• 1. jaanuar 2019

    KoduleheKoolitused blogi 2018 TOP 12 postitust

    Mis olid 2018 KoduleheKoolitused turundusblogi 12 kõige väärtuslikumat blogipostitust? Peamisteks teemadeks olid ikka sisuturundus ja sotsiaalmeedia turundus, kuid uuri ise lähemalt.

  • 31. oktoober 2018

    WordPress 5 on peaaegu kohal

    Juba üle aasta on räägitud uuest WordPress 5’st, mis toob kaasa suured muudatused. Kuna nüüdseks on jälle saladusteloori kergitatud ja tegelikult olen ka juba WordPress 5.0 beta versiooni testinud, siis vaatame lähemalt, mis meid WordPressi maailmas ees ootab.

  • 16. oktoober 2018

    Google Ads lühikoolitus – kampaania seadistamine

    Kas teed oma esimesi samme Google reklaamiga või oled juba kõvasti põletanud sellega raha, aga tulemusi pole? Tänane Google Ads koolitus õpetab sulle, kuidas teha reklaami Google otsingumootoris ja kuidas seadistada selleks oma reklaamikampaania.

  • 27. august 2018

    Veebilehe SEO audit. Miks kodulehe sisu pole indekseeritud?

    SEO seostub tihtipeale paljudele märksõnade, tiitli ja metakirjelduse kirjutamisega. Kuid see pole nii. Sinu kodulehe positsiooni otsingutulemustes mõjutab ka kodulehe tehniline olukord. Selles kodulehe auditi postituses vaatame, mis võivad olla need tehnilised põhjused, miks kodulehe sisu pole otsimootorite poolt indekseeritud.

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 10. juuli 2013

    Uued koolitused | Veebiturundus ja veebilehe tegemine

    Kas veebiturundus ja veebilehe tegemine võiks olla sellised koolitused töötutele, millest on abi uue töökoha saamisel või oma ettevõttega alustamisel? Kõne all olevad koolitused töötutele ei sisalda ainult veebilehe tehnilist tegemist, sest see on kõigest veebiturunduses nn jäämäe tipp, mis välja paistab. Kodulehe loomise juures on võrdselt vaja rõhku pöörata nii veebilehe ja veebiturunduse planeerimise […]

  • 3. juuli 2013

    Alustava ettevõtja baaskoolitus peaks sisaldama internetiturunduse koolitust

    Alustava ettevõtja koolitus võiks sisalda ka internetiturunduse moodulit? On selge, et iga ettevõtja, kes soovib kiiremini ja odavamalt jõuda oma toote või teenusega klientideni on täna internetis. Isegi vanakooli ettevõtjad on mõistnud, et interneti võimalused tuleb ära kasutada.

  • 3. juuli 2013

    Mida kodulehe statistika ja analüüsi teostamisel sageli ei tehta

    Enne kui plaanid kodulehe statistika ja analüüsi teostamisega alustada või isegi enne Google Analyticsi paigaldamist, võiksid olla natuke teadlikum asjaoludest, mis mõjutavad sinu kodulehe analüüsi ja statistikat.

  • 3. juuli 2013

    Veebistatistika | Veebianalüütika eesmärgid (Google Analytics) – 2

    Millist infot annab sinu veebistatistika ja mida numbrid meile räägivad? Veebianalüütika tööriist Google Analytics aitab sind veebilehe paremaks muutmisel.

  • 3. juuli 2013

    Kodulehe analüütika | Veebilehe statistika-1

    Veebiturundajad räägivad kodulehe omanikele, et veebilehe statistika on tähtis ja on vaja mõõta oma lehel toimuvat. Milleks mulle siis see kodulehe analüütika nii vajalik on?

  • 3. juuli 2013

    Alustavale ettevõtjale on Töötukassa koolitused suureks abiks

    Tõsi see on, et kui Töötukassa koolitused või koolituskaart läheb ettevõtlikele ja aktiivsetele inimestele, kes ka teavad, mida nad täpselt tahavad, siis on nendest koolitustest palju kasu. Andrus ja Taivo, kes on alustavad ettevõtjad, tegid valmis oma äriplaani, läbisid ettevõtluskoolituse ja võtsid juurde veel kodulehe tegemise ja veebiturunduse koolitused.

  • 3. juuli 2013

    Töötukassa koolitused. Kas ainult silmaringi laiendamiseks?

    Töötukassa koolitused või koolituskaart ei ole mingi võluvits, mis tagab töötule uue töökoha. Küll on aga see võimalus õppida uusi oskusi, saada uusi teadmisi ning leida uues valdkonnas uus töökoht.

  • 2. juuli 2013

    Kampaanialeht (maandumisleht), mis täidab eesmärgi

    Kampaanialeht on kui maandumisleht, kuhu suunatakse külastajad peale internetireklaami, telereklaami või mistahes muu reklaami näitamist. Sellel lehel on konkreetne sõnum, kindel eesmärk ja üksainus tegevus, mida külastajalt oodatakse.

  • 2. juuli 2013

    15 nõuannet kodulehe tegijale

    1. Püstita kodulehele selge eesmärk Pead täpselt teadma, miks on kodulehe tegemine vajalik, kellele see on mõeldud, mida peab leht pakkuma. Eesmärgiks võib olla näiteks külastajate kontaktide või uudiskirjaga liitujate kogumine, veebilehe kaudu oma toodete või teenuste müümine, info alla laadimine jne. Kodulehe eesmärk peab olema mõõdetav.