Veebiturunduse blogi

Avaleht/Veebiturunduse blogi/

Kuidas praktiliselt koostada eesmärkide saavutamise plaani?

Miks on eesmärkide seadmine üldse oluline? Paljudele võib tunduda meelepärasem nö „tuulest viidud“ kulgemine, kus elu suunab neid, kuhu tahab ja nad naudivad seda. Miks ka mitte, aga kui sul on suur saavutusvajadus ja rohkelt ambitsioonikust, siis sellest võib jääda väheks.

5.03.2019|

Kuidas leida Instagramis oma sisule õiged hashtagid?

Üsna sageli näen Instagramis postitusi, mis on täis tuubitud hashtage ja need hastagid ei ole sisuga kuidagi seotud. Järgnevalt annan sulle praktilist nõu, kuidas leida õigeid hashtage nii, et sinu jälgijate arv ja postituste laikide arv tõuseb teisele tasemele.

28.02.2019|

7 soovitust Instagrami profiili seadistamiseks

Kui sa natukenegi uurid tuntud firmade või edukate Instagrami turundajate või nö Influencerite profiile, siis saad kohe aru, mida nad teevad seal teistmoodi kui sina. Järgnevalt saad täpselt teada, millele pead tähelepanu pöörama.

14.02.2019|

Mida MailChimpi sisekoolitustel on enim küsitud?

Meil on MailChimpi koolitus, kus keskendume MailChimpi tundmaõppimisele. Aga sageli jääb sellest ettevõtetele väheks, eriti neile, kes juba kasutavad MailChimpi ja kes soovivad oma turundusearsenali juurde võtta väärt MailChimpi lisavõimalusi. Vaatame üle, mis teemad enim meie kliente on huvitanud.

29.01.2019|

Avada kujundusele sisu lisamine

Kui sa oled oma WordPressis loodava kodulehe kujunduseks valinud Avada, siis sellest õpetusest saad samm-sammulised juhised, kuidas lisada oma kodulehele sisu. Ole tähelepanelik ja kannatlik ning aja sõrmega järge. Vaata ka videosid.

22.01.2019|

Kuidas valida Avada kujunduse demo?

Avada on äärmiselt võimekas WordPressi kujundus. Oma koolitustel oleme alati esimese valikuna soovitanud just seda kujundust. Loe, miks just Avada theme ja kuidas leida sealt sobivaim kujundus.

4.01.2019|