• 26. juuni 2020

    MailChimpi uus võimalus – klientide küsitlus

    Soovid e-poest ostjate käest küsida tagasisidet? Tahad teada, mida kliendid arvavad sinu teenuse kohta? Uudiskirja list vajab segmenteerimist? Uuri, kuidas MailChimp aitab sul teha kliendiküsitlust.

    Loe edasi
  • 8. juuni 2020

    Miks külastaja ei osta sinu e-poest?

    E-poe pidajana on sul oluline teada, milliseid tooteid ostetakse ja kui suur on sinu müügitulu. Aga samuti on kriitilise tähtsusega kui paljud veebilehe külastajad lisavad tooted küll ostukorvi, ent seejärel lahkuvad lehelt ja ei osta.

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 3. juuni 2020

    Kodulehe hind. Miks on kodulehe tegemine kallis?

    Mulle helistas ühe ehitusfirma juhatuse liige ja küsis, mis oleks meie tehtud kodulehe hind. Selgitasin, et meie lihtsama kodulehe maksumus jääb 900 euro kanti. Tema küsib, et miks kodulehe tegemine nii kallis on, et me ei saa seda firmale lubada.

    Loe edasi
  • 26. mai 2020

    Otsimootoriturundus ehk SEM. Kuidas teha?

    Kodulehe omanikku vaevavad küsimused, kuidas saada kodulehele külastajaid või siis kuidas internetist kliente saada? Kas minu probleemi aitaks lahendada otsimootoriturundus ehk SEM?

    Loe edasi

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 24. juuli 2018

    Sotsiaalmeedia kanalite haldamine ja sidumine kodulehega

    Sotsiaalmeedia ja veebileht koostöös on hea tandem paremaks turundamiseks. Ja kuna Facebook on liiga suur turunduskanal, et seda ignoreerida, siis alustame FB’st.

    Loe edasi
  • 17. juuli 2018

    Paar sõna Google Analyticsist eesti keeles

    Google Analyticsis on peidus Sinu veebilehe ja e-poe andmed, mis tegelikult on kulda väärt. Seal on näha Sinu turunduse tegevus, Sinu klientide teekonnad, kohad, kus nö müügitunnel kõige sagedamini lekib jne. Aga loe lähemalt.

    Loe edasi
  • 9. juuli 2018

    Tööpakkumine WP koolitajale | Tööd saab hea WordPressi oskaja

    KoduleheKoolitused otsib oma meeskonda avatud ja hoolivat WordPressi koolitajat. Tööpakkumine on Sulle, kui tunned WordPressi nagu oma viit sõrme ja sa ei karda oma oskusi ka teistega jagada. Uuri tingimusi lähemalt.

    Loe edasi
  • 3. juuli 2018

    Väike WordPressi sõnastik

    Alles WordPressiga tutvust tehes puutud kokku mitmete terminitega, mis on sinu jaoks täitsa uued ja võivad vahel olla ka segadust tekitavad. Siit leiad väikese WordPressi sõnastiku, mis aitab sul paremini navigeerida WordPressi maailmas.

    Loe edasi
  • 26. juuni 2018

    Mida toob uus poolaasta KoduleheKoolituste repertuaari?

    Esimene poolaasta on läbi saanud ja teeme usinasti ettevalmistusi algavaks uueks poolaastaks. Missugused koolitused tulevad juurde ja missugused kaovad? Kuidas möödus eelmine poolaasta?

    Loe edasi
  • 17. juuni 2018

    Mida uut toob WordPress 5.0 ja Gutenbergi tekstiredaktor?

    2017 aasta lõpus hakati suure elevusega kõnelema WordPress 5’st ja uuest Gutenbergi tekstiredaktorist. Algselt oli plaanis välja tuua WordPress 5.0 2018 aasta esimeses pooles, hetkel on aasta 2018 jäänud paika, aga täpsema aja kohta info puudub. WordPress 5.0 kohta räägitakse pealkirjadest nagu „WordPressi uus tulemine“ või „Gutenberg ja WordPress 5.0 – on see WordPressi lõpp […]

    Loe edasi
  • 12. juuni 2018

    Mis on sisuturundus?

    Praktiline ja huvitav sisu peaks olema sinu turunduse nurgakivi. Kahjuks traditsiooniline turundus kaotab iga päev oma efektiivsust. Sina kui tulevikku vaatav turundaja tead, et turundus on nagu maraton, mida peab läbima nutikalt. Siin tuleb sulle appi sisuturundus, kuid mis see on?

    Loe edasi
  • 5. juuni 2018

    Kuidas viia oma koduleht vastavusse andmekaitse üldregulatsiooniga (GDPR)?

    25.05.2018 hakkas kehtima isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR), mis tõi endaga kaasa mõned uued nõuded veebilehe omanikele. Mida siis teha, et koduleht vastaks uuendatud seadusele?

    Loe edasi
  • 29. mai 2018

    Kuidas hinnata SEO märksõnade konkurentsi ja võimalusi?

    Seekord toon sinuni mõningad SEO soovitused ja nipid, kuidas hinnata kiirelt, kas sinu valitud märksõnadega on kerge või raske saada Googles esimeseks või siis vähemalt Google esilehele.

    Loe edasi
  • 22. mai 2018

    SEO ja veebilehe optimeerimine algab märksõnade analüüsist. Kuidas seda teha? (2. osa)

    Kui eelmises osas selgitasin, kuidas SEO spetsialistid märksõnu üldiselt jaotavad, siis selles postituses annan sulle 5 sammu, kuidas teha märksõnade analüüsi. Ühtlasi saad aimu, mida tähendab konkurentide SEO analüüs.  Aga asume siis esimese sammu juurde.

    Loe edasi