• 3. juuni 2020

    Kodulehe hind. Miks on kodulehe tegemine kallis?

    Mulle helistas ühe ehitusfirma juhatuse liige ja küsis, mis oleks meie tehtud kodulehe hind. Selgitasin, et meie lihtsama kodulehe maksumus jääb 900 euro kanti. Tema küsib, et miks kodulehe tegemine nii kallis on, et me ei saa seda firmale lubada.

    Loe edasi
  • 26. mai 2020

    Otsimootoriturundus ehk SEM. Kuidas teha?

    Kodulehe omanikku vaevavad küsimused, kuidas saada kodulehele külastajaid või siis kuidas internetist kliente saada? Kas minu probleemi aitaks lahendada otsimootoriturundus ehk SEM?

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 19. mai 2020

    Kuidas teha e-poodi? E-poe koolitus

    Paljud ettevõtjad on tänu veebiturundajate tugevale lobitööle hakanud arvama, et kindlasti peaks iga toote või teenuse pakkuja omama e-poodi. Suurem osa neist, kes on hurraaga lasknud teha omale e-poe, peavad nentima, et see ei too talle midagi märkimisväärset sisse.

    Loe edasi
  • 12. mai 2020

    Piltide mahu ja suuruse muutmine – WordPress

    Pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna. See on väga tore, aga kui pilt on viidud valesse mõõtu või on ebakvaliteetne või on mahult liiga suur, siis võib-olla see sõnade arv nii suur ei tulegi. Vaatame 4 võimalust, kuidas piltide mahtu vähendada.

    Loe edasi
  • 9. juuli 2018

    Tööpakkumine WP koolitajale | Tööd saab hea WordPressi oskaja

    KoduleheKoolitused otsib oma meeskonda avatud ja hoolivat WordPressi koolitajat. Tööpakkumine on Sulle, kui tunned WordPressi nagu oma viit sõrme ja sa ei karda oma oskusi ka teistega jagada. Uuri tingimusi lähemalt.

    Loe edasi
  • 3. juuli 2018

    Väike WordPressi sõnastik

    Alles WordPressiga tutvust tehes puutud kokku mitmete terminitega, mis on sinu jaoks täitsa uued ja võivad vahel olla ka segadust tekitavad. Siit leiad väikese WordPressi sõnastiku, mis aitab sul paremini navigeerida WordPressi maailmas.

    Loe edasi
  • 26. juuni 2018

    Mida toob uus poolaasta KoduleheKoolituste repertuaari?

    Esimene poolaasta on läbi saanud ja teeme usinasti ettevalmistusi algavaks uueks poolaastaks. Missugused koolitused tulevad juurde ja missugused kaovad? Kuidas möödus eelmine poolaasta?

    Loe edasi
  • 17. juuni 2018

    Mida uut toob WordPress 5.0 ja Gutenbergi tekstiredaktor?

    2017 aasta lõpus hakati suure elevusega kõnelema WordPress 5’st ja uuest Gutenbergi tekstiredaktorist. Algselt oli plaanis välja tuua WordPress 5.0 2018 aasta esimeses pooles, hetkel on aasta 2018 jäänud paika, aga täpsema aja kohta info puudub. WordPress 5.0 kohta räägitakse pealkirjadest nagu „WordPressi uus tulemine“ või „Gutenberg ja WordPress 5.0 – on see WordPressi lõpp […]

    Loe edasi
  • 12. juuni 2018

    Mis on sisuturundus?

    Praktiline ja huvitav sisu peaks olema sinu turunduse nurgakivi. Kahjuks traditsiooniline turundus kaotab iga päev oma efektiivsust. Sina kui tulevikku vaatav turundaja tead, et turundus on nagu maraton, mida peab läbima nutikalt. Siin tuleb sulle appi sisuturundus, kuid mis see on?

    Loe edasi
  • 5. juuni 2018

    Kuidas viia oma koduleht vastavusse andmekaitse üldregulatsiooniga (GDPR)?

    25.05.2018 hakkas kehtima isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR), mis tõi endaga kaasa mõned uued nõuded veebilehe omanikele. Mida siis teha, et koduleht vastaks uuendatud seadusele?

    Loe edasi
  • 29. mai 2018

    Kuidas hinnata SEO märksõnade konkurentsi ja võimalusi?

    Seekord toon sinuni mõningad SEO soovitused ja nipid, kuidas hinnata kiirelt, kas sinu valitud märksõnadega on kerge või raske saada Googles esimeseks või siis vähemalt Google esilehele.

    Loe edasi
  • 22. mai 2018

    SEO ja veebilehe optimeerimine algab märksõnade analüüsist. Kuidas seda teha? (2. osa)

    Kui eelmises osas selgitasin, kuidas SEO spetsialistid märksõnu üldiselt jaotavad, siis selles postituses annan sulle 5 sammu, kuidas teha märksõnade analüüsi. Ühtlasi saad aimu, mida tähendab konkurentide SEO analüüs.  Aga asume siis esimese sammu juurde.

    Loe edasi
  • 15. mai 2018

    Sisuturundus ja kodulehe optimeerimine algab märksõnade analüüsist (1. osa)

    Mis kasu on sul kodulehest, kui see ei tule õigete märksõnadega Googles välja? Sellest probleemist lähtuvalt algabki iga uue kodulehe tegemine ning optimeerimine ja sisuturundus märksõnade analüüsist. Täna õpetan sulle, millest peaksid alustama võtmesõnade analüüsi.

    Loe edasi
  • 8. mai 2018

    14 küsimust WordPressi kohta, mida koolitusel osalejad on küsinud

    Koolitusel ütlen alati: “Kui küsite 42 küsimust (number varieerub), siis saate 42 vastust. Aga kui küsite 3 küsimust, siis saate 3 vastust. Ehk siis küsimine näitab huvi ja huvi on veebilehe tegemise juures kõige olulisem. Teadmised tulevad töö käigus.

    Loe edasi