• 9. aprill 2019

    Avada kujunduse seadistamine – osa 2

    Kui eelmises Avada kujunduse seadistamist käsitlevas peatükis jõudsime läbi käia lehe paigutuse, värvide seadistamise, päise osa ja menüü seadistamise, siis nüüd uurime kuidas käib jaluse, sidebari ja lehe tausta seadistamine.

  • 2. aprill 2019

    Mida ma õppisin Olesija Saue Instagrami turunduse koolituselt?

    Käisin hiljuti tema Instagrami koolitusel, mille kohta oli tutvustuses öeldud, et see on praktiline koolitus. Kas see ikka oli praktiline ja mida ma sealt üldse õppisin?

  • 19. märts 2019

    Kodulehe optimeerimine ehk SEO. Kuidas teha?

    Kodulehe optimeerimine otsimootoritele on sulle, kui veebilehe omanikule, hädavajalik oskus. Mis kasu on sul kodulehest, kui see ei tule Google otsingutulemustes esile? Mida sa siis tegema peaksid?

  • 12. märts 2019

    Avada kujunduse seadistamine – osa 1

    Sageli on WordPressi kujunduse seadistamise võimalused olematud, kuid Avada saab uhkustada muljetavaldavate võimalustega. Hakkame siis Avada kujunduse seadeid üle vaatama.

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 25. märts 2014

    TOP 12 soovitus, millest firma blogis või kodulehel kirjutada

    Tihti on paljudel küsimus, et millest peaks oma ettevõtte blogis või kodulehel kirjutama. Pole ju millestki kirjutada. Siin on sulle mõned nõuanded, mida kasutavad elukutselised sisuturunduse spetsialistid, internetiturundajad, blogipidajad ja copywriterid.

  • 12. märts 2014

    SEO ja SEM ehk kuidas saada Googles paremini nähtavaks?

    Teie ettevõttel on koduleht ja te soovite, et läbi kodulehe tuleks teile rohkem liiklust, rohkem hinnapäringuid, rohkem müüki ja kasvaks bränditeadlikkus. Mida tuleks siis teha, et teie eesmärgid saaks täidetud? Kuidas SEO ja SEM aitavad teil saada Googles esimeseks?

  • 4. märts 2014

    Kas tellida veebilehe tegemine teenusena sisse või teha ise?

    Mida teha, kas tellida kodulehe tegemise teenus sisse või püüda ise sellega hakkama saada? Arvan, et see sõltub sellest, kui tõsiselt sa suhtud oma ettevõtmisesse ning kui palju oled valmis panustama. Kui sul pole aega või huvi oma kodulehega tegeleda, siis võimalusel telli veebiteenus oma ala proffidelt. 

  • 24. veebruar 2014

    Tagasiside veebihalduri koolitusele

    Mina jõudsin Eve ja Merlise kodulehe tegemise kursusele läbi Töötukassa. Olen tohutult tänulik Töötukassa juhendajale, kes võimaldas mulle sellisel professionaalsel tasemel kodulehe tegemise koolitust.

  • 17. veebruar 2014

    Kuidas teha kodulehe avalehte? Checklist

    Selles blogi postituses annan sulle nõu ja selgeid juhiseid, kuidas teha kodulehte. Täpsemalt, kuidas teha kodulehe avalehte, mis on mõeldud just sinu sihtgrupile ja otsingumootoritele.

  • 4. veebruar 2014

    Kuidas teha kodulehe avaleht eesmärgi ja sihtrühma kesksemaks?

    Kas oled mõelnud kunagi, et kui tähtis on sinu kodulehe avaleht ja mida peaks tegema, et sinu veebi esileht töötaks maksimaalselt hästi? Kas sinu veebilehe avaleht on ikka eesmärgile ja sihtrühma ootustele suunatud?

  • 23. jaanuar 2014

    Kodulehe optimeerimine müügile. Arendus ja testimine

    Ettevõtjate sage küsimus on, et kuidas tõsta müüki kodulehel? Samas ei taha sa kuulda sellest, et veebilehe arendus ja testimine on vajalik investeering. Kas sinu arvates on see raha raiskamine? Mida üldse tähendab kodulehe optimeerimine müügile?

  • 9. jaanuar 2014

    Mida arvas Kristi e-poe koolitusest?

    Internetilehekülgede loomine ja haldamine oli minu jaoks täiesti võõras teema, mistõttu kaalusin pikalt, kas võtta mänguasjade e-poe loomine ette ise või jätta see siiski oma ala professionaalide hooleks.

  • 8. jaanuar 2014

    WordPressi veebilehe kiirendamine (1)

    Kui WordPressi veebilehele oled lisanud hulga pluginaid, sisu ja pilte, siis peab paratamatult hakkama mõtlema, mida saaks ette võtta, et veebileht oleks kiirem. Põhjus on selles, et külastajal pole aega oodata, millal su veebileht avaneb.

  • 19. detsember 2013

    Veebiturunduse blogi 2013 aasta TOP 10 parimat artiklit

    Kohe on aasta läbi saamas ning koolitused on selleks korraks otsa saanud. Vaatame aga, mida Google Analytics näitab meie veebiturunduse blogi parimate artiklite osas.