• 3. juuni 2020

    Kodulehe hind. Miks on kodulehe tegemine kallis?

    Mulle helistas ühe ehitusfirma juhatuse liige ja küsis, mis oleks meie tehtud kodulehe hind. Selgitasin, et meie lihtsama kodulehe maksumus jääb 900 euro kanti. Tema küsib, et miks kodulehe tegemine nii kallis on, et me ei saa seda firmale lubada.

    Loe edasi
  • 26. mai 2020

    Otsimootoriturundus ehk SEM. Kuidas teha?

    Kodulehe omanikku vaevavad küsimused, kuidas saada kodulehele külastajaid või siis kuidas internetist kliente saada? Kas minu probleemi aitaks lahendada otsimootoriturundus ehk SEM?

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 19. mai 2020

    Kuidas teha e-poodi? E-poe koolitus

    Paljud ettevõtjad on tänu veebiturundajate tugevale lobitööle hakanud arvama, et kindlasti peaks iga toote või teenuse pakkuja omama e-poodi. Suurem osa neist, kes on hurraaga lasknud teha omale e-poe, peavad nentima, et see ei too talle midagi märkimisväärset sisse.

    Loe edasi
  • 12. mai 2020

    Piltide mahu ja suuruse muutmine – WordPress

    Pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna. See on väga tore, aga kui pilt on viidud valesse mõõtu või on ebakvaliteetne või on mahult liiga suur, siis võib-olla see sõnade arv nii suur ei tulegi. Vaatame 4 võimalust, kuidas piltide mahtu vähendada.

    Loe edasi

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 16. jaanuar 2018

    5+ sotsiaalmeedia pluginat WordPressile

    Sotsiaalmeediaturundus on kodulehe omaniku jaoks väga oluline teema. Seetõttu on ka oluline oma veebilehel näidata sotsiaalmeedia kanaleid, kus oled aktiivne ning anda külastajatele võimaluse jagada huvitavat sisu.

    Loe edasi
  • 9. jaanuar 2018

    Kuidas teha reklaami Facebookis õigetele inimestele – 10 kohandatud segmenti

    Siit leiad lühikesed õpetused ja ideed, kuidas luua Facebookis sihtgrupi segmente, kellele hiljem väga täpselt sihtida oma reklaame.

    Loe edasi
  • 2. jaanuar 2018

    Turundusblogi 2017 aasta TOP 10 enim loetud postitust

    Loeme nüüd meie turundusblogi möödunud aasta tibud kokku ja vaatame, millised blogipostitused siis lugejatele kõige enam korda läksid. Kas seekord võidab Eve, Häli või hoopis Merlise postitus? Vaata üle, ehk leiad ka endale mõne praktilise nõuande või teadmise.

    Loe edasi
  • 26. detsember 2017

    Veebilehe tehniline optimeerimine – Google Page Speed test 100/100 Kuidas teha?

    Praktika lõputööks anti mulle alguses võimatuna näiv ülesanne – tee nii, et KoduleheKoolitused veebileht oleks Google Page Speed tulemuse järgi 100/100’st. Kas see on võimalik?

    Loe edasi
  • 19. detsember 2017

    Mida uut toob aasta 2018 meie koolitustes?

    Vaatasime detsembris oma koolitused kriitilise pilguga üle ja kogusime tagasisidet koolitusel osalejate käest, mille põhjal tegime mitmed muudatused, mis teevad meie koolitused ettevõtjale ja turundajale veelgi paremaks. Mida uut toob aasta 2018 meie koolitustes?

    Loe edasi
  • 12. detsember 2017

    WordPressi kodulehe varundus ja kloon

    Uuendamata kodulehel võivad tekkida turvalisuse probleemid, mille tulemusena võidakse sinu veebileht üle võtta või lisatakse sinna pahavara. Enne, kui asud kodulehte uuendama peaksid oma veebilehest tegema varunduse. Mida aga kodulehe varundusega peale hakata?

    Loe edasi
  • 5. detsember 2017

    Mis on Google Data Studio ja kuidas seda kasutada?

    Google Analyticsi juures on tavaliselt kõige suurem probleem andmete tõlgendamine. Jah, ma näen, et seal on palju toredaid numbreid, aga mida nendega peale hakata või missugused numbrid on otsuste aluseks kõige õigemad?

    Loe edasi
  • 28. november 2017

    Kuidas läbi sotsiaalmeedia saada rohkem liiklust?

    Tänane sotsiaalmeedia postitus õpetab sind kasvatama oma kogukonda ja annab sulle ühe näite, kuidas saada sotsiaalmeediast oma kodulehele rohkem liiklust. Alustame siis algusest.

    Loe edasi
  • 21. november 2017

    WordPressi kodulehe hooldus ja uuendamine

    Kodulehe valmimine ja avalikustamine ei tähenda, et kodulehe hooldus on nüüd teisejärguline. Tegelikult vajab iga vastvalminud koduleht pidevat uuendamist. Mida sa peaksid tegema, et sinu koduleht oleks tehniliselt korras?

    Loe edasi
  • 14. november 2017

    Kui kvaliteetne on sinu koduleht läbi Google silmade?

    Mis on need faktorid, mille põhjal Google kaalub, kas sul on kvaliteetne koduleht või madala kvaliteediga koduleht? Kuidas Sina saaksid kodulehelt leida ise üles madala kvaliteediga sisulehed?

    Loe edasi