• 30. aprill 2019

    10+ nõuannet Instagramis turundamiseks

    Instagramis on Statista andmetel üle 500 miljoni aktiivse kasutaja päevas ja rohkem kui 70% on nendest noored. Mida sisaldab Instagrami turundus, kui selle kasutajad on peamiselt alla 29 aastased, kes meeleldi kasutavad Instagrami oma nutiseadmes?

  • 23. aprill 2019

    Kuidas Instagramis followere saada läbi õigete hashtagide?

    Kui sa tahad Instagramist saada rohkem followere ja laike, siis peaksid oma postitustes kasutama nii madala kui kõrge konkurentsiga hashtagide miksi. Järgnevalt saad teada, kuidas turundada Instagramis targalt läbi hashtagide turundustunneli.

  • 9. aprill 2019

    Avada kujunduse seadistamine – osa 2

    Kui eelmises Avada kujunduse seadistamist käsitlevas peatükis jõudsime läbi käia lehe paigutuse, värvide seadistamise, päise osa ja menüü seadistamise, siis nüüd uurime kuidas käib jaluse, sidebari ja lehe tausta seadistamine.

  • 2. aprill 2019

    Mida ma õppisin Olesija Saue Instagrami turunduse koolituselt?

    Käisin hiljuti tema Instagrami koolitusel, mille kohta oli tutvustuses öeldud, et see on praktiline koolitus. Kas see ikka oli praktiline ja mida ma sealt üldse õppisin?

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 2. juuli 2014

    Google Analytics – eesmärgid ja esimesed tegevused

    Kuidas Google Analytics töötab? Google Analytics kogub andmed, töötleb neid ja esitab. Kui lisad oma veebilehele väikese JavaScripti koodikese, siis selle koodi abil saadetakse Google serverisse informatsiooni külastaja kohta. See on üliväärtuslik siseinfo, mis aitab teha otsuseid lehe arendamisel.

  • 18. juuni 2014

    Veebitekstide koostamine. Kuidas Copywriter kirjutab veebis?

    Oskuslik veebitekstide kirjutamine on oluline osa kodulehel soovitud tegevuste kasvatamisel. Huvitavate ja külastajaid kinnihoidvate veebitekstide koostamine on algajale väljakutse, ent oskuste kasvades tõuseb usaldus, positsioonid otsingumootorites ja sissetulek. Piilume natuke, milliseid punkte üks copywriter kodulehe tekstide kirjutamisel kindlasti arvestab. Kasuta ka sina järgmiseid võtteid oma kodulehe sisu loomisel.

  • 27. mai 2014

    Kuidas artikliturundus kui sisuturunduse parim osa toob kliente?

    Artikliturundus on üks vanemaid sisuturunduse viise, mis töötab hästi, kui teed seda õigesti ja süsteemselt. Peamine probleem algajatel artikliturunduse viljelejatel on see, et puudub suur pilt, järjepidevus või ollakse liigselt kinni SEO-s.

  • 22. mai 2014

    Google Analytics – kodulehe statistika tööriista tutvustus

    Google Analytics aitab sul aru saada, mis veebilehel toimub. Isegi kui sa kohe ei hakka analüüsima oma veebilehe liiklust, siis mõistlik on ikkagi Google Analytics ja veebileht omavahel siduda, sest siis hakkavad andmed kogunema ja hiljem saad nende põhjal juba järeldusi ning otsuseid teha.

  • 16. mai 2014

    Google Adwords (PPC) reklaamikampaania 10 soovitust

    Google Adwords on suurepärane turundus ja reklaami tööriist, kuid sellega võib valusalt näppu lõigata. PPC ehk Pay Per Click reklaamikampaania põletab paljude ettevõtete raha, sest nad ei tee Google reklaami süsteemselt. Vaata, mis järjekorras ja millest alustada.

  • 6. mai 2014

    Kuidas tõsta e-poe või kodulehe usaldusväärsust?

    See, et sinu kodulehe või e-poe müük ei ole ootuspärane, on kinni paljuski sinu usaldusväärsuses. Probleem ei pruugi olla sinu toote või teenuse kvaliteedis ega hinnas, vaid veebilehe või e-poe usaldatavuses.

  • 22. aprill 2014

    Miks reklaami või kampaania teenused internetis kulutavad eelarvet?

    Mis on selle põhjuseks, et reklaam internetis kipub reklaami tellijale või siis isetegijale kalliks minema? Probleemid algavad sellest, et planeerimist pole ollagi ning eelarve ja eesmärgid internetis reklaamiks  või kampaaniaks pole täpselt paigas. Vaatame, milliseid vigu planeerimisel tehakse.

  • 15. aprill 2014

    Facebookis fännilehe tegemine ettevõttele

    Mõned ettevõtjad esindavad oma ettevõtet Facbookis oma isikliku profiili alt, mis on aga Facebooki reeglite kohaselt keelatud. Tegelikult ei ole Facebookis fännilehe tegemine keeruline. Jälgi õpetust ja tee oma firma fännileht valmis mõne minutiga.

  • 9. aprill 2014

    E-posti turunduses kampaania tasuvuse (ROI) arvutamine

    Kuidas arvutada välja või mõõta e-posti turunduses tehtavate tegevuste tasuvust ehk ROI-d? Lihtsustatud näide, kuidas arvutada välja oma e-psoti turunduse kampaania tasuvust ehk ROI-d.

  • 2. aprill 2014

    Kuidas läbi e-maili turunduse saada uusi kontakte?

    E-maili turundus aitab saada uute klientide kontakte, aga kuidas tuua huvilised sinu turunduskanalitest oma e-mailibaasi ning mida selleks peaksid tegema. Milline on hea kontaktivorm ning milline on teemast huvitatud isiku teekond sinu e-postibaasi?