• 26. juuni 2020

    MailChimpi uus võimalus – klientide küsitlus

    Soovid e-poest ostjate käest küsida tagasisidet? Tahad teada, mida kliendid arvavad sinu teenuse kohta? Uudiskirja list vajab segmenteerimist? Uuri, kuidas MailChimp aitab sul teha kliendiküsitlust.

  • 8. juuni 2020

    Miks külastaja ei osta sinu e-poest?

    E-poe pidajana on sul oluline teada, milliseid tooteid ostetakse ja kui suur on sinu müügitulu. Aga samuti on kriitilise tähtsusega kui paljud veebilehe külastajad lisavad tooted küll ostukorvi, ent seejärel lahkuvad lehelt ja ei osta.

  • 3. juuni 2020

    Kodulehe hind. Miks on kodulehe tegemine kallis?

    Mulle helistas ühe ehitusfirma juhatuse liige ja küsis, mis oleks meie tehtud kodulehe hind. Selgitasin, et meie lihtsama kodulehe maksumus jääb 900 euro kanti. Tema küsib, et miks kodulehe tegemine nii kallis on, et me ei saa seda firmale lubada.

  • 26. mai 2020

    Otsimootoriturundus ehk SEM. Kuidas teha?

    Kodulehe omanikku vaevavad küsimused, kuidas saada kodulehele külastajaid või siis kuidas internetist kliente saada? Kas minu probleemi aitaks lahendada otsimootoriturundus ehk SEM?

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 8. august 2017

    Tutvustame uusi koolitusel valminud veebilehti

    Tagasiside Kodulehe loomise ja turundamise kogupaketi koolitusele Mis meeldis Nelele? Meeldis väga kogu koolituse ülesehitus ja sisu. Koolitajad on erilise pühendumusega asja juures ja iga detaili läbi mõelnud, kuidas koolitusel osalejad saaksid koolitusest maksimumi.

  • 1. august 2017

    5 nõuannet Google Analyticsi seadistamiseks

    Selleks, et teha paremaid otsuseid seoses oma kodulehega, on vaja seadistatud veebianalüütikat. Sellest postitusest saad 5 Google Analyticsi seadistamise nõuannet koos juhistega, kuidas seda teha ning mis kasu või andmeid sellest saad.

  • 25. juuli 2017

    MailChimpis saab teha ka Instagrami reklaame

    Seda, et MailChimp on suur sõber Facebookiga, saime teada ka postituses Facebook Ads on MailChimpi uus võimalus reklaamide loomiseks. Käesolev postitus tutvustab veel ühte MailChimpi uuendust ja see on MailChimpi ja Instagrami ühendamine.

  • 18. juuli 2017

    Digiturunduse koolitus Digital Elite Camp 2017 teise päeva kokkuvõte

    Eestis toimunud maailma tasemega digiturunduse koolitus Digital Elite Camp 2017 toimus juba 9. korda. Siit tulevad minu teise päeva kohta tehtud märkmed.

  • 11. juuli 2017

    Kas sisuturunduse tegevusplaan on oluline?

    Eduka äriblogi jaoks on olulised järgnevad aspektid: strateegia, taktika ja järjepidevus. Kuidas aga panna paika sisuturunduse tegevusplaan ehk taktika detailid ning tagada seeläbi järjepidevust?

  • 4. juuli 2017

    20 küsimust enne firma logo loomist

    Mõjusa firma logo loomisel on aluseks mõistmine, mida tegelikult soovitakse. Selleks, et omale ise logo luua või tellida, on vaja enne töö tegemist küsida õigeid küsimusi. Mis need küsimused siis on?

  • 27. juuni 2017

    Wix VS WordPress – kumba eelistada?

    Kuidas valida lihtsa ja lihtsa lahenduse vahel? Kas valida veebilehe tegemiseks ehitamise ja haldamise tööriist või hoopis sisuhaldussüsteem? Kumb kaalub teise üle – Wix või WordPress?

  • 20. juuni 2017

    Digiturunduse koolitus Digital Elite Camp 2017 kokkuvõte esimesest päevast

    Osalesin 16-17 juuni koolitusel Digital Elite Camp 2017, kus jagas oma kogemusi 20 maailma tipptegijat.  See digiturunduse koolitus andis mulle mitmeid häid ideid, mida võiksid ka sina kasutada. Loe edasi, mida ma sealt oma vihikusse üles kirjutasin.

  • 13. juuni 2017

    Testimine, PHP ja JavaScript ehk 5 koolituspäeva BCS koolituses

    Kodulehtede tegemise jaoks on kasulik osata HTML ja CSS koodi, kuid vahel võib vaja minna PHP-d ja JavaScripti. Selle aasta mais käisin BSC Koolituste poolt korraldatud testimise, PHP ja JavaScripti koolitustel, kuid mida ma sealt siis õppisin?

  • 6. juuni 2017

    Facebook Ads on MailChimpi uus võimalus reklaamide loomiseks

    Facebook ja MailChimp on suured sõbrad ja aastast 2017 on need kaks platvormi alustanud ka koostööd. Facebooki reklaamikampaaniad on hea võimalus müüa oma tooteid ja jõuda uute klientideni. Facebook ja MailChimp koos pakuvad aga mugavat võimalust luua reklaame ja näidata neid oma listile või valitud segmendile.