6. detsember 2021
25 viga, mida e-maili turunduses vältida
E-maili turundus on paljude ettevõtete arvates üks nende efektiivsemaid tööriistu internetis, kuid edu saadab neid, kes teevad vähem vigu. Järgnevalt vaatame, milliseid vigu teevad ettevõtted turundamisel läbi e-maili.
6. detsember 2021
Miks just võtta Mailchimp oma e-mailiturunduse tarkvaraks?
Mailchimp on tarkvara, mis ei ole ainult uudiskirjade saatmiseks, vaid aitab sind mitmetes teistes turundustegevustes. Mailchimp on ka suur sõber mitmekümnete erinevate tarkvaradega.
1. november 2021
Kuidas turvata oma WordPressi veebilehte?
Sinu WordPressi kodulehe turvalisus pannakse iga tund proovile Häkitud WordPressi veebileht võib tõsiselt kahjustada ettevõtte käivet ja mainet. Häkkerid võivad varastada infot kasutajate kohta, paroole, installida pahatahtlikku tarkvara ja ka levitada teie kodulehe kasutajatele pahavara.
31. oktoober 2021
iOS 14 ja Facebooki reklaamid
iOS 14 versiooni tulekuga kaasnes uuendus, mis annab Apple seadme kasutajatele võimaluse otsustada, kas nad soovivad oma andmeid teiste rakendustega jagada. Selle tulemusena on Facebookis reklaamijatel nüüd vähem andmeid ja sihtimine ebatäpsem. Mida saab selle vastu aga teha?
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
30. aprill 2019
10+ nõuannet Instagramis turundamiseks
Instagramis on Statista andmetel üle 500 miljoni aktiivse kasutaja päevas ja rohkem kui 70% on nendest noored. Mida sisaldab Instagrami turundus, kui selle kasutajad on peamiselt alla 29 aastased, kes meeleldi kasutavad Instagrami oma nutiseadmes?
23. aprill 2019
Kuidas Instagramis followere saada läbi õigete hashtagide?
Kui sa tahad Instagramist saada rohkem followere ja laike, siis peaksid oma postitustes kasutama nii madala kui kõrge konkurentsiga hashtagide miksi. Järgnevalt saad teada, kuidas turundada Instagramis targalt läbi hashtagide turundustunneli.
9. aprill 2019
Avada kujunduse seadistamine – osa 2
Kui eelmises Avada kujunduse seadistamist käsitlevas peatükis jõudsime läbi käia lehe paigutuse, värvide seadistamise, päise osa ja menüü seadistamise, siis nüüd uurime kuidas käib jaluse, sidebari ja lehe tausta seadistamine.
2. aprill 2019
Mida ma õppisin Olesija Saue Instagrami turunduse koolituselt?
Käisin hiljuti tema Instagrami koolitusel, mille kohta oli tutvustuses öeldud, et see on praktiline koolitus. Kas see ikka oli praktiline ja mida ma sealt üldse õppisin?
19. märts 2019
Kodulehe optimeerimine ehk SEO. Kuidas teha?
Kodulehe optimeerimine otsimootoritele on sulle, kui veebilehe omanikule, hädavajalik oskus. Mis kasu on sul kodulehest, kui see ei tule Google otsingutulemustes esile? Mida sa siis tegema peaksid?
12. märts 2019
Avada kujunduse seadistamine – osa 1
Sageli on WordPressi kujunduse seadistamise võimalused olematud, kuid Avada saab uhkustada muljetavaldavate võimalustega. Hakkame siis Avada kujunduse seadeid üle vaatama.
5. märts 2019
Kuidas praktiliselt koostada eesmärkide saavutamise plaani?
Miks on eesmärkide seadmine üldse oluline? Paljudele võib tunduda meelepärasem nö „tuulest viidud“ kulgemine, kus elu suunab neid, kuhu tahab ja nad naudivad seda. Miks ka mitte, aga kui sul on suur saavutusvajadus ja rohkelt ambitsioonikust, siis sellest võib jääda väheks.
28. veebruar 2019
Kuidas leida Instagramis oma sisule õiged hashtagid?
Üsna sageli näen Instagramis postitusi, mis on täis tuubitud hashtage ja need hastagid ei ole sisuga kuidagi seotud. Järgnevalt annan sulle praktilist nõu, kuidas leida õigeid hashtage nii, et sinu jälgijate arv ja postituste laikide arv tõuseb teisele tasemele.
18. veebruar 2019
Kuidas ettevõtja ja turundaja võiks leida oma töös uut hingamist ja motivatsiooni?
Mis juhtub inimesega siis, kui asjad ei liigu enam? Oled küll iga päev rakkes, teed kogu aeg midagi, aga miskit nagu ei muutu, tulemused ei ole oodatud tasemel ning motivatsiooni hoidmine on keeruline.
14. veebruar 2019
7 soovitust Instagrami profiili seadistamiseks
Kui sa natukenegi uurid tuntud firmade või edukate Instagrami turundajate või nö Influencerite profiile, siis saad kohe aru, mida nad teevad seal teistmoodi kui sina. Järgnevalt saad täpselt teada, millele pead tähelepanu pöörama.