Miks tuleks kasutada Facebooki ajajoone postituse reklaamimise võimalust? Facebook viib ettevõtte ajajoone postituse  kuni 16%-ni sinu fännidest ehk näiteks 100 fännist näeb sinu postitust vaid 16 inimest. Sealjuures mängib olulist osa postituse ajastus ning Facebooki EdgeRank.

Kui eelmises postituses said teada, kuidas panna Facebooki reklaam tulemuslikumalt tööle, siis seekord on luubi all selline reklaamivõimalus nagu postituse reklaamimine.

Ettevõte, kes tegutseb aktiivselt Facebookis, saab turunduse või müügi eesmärgil reklaamida oma postitusi, jõudes nii suurema hulga oma fännideni kui ka uute fännideni. Samuti jõuab info ka sinu fännide sõprade ajajoonele. Seda enam, et sõprade kaudu öeldut usaldatakse ligi 70% enam.

Mis on Facebooki ajajoone postituse reklaami eelised?

Reklaam Facebookis on mitmekesine ja see pakub mitmeid võimalusi, mida katsetada, kuid kindlasti on üks viis siis konkreetse postituse reklaamimine ja selle eelisteks on:
Postituse reklaam Facebooki ajajoonel
Teatud kontroll – saad valida, kui suure auditooriumini reklaam jõuab. Sõltuvalt reklaami ulatusest tuleb maksta antud hinda.

Sihitav auditoorium –  sul on võimalik reklaam suunata oma fännidele ja nende sõpradele või valida spetsiifilisem sihtgrupp või lasta Facebookil ise valida, kellele sinu postitust näidatakse.

Kombineeritud sihtimise korral näidatakse reklaami nii sinu fännidele kui neile, keda oled ise sihtinud ja ka neile, keda Facebook arvab olevat sinu jaoks õige sihtgrupp. Kindlasti on mõistlik ise valida oma sihtgrupp, kellele reklaami näidatakse ning teha omad katsetused.

Asukohapõhine sihtimine – võimalik on sihtida, millises riigis või riikides reklaami näidatakse, samuti millistele linnadele või osariikidele. Eesti puhul pole veel linnade põhist sihtimist proovinud, kuid suuremate riikide linnade korral võib konkreetse sündmuse reklaamimisel olla see hädavajalik.

Millest alustada ja kuidas seda kasutada?

Kõigepealt loo postitus – soovitan võimalusel kasutada suurt ja laia pilti. See peaks olema teemakohane ja emotsiooni tekitav ja/või kommunikeerima hästi postituse sõnumit.

Sõnumi juurde võib lisada lingi, mis on näiteks märgistatud Bitly.com abil, et näha kui paljud läksid edasi sinu veebilehele.

Avalda postitus ja tee talle Highlight.  Nüüd on postitus esimene ja üle sinu ajajoone. Järgnevalt vajuta nuppu Promote Post ehk tõsta postitus esile.

Miks on mõne postituse ulatus suurem kui teisel?

Näiteks miks on mõne 8€-se promotsiooni reach oluliselt (3000 näitamist) suurem kui mõne 11€ -se rekaami oma? Kindlasti on tähelepanelik reklaamija pannud sellist olukorda tähele.

Põhjuseid on mitmeid ja palju sõltub ka lähteandmetest, kuid need faktorid võivad olla näiteks:

Samuti ütleb Facebook, et postituse reklaami ulatus on vaid hinnanguline number. See tähendab, et need numbrid on vaid ligikaudsed.

Samas on Boost nupu kasutamisel mitmeid puuduseid

  • Esiteks postituse võimendamisel ei saa valida, kus sa oma reklaame näitad. Facebook näitab siis reklaami nii Instagrammis, uudisvoos, paremal küljel ja oma partnerite lehtedel.
  • Teiseks on ajaline planeerimine piiratud. Saad näidata kas 1, 7 või 14 päeva.
  • Kolmandaks paneb Facebook selle reklaami nn ühte ad seti ja ei ole võimalik sihtgrupiti reklaami teha.
  • Neljandaks pole võimalik määrata, ka maksad klikkide või näitamiste eest.

Soovitan postitust reklaamida reklaamihalduri kaudu. No kui on väga kiire, siis kasuta Boost nuppu ;).

Facebook pixel ja remarketing

Rohkem üksikasjalikku infot Facebooki postituse reklaami kohta asub küsimuse ja vastuse stiilis FB enda lehel. Kindlasti saad vastused ka peagi saabuval Facebooki reklaami koolitusel.

Kui sulle oli sellest postitusest abi, siis palun jaga seda