5. märts 2019
Kuidas praktiliselt koostada eesmärkide saavutamise plaani?
Miks on eesmärkide seadmine üldse oluline? Paljudele võib tunduda meelepärasem nö „tuulest viidud“ kulgemine, kus elu suunab neid, kuhu tahab ja nad naudivad seda. Miks ka mitte, aga kui sul on suur saavutusvajadus ja rohkelt ambitsioonikust, siis sellest võib jääda väheks.
28. veebruar 2019
Kuidas leida Instagramis oma sisule õiged hashtagid?
Üsna sageli näen Instagramis postitusi, mis on täis tuubitud hashtage ja need hastagid ei ole sisuga kuidagi seotud. Järgnevalt annan sulle praktilist nõu, kuidas leida õigeid hashtage nii, et sinu jälgijate arv ja postituste laikide arv tõuseb teisele tasemele.
18. veebruar 2019
Kuidas ettevõtja ja turundaja võiks leida oma töös uut hingamist ja motivatsiooni?
Mis juhtub inimesega siis, kui asjad ei liigu enam? Oled küll iga päev rakkes, teed kogu aeg midagi, aga miskit nagu ei muutu, tulemused ei ole oodatud tasemel ning motivatsiooni hoidmine on keeruline.
14. veebruar 2019
7 soovitust Instagrami profiili seadistamiseks
Kui sa natukenegi uurid tuntud firmade või edukate Instagrami turundajate või nö Influencerite profiile, siis saad kohe aru, mida nad teevad seal teistmoodi kui sina. Järgnevalt saad täpselt teada, millele pead tähelepanu pöörama.
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
9. september 2013
Kodulehe tellimine. Kuidas küsida hinnapakkumist?
Kui oled otsustanud, et uus koduleht tellitakse teenusena sisse, aga teie firmas või asutuses on antud teenuse sisseostmisega veel vähe kogemusi, siis selles postituses ja videos saad teada, mida peaks hinnapakkumine sisaldama.
28. august 2013
Kuidas optimeerida PDF faile otsimootoritele?
Kui veebilehel on mitmeid PDF faile (kasutusjuhendid, dokumendid, õpetused, juhised, manuaalid) ja külastajad loevad või laevad alla või prindivad neid, siis oleks kasulik muuta neid PDF faile nii, et need oleksid ka otsimootorites leitavad.
21. august 2013
Milleks kodulehe lähteülesanne ja analüüs?
Mis juhtub piltlikult siis, kui kodulehe tellimisel jäetakse lähteülesanne tegemata või see on koostatud pealiskaudselt või puudulikult?
14. august 2013
Efektiivse müügiteksti koostamise võtted veebis
Miks on nii, et loed mõne kirjaniku raamatuid äärmise huviga ja ootad, et millal saaks juba järgmist lugeda? Samas kui võtan mõne teise raamatu, siis esimese kümne leheküljega tekib lihtsalt uni.
5. august 2013
Kuidas teha kodulehte päris algusest?
Kui sa lähed näiteks ehitusfirmasse ja ütled, et soovid uut kodu, siis pole mõtet loota, et seda ilma põhjaliku projekti ja ettevalmistusteta hakatakse ehitama. Täpselt sama kehtib ka sinu tulevase kodulehe osas.
25. juuli 2013
Kuidas teha kodulehte kiiremaks? SEO nipid
Veebilehe avanemiskiirus või siis alla laadimise kiirus on täna kodulehe SEO seisukohast äärmiselt oluline. Usun, et oled isegi mõne sellise veebilehega kokku puutunud, kus leht avaneb väga aeglaselt ja sama võib olla ka sinu kodulehega.
11. juuli 2013
Mida külastajad veebilehelt otsivad ja kuidas kasvatada lugeja lehel oldud aega?
Kui sinu veebilehe sisu aitab külastajal keskenduda just teda huvitavale informatsioonile, siis ta lõpetab skaneerimise ja hakkab lugema.
11. juuli 2013
Kodulehe sisu optimeerimine – 10 SEO nõuannet, mis parandavad veebis leitavust.
Need ettevõtjad, kes ütlevad, et neil pole aega oma kodulehele uut ja väärtuslikku sisu luua, ütlevad teisi sõnu, et nad ei taha interneti kaudu raha teenida.
11. juuli 2013
Mida teha kui veebilehe optimeerimine on Google Panda ja Penquini silmis läbi kukkunud?
Kas oled pannud tähele, et mõni sinu olulisele sõnale optimeeritud artikkel on Google otsingutulemustes oma kõrge koha kaotanud või on see sootuks palju kohti tahapoole viidud?
11. juuli 2013
Mis mõjutab e-poe tellimisel teenuse hinda?
Eelmises postituses vaatasime, millest algab uue e-poe tellimine ning tänases postituses saad täpsemalt teada, mis mõjutab planeeritava e-poe hinda.