• 19. märts 2019

    Kodulehe optimeerimine ehk SEO. Kuidas teha?

    Kodulehe optimeerimine otsimootoritele on sulle, kui veebilehe omanikule, hädavajalik oskus. Mis kasu on sul kodulehest, kui see ei tule Google otsingutulemustes esile? Mida sa siis tegema peaksid?

  • 12. märts 2019

    Avada kujunduse seadistamine – osa 1

    Sageli on WordPressi kujunduse seadistamise võimalused olematud, kuid Avada saab uhkustada muljetavaldavate võimalustega. Hakkame siis Avada kujunduse seadeid üle vaatama.

  • 5. märts 2019

    Kuidas praktiliselt koostada eesmärkide saavutamise plaani?

    Miks on eesmärkide seadmine üldse oluline? Paljudele võib tunduda meelepärasem nö „tuulest viidud“ kulgemine, kus elu suunab neid, kuhu tahab ja nad naudivad seda. Miks ka mitte, aga kui sul on suur saavutusvajadus ja rohkelt ambitsioonikust, siis sellest võib jääda väheks.

  • 28. veebruar 2019

    Kuidas leida Instagramis oma sisule õiged hashtagid?

    Üsna sageli näen Instagramis postitusi, mis on täis tuubitud hashtage ja need hastagid ei ole sisuga kuidagi seotud. Järgnevalt annan sulle praktilist nõu, kuidas leida õigeid hashtage nii, et sinu jälgijate arv ja postituste laikide arv tõuseb teisele tasemele.

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 2. detsember 2013

    Millest algab kodulehe sisu kirjutamine ja planeerimine?

    Kodulehe sisu kirjutamine ja planeerimine on igale veebilehe tellijale ja sisu tootjale alati üks tüütu ja raske ülesanne. Olukorra teeb lihtsamaks, kui enne sisu planeerimist mõtleksid kliendi probleemidele ja informatsiooni vajadustele. Kuidas seda teha ja millest alustada?

  • 26. november 2013

    Mida sisaldab kodulehe disaini ja sisu planeerimise faas lähteülesande koostamisel?

    Milline peaks minu uue kodulehe disain ja sisu olema? Miks enamus sinu kodulehe külastajaid viibivad lehel väga lühikest aega ega tee sinu poolt soovitud tegevusi? Milliseid vigu ja ohte peidab endas  ebaprofessionaalne veebilehe planeerimine?

  • 22. november 2013

    Sotsiaalmeedia turundus ja internetireklaami koolitus jõulukingiks

    Tulemas on jõulud ja aastavahetus ning me teeme järjekordselt tasuta koolituse, kus peamisteks teemadeks on sotsiaalmeedia turundus ja internetireklaam.  See koolitus on kingituseks neile, kes on käinud Collectiv Koolituskeskuse mõnel koolitusel ja kes on ühtlasi ka meie kodulehekoolitused.ee sõber Facebookis. Kui sina oled meie koolitusel käinud, siis registreeru tasuta koolitusle Facebookis.

  • 11. november 2013

    Facebooki kampaania tegemine algab planeerimisest

    Miks korraldada Facebookis kampaaniaid ja kuidas seda teha võimalikult hästi. Mis vahe on algajal kampaania korraldajal ja teadlikul kampaania tegijal? Millest konkreetselt algab ühe Facebooki kampaania tegemine või korraldamine?

  • 5. november 2013

    Reklaam Facebookis: ajajoone postituse reklaamimine

    Miks tuleks kasutada Facebooki ajajoone postituse reklaamimise võimalust? Facebook viib ettevõtte ajajoone postituse  kuni 16%-ni sinu fännidest ehk näiteks 100 fännist näeb sinu postitust vaid 16 inimest. Sealjuures mängib olulist osa postituse ajastus ning Facebooki EdgeRank.

  • 31. oktoober 2013

    Kuidas Facebooki reklaam panna paremini tööle?

    Facebook on suurepärane kanal reklaami tegemiseks ja paljud ettevõtted kasutavad seda väga edukalt oma kampaaniate tegemisel või igapäevases turunduses. Ometi kurdavad mitmed selle kanali reklaamiteenuseid kasutavad firmad, et sellest pole erilist kasu olnud. Miks see on nii?

  • 17. oktoober 2013

    Kodulehe analüüsi faas lähteülesandes

    Kas tead, miks enamus ettevõtete veebilehed ei too raha sisse ja vegeteerivad kui maha jäetud, pooltühjad haisvad konnatiigid, mida külastab ainult lehe omanik ja tema ema?

  • 9. oktoober 2013

    Veebiturunduse 30 soovitust, mis tõstavad müüki

    Kui sa tahad, et sinu veebiturundus ja müük kodulehel läheks jõudsasti ülesmäge, siis proovi ja katseta järgmiseid soovitusi. Siinkohal ära looda, et on olemas universaalseid nippe, mis sulle kohe edu toovad.

  • 1. oktoober 2013

    Kuidas siduda veebilehel nupud ja lingid Google Analyticsiga?

    Google Analytics aitab sul aru saada, mis su veebilehel toimub, kuidas külastajad liiguvad ja missuguseid linke, nuppe või videosid nad klikivad. Ühtlasi saad sa luua iga tegevuse kohta ka eraldi segmendi ja uurida nende käitumist veelgi täpsemalt.

  • 18. september 2013

    Millest algab e-maili turundus?

    Miks e-maili turundus on nii paljudele firmadele oluline? Aga sellepärast, et nad on mõistnud selle e-turundusharu võimu ning efektiivsust. Tõsi, paljud ei kasuta seda õigesti ning tegelikult kahjustavad sellega oma mainet. Millest siis alustada ja kuidas oleks seda kõige targem teha?