• 3. jaanuar 2022

    Kuidas seadistada eesmärke Google Analytics 4?

    Kui e-poe tehingud tulevad tänu Google Tag Manageri või plugina abile kenasti ise kohale (purchase), siis konversioonid (oluline tegevus, mida soovid, et su kodulehe külastaja teeks) pead ise looma. Vaatame üle, kuidas luua ja seadistada eesmärke Google Analytics 4. Uuri lähemalt!

    Loe edasi
  • 6. detsember 2021

    25 viga, mida e-maili turunduses vältida

    E-maili turundus on paljude ettevõtete arvates üks nende efektiivsemaid tööriistu internetis, kuid edu saadab neid, kes teevad vähem vigu. Järgnevalt vaatame, milliseid vigu teevad ettevõtted turundamisel läbi e-maili.

    Loe edasi

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt

3-päevane sotsiaalmeedia
turunduse koolitus

Uuri lähemalt

4-päevane reklaami- ja
turunduskoolitus

Uuri lähemalt

15-päevane kodulehekoolituste
kogupakett

Uuri lähemalt
  • 6. detsember 2021

    Miks just võtta Mailchimp oma e-mailiturunduse tarkvaraks?

    Mailchimp on tarkvara, mis ei ole ainult uudiskirjade saatmiseks, vaid aitab sind mitmetes teistes turundustegevustes. Mailchimp on ka suur sõber mitmekümnete erinevate tarkvaradega.

    Loe edasi
  • 1. november 2021

    Kuidas turvata oma WordPressi veebilehte?

    Sinu WordPressi kodulehe turvalisus pannakse iga tund proovile Häkitud WordPressi veebileht võib tõsiselt kahjustada ettevõtte käivet ja mainet. Häkkerid võivad varastada infot kasutajate kohta, paroole, installida pahatahtlikku tarkvara ja ka levitada teie kodulehe kasutajatele pahavara.

    Loe edasi

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 6. oktoober 2020

    Google Analyticsi e-kursus

    Olen pea paar aastat nokitsenud Google Analyticsi e-koolituse kallal ja lõpuks on see avalik. Tutvustangi nüüd sulle, et mida vastvalminud e-koolitus sisaldab? Uuri lähemalt.

    Loe edasi
  • 28. september 2020

    Tutvustame koolitusel valminud veebilehti

    Kui panin kokku koolitusel valminud osalejate tutvustusi ja tagasisidet koolituse kohta, siis tekkis tunne, et see on tõesti koolitus, kuhu tahaksin minna 🙂 Järelikult teeme õiget asja!

    Loe edasi
  • 24. august 2020

    Automatiseeritud kliendi teekondade loomine MailChimpis

    Mailchimpis on nüüd uus võimalus – joonista Mailchimpi keskkonnas valmis klientide teekond ja pane töösse. Järgnevalt jagan sinuga õpetust, kuidas seda tehniliselt teha. Head uudistamist ja kasutamist.

    Loe edasi
  • 26. juuni 2020

    MailChimpi uus võimalus – klientide küsitlus

    Soovid e-poest ostjate käest küsida tagasisidet? Tahad teada, mida kliendid arvavad sinu teenuse kohta? Uudiskirja list vajab segmenteerimist? Uuri, kuidas MailChimp aitab sul teha kliendiküsitlust.

    Loe edasi
  • 8. juuni 2020

    Miks külastaja ei osta sinu e-poest?

    E-poe pidajana on sul oluline teada, milliseid tooteid ostetakse ja kui suur on sinu müügitulu. Aga samuti on kriitilise tähtsusega kui paljud veebilehe külastajad lisavad tooted küll ostukorvi, ent seejärel lahkuvad lehelt ja ei osta.

    Loe edasi
  • 3. juuni 2020

    Kodulehe hind. Miks on kodulehe tegemine kallis?

    Mulle helistas ühe ehitusfirma juhatuse liige ja küsis, mis oleks meie tehtud kodulehe hind. Selgitasin, et meie lihtsama kodulehe maksumus jääb 900 euro kanti. Tema küsib, et miks kodulehe tegemine nii kallis on, et me ei saa seda firmale lubada.

    Loe edasi
  • 26. mai 2020

    Otsimootoriturundus ehk SEM. Kuidas teha?

    Kodulehe omanikku vaevavad küsimused, kuidas saada kodulehele külastajaid või siis kuidas internetist kliente saada? Kas minu probleemi aitaks lahendada otsimootoriturundus ehk SEM?

    Loe edasi
  • 19. mai 2020

    Kuidas teha e-poodi? E-poe koolitus

    Paljud ettevõtjad on tänu veebiturundajate tugevale lobitööle hakanud arvama, et kindlasti peaks iga toote või teenuse pakkuja omama e-poodi. Suurem osa neist, kes on hurraaga lasknud teha omale e-poe, peavad nentima, et see ei too talle midagi märkimisväärset sisse.

    Loe edasi
  • 12. mai 2020

    Piltide mahu ja suuruse muutmine – WordPress

    Pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna. See on väga tore, aga kui pilt on viidud valesse mõõtu või on ebakvaliteetne või on mahult liiga suur, siis võib-olla see sõnade arv nii suur ei tulegi. Vaatame 4 võimalust, kuidas piltide mahtu vähendada.

    Loe edasi
  • 5. mai 2020

    Google Analytics: seadistamise checklist

    Kas su Google Analytics on ikka seadistatud? Vasta alljärgnevale 25 küsimusele. Kui mitmele küsimusele saad kindlalt vastata JAH?

    Loe edasi