• 28. aprill 2021

    28 tööriista ettevõtte alustamiseks ja kasvatamiseks

    Osalejatega koos nende probleeme, ideid, plaane ja võimalusi arutades, otsustasin kokku koguda siia tööriistad, mis aitavad ettevõtet käivitada või kasvatada.

  • 4. jaanuar 2021

    Telefoniga pildistamine

    Oskuslik telefoniga pildistamine võimaldab teha pilte nii kodulehe kui ka oma sotsiaalmeedia kanali tarbeks. Selles postituses jagan sinuga peamisi võtteid ja nippe, kuidas teha oma nutitelefoniga võimalikult häid pilte.

  • 27. oktoober 2020

    Kui mõistad, mis on turundus, siis sinu ettevõtte turundamine hakkab liikuma õiges suunas

    Turundus on kõikjal meie ümber. Turundus ei ole aga peale surumine, turundus on küsimus: Kuidas ma saan sind aidata? Ja ennem pead iseendalt küsima: keda saan ma aidata? Kuna sihtrühm, kellele soovid turundada, ei ole kõik maailma inimesed.

  • 15. oktoober 2020

    Automatiseeritud e-pood hoiab kokku aega

    E-pood ei tähenda ainult toodete internetti riputamist, sinna juurde kuulub ka tulemuste analüüs ja veebilehe parendamine, reklaamide loomine ja analüüs, uudiskirjade saatmine ja analüüs, ostutellimuste täitmine, raamatupidamine ja palju muud. Küll aga saad ajakulu minieerida, kui sinu e-pood oleks automatiseeritud.

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 27. märts 2018

    Google Analytics Events – seadistamine ja kasutamine

    Google Analytics on pärit aastast 2005 ja GA kood on aegade jooksul teinud läbi mitmeid muutuseid. Täna vastan 5 kliendi küsimusele teemal Google Analytics Events ning annan ka praktilisi õpetusi.

  • 20. märts 2018

    Juhend sotsiaalmeedia strateegia koostamiseks

    Kui sa tõesti tahad, et sotsiaalmeedia turundus aitaks sul teenida rohkem raha või aitaks saavutada, mida vaja, siis pead sellele lähenema strateegiliselt. Paraku paljud seda ei mõista. Hiljuti tellis meilt üks firma sotsiaalmeedia turunduse koolituse ja kui nägi väljapakutud koolituse teemasid, siis ütles, et: „Strateegia on teooria ja selle võib ära jätta. Me tahame ainult […]

  • 13. märts 2018

    Mis on Sinu kodulehe eesmärk?

    Hea kodulehe eesmärk peab olema mõõdetav, ajaliselt piiritletud, realistlik ja teostatav. Pead täpselt teadma, miks on kodulehe tegemine vajalik, kellele see on mõeldud, mida peab leht pakkuma.

  • 6. märts 2018

    Rich snippets – struktureeritud andmed otsingutulemustes

    Kas tahaksid lisada rich snippeteid oma veebilehele? Oled sa kuulnud fraasi rich snippet? Kas tead, mis on rich snippet ja milleks nad vajalikud on?

  • 27. veebruar 2018

    5 küsimust Google Analyticsi kohta, mida on kliendid küsinud

    Google Analytics on tarkvara, mis aitab aru saada kus, miks ja kuidas kasutajad takerduvad seatud müügiteekonnas. Järgnevalt toon 5 näidet, kuidas Google Analytics ning Hotjar on aidanud lahendada meie klientide probleeme. Vaatame neid lähemalt.

  • 20. veebruar 2018

    Facebook Analytics – uus veebianalüütika abimees

    Facebook Analytics on teema, mille kohta tuli uudiskirju eelmise aasta lõpus uksest ja aknast. Kuna Facebooki analüütika on teema ka meie edasijõudnute reklaamikoolituses, siis on järgnev lugemine soovitav just koolitusele tulijatele.

  • 13. veebruar 2018

    Kuidas seadistada WooCommerce e-poes tarnet?

    Selleks, et WooCommerce e-poes müüa füüsilisi tooteid on vaja seadistada ka ta tarnemeetodid. Millised tarnemeetodid on olemas WooCommerce’is? Mida saame juurde lisada? Millal on meil vaja tarnemeetodit ja milleks on tarneklass?

  • 6. veebruar 2018

    Kas kasutada pop-up’e ehk hüpikaknaid kodulehel?

    Kõik, kelle käest ma olen küsinud, on öelnud, et neile ei meeldi hüpikaknad. Samuti saab lugeda internetist, kuidas paljud lausa vihkavad pop-up’e. Samas aga leiab tõestust, et hüpikaknad kodulehel töötavad. Mida siis pidada silmas pop-up’ide koostamisel?

  • 30. jaanuar 2018

    Millest sõltub Facebooki reklaami hind?

    Facebook on tänaseks firmade postituste orgaanilise leviku kokku kuivatanud. See on fakt. Sul on 3 valikut, sa kas näed nüüd rohkem vaeva sisuga või jääb Facebooki turundus mängust välja või teed rohkem Facebooki reklaami.

  • 23. jaanuar 2018

    11 näidet, kuidas sihtida firma reklaami Facebookis

    Õige sihtrühma leidmine Facebookis on võtmeküsimus. Kui Facebookis reklaamida võõrastele, on see sama, mis puusalt tulistada – filmides võimalik, päriselus keerulisem. Kuidas sihtida õigesti?