• 5. august 2019

    Kuidas osta Avada kujundust?

    Kodulehe koolitustel on tihti küsitud, et kuidas osta Avada kujundust endale ja selle juures on tõesti mõned nüansid mida tasub Avada Theme ostjal enne teada.

  • 20. juuni 2019

    4 soovitust iluteenuse kodulehe omanikule või tellijale

    Seoses iluteenuse pakkujatele mõeldud suursündmusega “I AM BEAUTIFUL”, esitas mulle Eesti Kosmeetikute Liidu esinaine Piret Kesküla neli küsimust. Vastused võiks huvitada nii ilusalongi omanikku kui ka iluteenusepakkujat, kes usub, et koduleht võiks tema ärile oluliselt kaasa aidata.

  • 14. mai 2019

    Otsingumootoritele optimeerimine (SEM või SEO?) – 7 küsimust ja vastust, mis sind ka huvitaks

    Ühel kevadisel maikuu päeval enne emadepäeva, võttis minuga Facebooki kaudu ühendust Karl Pae firmast Export Digital OÜ üks noormees nimega Markus Seppam. Ta ütles, et teeb oma bakalaureuse tööd otsingumootoritele optimeerimise teemal ning soovib seoses selle uurimusega minult midagi küsida. Loe, mida ePPC töötaja minult teada tahtis.

  • 8. mai 2019

    Google Analyticsi põhimõisted algajale

    Google Analyticsi koolitusele tulles võiks sul eelnevalt olla tehtud väike tutvus põhimõistetega. Järgnevalt selgitan lähemalt näiteks, kes on üldse külastajad või mida näitab sulle lehel oldud aeg või mis peletab külastajad sinu kodulehelt minema.

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 15. juuni 2015

    Mida valida? MailChimp vs GetResponse vs Sendsmaily

    Oled ehk mõelnud, et alustad e-maili turundusega? Sul on olemas teadmised, milleks e-maili turundamist on vaja ja kuidas seda teha, kuid mõtled millist tarkvara valida? Selles postituses saad sa ülevaate kolmest e-maili turundusvahendist, mida kasutada uudiskirjade ja pakkumiste edastamiseks.

  • 31. mai 2015

    Kuidas koolitusfirmad saaks internetis tõsta müüki?

    Uurisin ühel päeval, millised koolitusfirmad kuuluvad Äripäeva TOP 10 sekka ning kuidas nad läbi veebilehe uusi kliente püüavad. Tulemus oli jahmatav, sest enam kui 80% firmade koolituste tutvustustest lihtsalt ei müü.

  • 13. aprill 2015

    Kuidas teha turundusvideo, mis tõstab su müüki?

    Mis asi on turundusvideo? Nii nagu nimigi ütleb, siis koosneb ta kahest väga tähtsast komponendist. Turundusest ja videost. See tähendab, et video on üles ehitatud väga konkreetselt läbimõeldud turunduslikule vundamendile.

  • 1. aprill 2015

    Mida Google sinu kohta teab?

    Mida teab Goolge sellest, kus ma viimati käisin? Milliseid reklaame olen klikkinud? Millised huvid mul on või milliseid veebilehti ma olen külastanud?  Siin on sulle mõned huvitavad faktid ja lingid, mida sina, kui Google kasutaja, võiksid teada.

  • 26. märts 2015

    Milleks sulle kodulehe optimeerimine müügile ehk A/B testimine?

    Need, kelle jaoks on A/B testimine igapäevane ja loomulik osa veebilehe arendusest, teenivad oma konkurentidest läbi kodulehe kordades rohkem. Kui sinu jaoks on tähtis kodulehe optimeerimine müügile ja tahad rohkem veebis teenida, siis tuleb alustada A/B testimisega.

  • 28. jaanuar 2015

    HTML/CSS – kuidas alustada õpingutega?

    Peaaegu kõik veebilehed on kirjutatud HTML’s. HTML (markeerimiskeel) on luukere, mis annab veebilehele struktuuri ja CSS pakub sellele skeletile välimust. HTML/CSS oskus on hädavajalik, kui tahad:

  • 12. jaanuar 2015

    Mida arvasid koolitustest Tiina, Triin ja Rain?

    Eelmise koolitusgrupi osalejad panid omale tähtaja veebileht saada valmis aasta lõpuks. Mõned said varem valmis, mõned veel viimistlevad. Kui tuled koolitusele, siis loe eelnevalt ka teiste tagasisidet, saad osalejate poolt kaasa mõne nõuande ja ehk ka julguse alustada.

  • 5. jaanuar 2015

    Internetiturunduse blogi 2014 aasta TOP 10 postitust

    Aasta 2014 on lõppenud ning aeg tagasi vaadata, missugused olid meie populaarsemad ja huvipakkuvamad artiklid sel aastal.

  • 3. november 2014

    Veebiturundus ehk kuidas internetist uusi kliente saada?

    Kuidas küll leida interneti kaudu uusi kliente ja huvilisi? Mismoodi see veebiturundus käib ja mida sa tegema pead, et õiged inimesed sinu veebilehe kiirelt üles leiaks? Annan sulle kätte hea õnge ja mõned nipid, millega kalapüüki alustada juba täna.

  • 20. oktoober 2014

    Sotsiaalne reklaam internetis. Mida on neilt õppida?

    Hea sotsiaalreklaam toimib kui viirus, mis levib tänu sotsiaalmeediale ja internetile väga kiiresti. Tõhusad sotsiaalreklaamid on lühikesed, konkreetsed ja panevad sihtgrupi kas midagi tegema või tõsiselt probleemi üle mõtlema. Küsimus on millal tulevad tulemused?