• 18. veebruar 2019

    Kuidas ettevõtja ja turundaja võiks leida oma töös uut hingamist ja motivatsiooni?

    Mis juhtub inimesega siis, kui asjad ei liigu enam? Oled küll iga päev rakkes, teed kogu aeg midagi, aga miskit nagu ei muutu, tulemused ei ole oodatud tasemel ning motivatsiooni hoidmine on keeruline.

  • 14. veebruar 2019

    7 soovitust Instagrami profiili seadistamiseks

    Kui sa natukenegi uurid tuntud firmade või edukate Instagrami turundajate või nö Influencerite profiile, siis saad kohe aru, mida nad teevad seal teistmoodi kui sina. Järgnevalt saad täpselt teada, millele pead tähelepanu pöörama.

  • 29. jaanuar 2019

    Mida MailChimpi sisekoolitustel on enim küsitud?

    Meil on MailChimpi koolitus, kus keskendume MailChimpi tundmaõppimisele. Aga sageli jääb sellest ettevõtetele väheks, eriti neile, kes juba kasutavad MailChimpi ja kes soovivad oma turundusearsenali juurde võtta väärt MailChimpi lisavõimalusi. Vaatame üle, mis teemad enim meie kliente on huvitanud.

  • 22. jaanuar 2019

    Avada kujundusele sisu lisamine

    Kui sa oled oma WordPressis loodava kodulehe kujunduseks valinud Avada, siis sellest õpetusest saad samm-sammulised juhised, kuidas lisada oma kodulehele sisu. Ole tähelepanelik ja kannatlik ning aja sõrmega järge. Vaata ka videosid.

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 11. juuli 2013

    Millest algab uue e-poe tellimine?

    Kui sul on käsil e-poe tellimine, siis pole vahet, kas tellid selle suurelt või väikeselt teenusepakkujalt, sest keegi ei hakka seda nii kui nii tegema, kui sa ei tea vastuseid järgmistele küsimustele.

  • 11. juuli 2013

    Kodulehe sisene optimeerimine. Kuidas teha lehe sisest SEO-d?

    Eelmises artiklis oli teemaks SEO ja kasutajasõbralik kodulehe navigatsioon, kuid planeerimise faasis tuleks erilise tähelepanu alla võtta kodulehe sisene optimeerimine ehk siis kodulehe sisene linkimine ja sisu loome.

  • 11. juuli 2013

    Kas su kodulehe navigatsioon on ikka SEO ja kasutajasõbralik?

    Veebilehe planeerimisel mängib kriitilist rolli kodulehe navigatsioon. Navigatsioon veebilehel mõjutab sinu lehe edu või ebaedu rohkem kui miski muu tegur. See annab ennast tunda nii sinu veebiliikluses kui otsimootorite poolt antavas hinnangus sinu kodulehele. Navigatsioon mõjutab otseselt sinu sissetulekuid.

  • 11. juuli 2013

    Tulemas on SEO koolitus – veebilehe otsimootoritele optimeerimine

    Veebilehe optimeerimine otsimootoritele ehk SEO on iga kodulehe omaniku jaoks tähtis, sest tegemist on sissetuleku kasvatamise võimalusega. Peagi on meil tulemas SEO koolitus, kus teemaks just veebilehe otsimootoritele optimeerimine, otsimootoriturundus ning veebianalüütika.

  • 11. juuli 2013

    Kampaania planeerimine internetis

    Iga kampaania planeerimine sisaldab tegelikult 80% ulatuses ühesuguseid põhipunkte, mis vajavad läbitöötamist. Sisuliselt tuleb koostada lähteülesanne ehk kirjalik dokument, mille põhjal hakkad oma kampaaniat või kampaaniaseeriat teostama.

  • 11. juuli 2013

    Milline reklaam internetis on mulle parim?

    Internetis on reklaami tegemise osas kasutusel kaks põhilist viisi: tekstipõhine reklaam ja bännerreklaam. Tähtis on mõlema puhul see, et kas ja kui palju sinu sihtgruppi konkreetses kanalis liigub ja kuidas sa seda potentsiaali ära kasutad.

  • 11. juuli 2013

    Tasuta reklaam internetis ei tohiks olla sinu ainus reklaam

    Kui sinu reklaam on vaid tasuta reklaam internetis ehk peamiselt sisuturunduse erinevad viisid koos otsimootori turundusega või infoportaalid, siis tegelikult jätad sa sellega kasutamata palju häid võimalusi.

  • 11. juuli 2013

    Kuidas kaasturundus ehk Affiliate Marketing töötab?

    Kaasturundus ehk Affiliate Marketing on üks turundusviis, mida kasutatakse nii online kui offline turunduses. Teised ettevõtted või inimesed tutvustavad sinu tooteid või teenuseid ning teenivad iga tema kaudu tulnud kliendi pealt kokkulepitud protsendi.

  • 11. juuli 2013

    Sotsiaalmeedia turundus. Sotsiaalne meedia suhtearenduses

    Kas sotsiaalne meedia on sinu arvates mõeldud suurtele massidele või on see midagi, mis puudutab inimesi ja on enamat kui nänni jagamine?

  • 11. juuli 2013

    Milleks sotsiaalmeedia turundus väikeettevõttes?

    Kuidas üks väikene ettevõte ja sotsiaalmeedia turundus omavahel klapivad? Kas sinu ettevõtte turundusstrateegia ja turundusplaan sisaldavad ka sotsiaalmeedia kanaleid? Või on see kõik üks suur aja raiskamine.