• 14. mai 2019

    Otsingumootoritele optimeerimine (SEM või SEO?) – 7 küsimust ja vastust, mis sind ka huvitaks

    Ühel kevadisel maikuu päeval enne emadepäeva, võttis minuga Facebooki kaudu ühendust Karl Pae firmast Export Digital OÜ üks noormees nimega Markus Seppam. Ta ütles, et teeb oma bakalaureuse tööd otsingumootoritele optimeerimise teemal ning soovib seoses selle uurimusega minult midagi küsida. Loe, mida ePPC töötaja minult teada tahtis.

  • 8. mai 2019

    Google Analyticsi põhimõisted algajale

    Google Analyticsi koolitusele tulles võiks sul eelnevalt olla tehtud väike tutvus põhimõistetega. Järgnevalt selgitan lähemalt näiteks, kes on üldse külastajad või mida näitab sulle lehel oldud aeg või mis peletab külastajad sinu kodulehelt minema.

  • 30. aprill 2019

    10+ nõuannet Instagramis turundamiseks

    Instagramis on Statista andmetel üle 500 miljoni aktiivse kasutaja päevas ja rohkem kui 70% on nendest noored. Mida sisaldab Instagrami turundus, kui selle kasutajad on peamiselt alla 29 aastased, kes meeleldi kasutavad Instagrami oma nutiseadmes?

  • 23. aprill 2019

    Kuidas Instagramis followere saada läbi õigete hashtagide?

    Kui sa tahad Instagramist saada rohkem followere ja laike, siis peaksid oma postitustes kasutama nii madala kui kõrge konkurentsiga hashtagide miksi. Järgnevalt saad teada, kuidas turundada Instagramis targalt läbi hashtagide turundustunneli.

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 13. oktoober 2014

    Kas Facebooki turundus tähendab ikka rohkem fänne ja rohkem feimi?

    Facebooki turundus ei ole täna enam oma olemuselt, et kellel rohkem fänne, see on edukam. Paljud fännilehe haldajad keskenduvad vaid sellele, kui palju on neil fänne, kui paljudele inimestele on nende postitused jõudnud või kui palju on kommentaare, “like” ja jagamisi. On see ikka õige sotsiaalmeedia turunduse strateegia mida viljeleda?

  • 6. oktoober 2014

    Tasulised ja tasuta pildipangad

    Üsna tihti palutakse, et nimeta mõni tasuta pildipank, kus saaks kodulehe jaoks pilte. Pean ütlema, et kui oled äriettevõte ja tahad kodulehest, toodetest ja teenustest anda professionaalse ülevaate, siis on tähtis, et need pildid oleksid kvaliteetsed, tõesed ja räägiks asjast. Kust neid pilte siis saada?

  • 22. september 2014

    Mis pilte soovivad külastajad sinu veebilehel näha?

    Isegi maailma parima veebilehe disain ei veena kodulehe külastajat ilma kvaliteetsete ja emotsionaalsete piltideta. Seega tuleb ka sinul valida veebilehele sellised pildid, mis toovad kõige paremini esile pakutava väärtuse ja teenused.

  • 15. september 2014

    Sotsiaalmeedia kanalid ettevõttele

    Sotsiaalsed suhtlusvõrgustikud pakuvad võimalust suhelda otse ja täpselt oma publikuga. Samas lõputud ülesanded, tähtajad ja piiratud ressursid sunnivad meid valima olemasolevate võrgustike vahel – kõikjale ei jõua.

  • 1. september 2014

    Millist WordPressi koolitust valida?

    Millist koolitust valida? WordPressi koolitustest on võimalik valida kolme koolituse vahel – algkursus, veebihalduri koolitus ja intrernetiturunduse koolituse täispakett.

  • 21. august 2014

    Suunavate nuppude loomine vabavaraga GIMP või Button Generator’iga

    Eelmisel nädalal oli juttu nuppude loomisest teoreetilises plaanis. Nüüd vaatame, kuidas praktiliselt nuppe luua.

  • 14. august 2014

    Tõsta e-poe müüki 100% läbi Call-to-action nupu

    Veebilehe ja e-poe käivet või tellimuste arvu on võimalik suurendada ka Call-to-action (CTA) nupu abil. Mida tuleks silmas pidada ühe tegevusele suunava nupu loomisel ja testimisel? Kuidas on võimalik tõsta soovitud tegevuste määra kõigest nupu muutmisega?

  • 31. juuli 2014

    Kuidas optimeerida otsimootoritele WordPressis?

    WordPressiga tehtud kodulehe optimeerimine elementaarsel tasemel on lausa kohustuslik, kui tahad, et otsingumootorid ja kliendid sind üles leiaksid. Siin on sulle praktilised SEO õpetused, kuidas muuta oma veebileht Googles leitavaks. Optimeeri oma veebilehte.

  • 19. juuli 2014

    Google Adwords + Ecommerce = Google Analytics?

    Kui pead e-poodi, siis peab olema lisatud Ecommerce. Kui teed Google Adwordsi, siis pead analüüsima oma kulusid ja tulusid. Google Adwordsi tulemused ja Ecommerce andmed on koos Google Analyticsis – uuri, analüüsi ja tee järeldusi.

  • 7. juuli 2014

    2014 aasta sotsiaalmeedia turunduse uuringu kokkuvõte

    Tõenäoliselt on sotsiaalmeedia turundus lisaks paljudele ettevõtte turundajatele ka sinu jaoks suur väljakutse. Siin on kokkuvõte ca 50 leheküljelisest sotsiaalmeedia turunduse uuringust, kust saad teada, mille vastu ligi 3000 kogenud turundajat huvi tunneb ja miks sotsmeediat oluliseks peab.