikult olen ka juba WordPress 5.0 beta versiooni testinud, siis vaatame lähemalt, mis meid WordPressi maailmas ees ootab.

    Loe edasi
  • 16. oktoober 2018

    Google Ads lühikoolitus – kampaania seadistamine

    Kas teed oma esimesi samme Google reklaamiga või oled juba kõvasti põletanud sellega raha, aga tulemusi pole? Tänane Google Ads koolitus õpetab sulle, kuidas teha reklaami Google otsingumootoris ja kuidas seadistada selleks oma reklaamikampaania.

    Loe edasi
  • 27. august 2018

    Veebilehe SEO audit. Miks kodulehe sisu pole indekseeritud?

    SEO seostub tihtipeale paljudele märksõnade, tiitli ja metakirjelduse kirjutamisega. Kuid see pole nii. Sinu kodulehe positsiooni otsingutulemustes mõjutab ka kodulehe tehniline olukord. Selles kodulehe auditi postituses vaatame, mis võivad olla need tehnilised põhjused, miks kodulehe sisu pole otsimootorite poolt indekseeritud.

    Loe edasi
  • 21. august 2018

    Kuidas valida veebimajutuse pakkujat?

    Veebimajutus on teenus, millega saad hoida oma veebilehte teenusepakkuja serveris, et veebileht oleks internetis kättesaadav. Kuidas aga leida see õige teenusepakkuja?

    Loe edasi
  • 14. august 2018

    WordPressi haldamine Gutenbergiga

    Nüüdseks oled kindlasti kuulnud Gutenbergist, aga kas oled seda ka testinud? Juuli lõpus tuli välja WordPressi versioon 4.9.8, mis tõi kaasa ka üleskutse proovida Gutenbergi enne WordPressi versiooni 5.0. Postituse lõpus saad seda minna proovima.

    Loe edasi
  • 7. august 2018

    Kodulehe valmistamine alaku eesmärgist ja mõõdikutest

    Kas oled planeerimas uut e-poodi või sul on käsil uue kodulehe valmistamine? Esimene asi, mida pead enda jaoks selgelt kirja panema, on veebilehe eesmärk ja mõõdikud. Täna saad teada, kuidas seda täpselt teha.

    Loe edasi
  • 31. juuli 2018

    6 veebianalüütika küsimust, millele võiksid vastata „Jah“

    Täna annan sulle kuus konkreetset küsimust oma veebilehe analüüsi tegemiseks. Järgnevad küsimused on nö veebianalüütika vundament, ilma milleta on iga veebianalüüs sisutühi või väheväärtuslik. Loe, mis on need 6 tähtsat küsimust.

    Loe edasi
  • 24. juuli 2018

    Sotsiaalmeedia kanalite haldamine ja sidumine kodulehega

    Sotsiaalmeedia ja veebileht koostöös on hea tandem paremaks turundamiseks. Ja kuna Facebook on liiga suur turunduskanal, et seda ignoreerida, siis alustame FB’st.

    Loe edasi
  • 17. juuli 2018

    Paar sõna Google Analyticsist eesti keeles

    Google Analyticsis on peidus Sinu veebilehe ja e-poe andmed, mis tegelikult on kulda väärt. Seal on näha Sinu turunduse tegevus, Sinu klientide teekonnad, kohad, kus nö müügitunnel kõige sagedamini lekib jne. Aga loe lähemalt.

    Loe edasi