• 29. jaanuar 2019

    Mida MailChimpi sisekoolitustel on enim küsitud?

    Meil on MailChimpi koolitus, kus keskendume MailChimpi tundmaõppimisele. Aga sageli jääb sellest ettevõtetele väheks, eriti neile, kes juba kasutavad MailChimpi ja kes soovivad oma turundusearsenali juurde võtta väärt MailChimpi lisavõimalusi. Vaatame üle, mis teemad enim meie kliente on huvitanud.

  • 22. jaanuar 2019

    Avada kujundusele sisu lisamine

    Kui sa oled oma WordPressis loodava kodulehe kujunduseks valinud Avada, siis sellest õpetusest saad samm-sammulised juhised, kuidas lisada oma kodulehele sisu. Ole tähelepanelik ja kannatlik ning aja sõrmega järge. Vaata ka videosid.

  • 15. jaanuar 2019

    Avada kujunduse installeerimine ja demo lisamine

    Selle õpetusega saad täpselt teada, kuidas installeerida WordPressis uus Avada kujundus, mis on child teema ja miks sul seda vaja on ning veel paar vajalikku juhist.

  • 4. jaanuar 2019

    Kuidas valida Avada kujunduse demo?

    Avada on äärmiselt võimekas WordPressi kujundus. Oma koolitustel oleme alati esimese valikuna soovitanud just seda kujundust. Loe, miks just Avada theme ja kuidas leida sealt sobivaim kujundus.

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 11. juuli 2013

    Millest algab veebidisain?

    Mille järgi tavaliselt paljud naised valivad uue auto? Vastus on lihtne, need omadused on meelepärane värv ja auto välimus. Teadlikumad naised vaatavad ka kapoti alla, kuid see protsent on väike. Mille järgi otsustavad enamus esmakordseid kodulehe külastajad, kas kodulehe taga on oma ala tegijad või ebausaldusväärsed algajad?

  • 11. juuli 2013

    Kuidas Google Adwordsis reklaamikampaaniat koostada?

    Eelmises artiklis oli meil teemaks, kuidas Google Adwordsi kontot reklaamikampaaniaks seadistada. Selles postituses vaatame täpsemalt, kuidas Google Adwordsis reklaamikampaaniat üles panna.

  • 11. juuli 2013

    Kuidas teha kodulehele reklaami Google Adwordsiga?

    Sageli võib kuulda, et tegin oma kodulehele reklaami Google Adwordsiga ja maksin hirmsat hingehinda, kuid erilist kasu sellest polnud. Kahjuks paljud on kogenud seda tunnet ja samamoodi juhtub see ka edaspidi kõigi nendega, kes tegutsevad uisa-päisa.

  • 11. juuli 2013

    Facebooki sisustrateegia ja milleks seda vaja on?

    Oled otsustanud asuda ettevõttega Facebookis aktiivselt tegutsema, aga tekib küsimus, millest alustada. Facebooki sisustrateegia loomine on kõige esimene ja tähtsam ülesanne. Vastasel korral oled kui üksik laev ulgumerel, teadmata millisesse sadamasse peaksid jõudma.

  • 11. juuli 2013

    Millised vead Facebookis lähevad ettevõttele kalliks maksma?

    Paljud Eesti ettevõtted on täna aktiivselt Facebookis, kuid kas teadmatusest, laiskusest või siis ükskõiksusest tehakse suhtlusel oma potentsiaalsete klientidega, koostööpartneritega ja avalikkusega vigu, mis kahjustavad ettevõtte mainet.

  • 11. juuli 2013

    Kuidas tagada ja tõsta koolituste kvaliteeti täiskasvanute koolituses?

    „Osalesin 2012 aasta lõpus Haridus- ja Teadusministeeriumi konverentsil „Kvaliteeditagamise teekond täienduskoolituses“, lootes saada teadmisi, mis muudaks meid ja meie koolitusi veelgi paremaks.

  • 11. juuli 2013

    Mis on foorumiturundus?

    Foorumiturundus on turundusviis internetis, mis nõuab kannatust ja järjekindlust.

  • 11. juuli 2013

    Mobiiliturundus – mobiilne koduleht. Kas on vaja?

    Täna veel tundub sõnapaar mobiiliturundus või mobiilne koduleht moodsa sõnapaarina, kuid see on aasta või paari pärast tõsine e-turunduse käepikendus.

  • 11. juuli 2013

    Kuidas teha kodulehte, mis müüks?

    Meile ei meeldi, kui meile tahetakse midagi müüa. Meile ei meeldi, kui meile üritatakse midagi pähe määrida. Samas ostmine on paljudele meeldivaks tegevuseks.

  • 11. juuli 2013

    Videoturundus – kas võimas suhtearendus ja PR viis?

    Videoturundus on täna veel meie ettevõtjate seas vähe kasutuses, kuid need, kes seda juba kasutavad omavad suurt konkurentsieelist.