Jagan täna Sinuga mõningaid tasuta, kuid väga praktilisi tööriistasid, mida ise kasutan nii meie kodulehe turundamisel kui ka arendamisel. Head uudistamist.

Minu tööriistad jaotuvad laias laastus kaheks

Ühed on nö turundaja tööriistad, millega ma mõõdan ja jälgin kõike kodulehe turundusega seonduvat ning teised tööriistad aitavad mul teha oma tööd seoses kodulehel toimuvaga.

Internetiturundusel kodulehe mõistes on kaks eesmärki:

  • Tuua inimesed Su kodulehele.
  • Suunata neid tegema soovitud tegevust.

Internetiturunduse tööriistad on Sinu abivahendid, mis aitavad tulemuslikumalt teha sisuturundust, sotsiaalmeediaturundust, tasulist reklaami, e-postiturundust ja et olla efektiivsem, siis ka automatiseeritud internetiturundust.

Veebilehe analüüsimiseks, testimiseks, reklaamimiseks saab edukalt kasutada ka tasuta digiturunduse tööriistu, et hoida kulusid kontrolli all.

Samas on järgnevasse nimekirja sisse lipsanud ka paar isiklikku tööriista, aga kõik produktiivsema ajakasutamise eesmärgil.😊

Toon välja mõned head tasuta tööriistad, mida igapäevaselt kasutan

1. Google Analytics – analüüsi oma veebilehe liiklust, soovitud tegevusi ja käivet aja, sihtrühma, segmentide, kanalite ja seadmete lõikes.

2. Google Keyword Planner ehk märksõnade planeerija. Saad teada, kui palju Sinu poolt sisestatud otsisõnu inimesed tegelikult otsivad ja missuguseid sünonüüme võiksid kasutada.

3. Keywords Everywhere – see on SEO plugin Mozillale ja Google Chromele, mis näitab otsingumahtu, keskmist klikihinda ja konkurentsitaset. Tulemusi näed nii otsingusõna all, kui ka juba otsisõna trükkides.

Samas kõigile eesti keelsetele otsisõnadele tulemusi ei kuvata (nt sisuturundus või WordPressi koolitus) ja kui võrrelda Google Keyword Planneriga, siis tulemused pole päris identsed, aga üldpildi saab kätte.

 

4. MailChimp – e-postiturunduse tööriist, mis pakub võimalust tasuta paketiga koguda oma listi kuni 2000 liitujat ja saata neile kuni 12 000 e-kirja kuus.

Lisaks on võimalik siduda kodulehega, e-poega, Facebookiga, automatiseerida e-kirju, segmenteerida ja grupeerida listiliikmeid vastavalt nende eelistustele ja tegevustele, samuti luua otse Mailchimpi keskkonnas reklaame Facebooki, Instagrami ja Googlesse.

5. Hotjar – kui Google Analytics näitab, milliseid linke külastajad klikivad, siis Hotjar näitab, kuhu nad täpselt teie lehel klikivad, isegi kui see pole link.

Hotjar teeb külastajate külastustest ekraanivideod, loob tunnelid, vormide täitmise analüüsi ja soojakaardid.

6. Facebook Analytics – tubli tööriist, mis näitab veebilehe ja fännilehe statistikat ning aitab seega kaasa paremate otsuste tegemiseks.

7. Google Alerts – monitoori internetis ennast, konkurente ja turgu. Google Alerts on lihtne, kiire ja efektiivne tööriist, mis aitab sul olla internetis sinu valdkonnas toimuvaga kursis.

8. Toggl – kui tahan ekstra fookust hoida, siis kasutan Toggl tarkvara. Eesti firma Toggl rakendus aitab meeskondadel mõõta klienditele ja projektidele kuluvat tööaega, et suurendada ettevõtete ajakasutuse läbipaistvust ning töö produktiivsust. Samas igapäevaste ülesannete planeerimiseks sobib hästi https://todoist.com

9. Veebipõhist rastergraafikaprogrammi ja vektorgraafikaprogrammi kasutan küll harva, aga tean, et vajadusel saan vajalikud arvutigraafika toimingud nende abil tehtud.

10. Märgistatud URL’ide loomiseks on mugav kasutada Google Chrome lisa Google Analytics URL Builder
Saad eelseadistada oma sagedamini kasutatavad kanalid.

11. Kui soovid siduda oma veebilehte Google Analyticsi või Hotjari või Google Adwords Remarketing võimalusega või soovid analüüsida veebilehelt välja viivate linkide statistikat või saada teada, kui palju klikitakse mingeid veebilehe nuppe, PDF linke jne, siis on suureks abiliseks Google Tag Manager.

12. Koolitusel on mul vaja kontrollida, kas Google Tag Manager, Google Analytics või Facebook Pixel on ikka veebilehele lisatud. Abiks tulevad Tag Assistant ja FB Pixel Helper.

13. Aeg-ajalt kasutan selliseid toredaid tasuta fotopangasid nagu Unsplash ja Pexels.

14. Kasulikud on ka mobiiliapid nagu Google Analytics Androidi jaoks ja iOS jaoks.

15. Lähiajal plaanin lähemalt uurida sellist mobiiliapi loomise tarkvara nagu Buildfire.

16. Ja kuna mu veebisirvijate järjehoidja on peaaegu kilomeetrine, siis hakkasin olulisemaid veebilehti lisama „taskusse“. See on mugav võimalus häid lehti salvestada ja organiseerida.

Milliseid tööriistu sina kasutad? Anna julgelt siin teada

Soovid täiendada postitust omapoolsete kasulike linkidega – anna palun teada. Lisan Su lingid siia postitusse ja samuti lingi Sinu lehele.😊

  • Lisa töövahendi pealkiri, link ja väike kirjeldus. Lisa ka väike enda tutvustus

 

Kui sulle meeldis see postitus, siis palun jaga seda!

Autor: Eve Keerus-Jusupov

Eve poole võib pöörduda järgmistel teemadel: kodulehe tegemine WordPressiga, sh WooCommerce; GIMP, MailChimp, Google Analytics ja FB's segmentide loomine.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saad 1 x kuus head nõu
kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Personaalne kodulehe/e-poe tegemise koolitus

Vaata, mis koolitusi veel pakume

Kodulehe/e-poe tegemine e-opik ja e-kursus

Kodulehe/e-poe tegemine WordPress 6’ga

Õpik keskendub e-poe loomisele ja tasuta pluginate tutvustamisele, mis aitavad e-poele lisada lisafunktsionaalsust. Käime läbi kogu e-poe loomise protsessi – toodetest kuni arveni.