Kuidas käib kodulehe tellimine ja planeerimine

Mis juhtub piltlikult siis, kui kodulehe tellimisel jäetakse lähteülesanne tegemata või see on koostatud pealiskaudselt või puudulikult?

Kodulehe tellimine ja lähteülesande vajadus from KoduleheKoolitused on Vimeo.

Kui sul on plaanis uue kodulehe tellimine või oled selleks valmistumas, siis tea, et nii sinu aega, raha ning hilisemaid turunduse kui ka internetimüügialaseid valikuid ning tulemusi hakkab oluliselt mõjutama just planeerimisfaasis teostatud kodulehe lähteülesande põhjalikkus.

Videos esitatud näite puhul tahan öelda, et enamikel juhtudel kodulehe tellijad ei tea, mida nad tegelikult ja täpselt soovivad või vajavad.

Mida olematu kodulehe analüüs või kodulehe lähteülesanne põhjustab?

Küsitakse hinnapakkumisi internetiturunduse agentuuridelt ning vaadatakse, kes teeb kõige soodsama pakkumise ning vähempakkuja saab ülesande kätte, kus on heal juhul öeldud, milline leht üldjoontes välja peab nägema.

Vahepeal toimub palju suhtlust, kuni lõpuks saab esialgne prototüüp valmis. Paraku tuleb aga välja, et mingid pildid pole head või kujunduselemendid ei sobi ja toimub parandamine või isegi kujunduse ümber tegemine.

Kui suured parandused on tehtud ja tundub, et kõik on justkui kombes, antakse leht üle ja mõne aja möödudes tuleb välja, et tegelikult ei meeldi need ja teised osad ja juurde oleks vaja sellist moodulit ja siis peab leht tegema veel neid asju jne.

Veebilehe lähteülesanne ja analüüs säästab närve ja raha

Selline on väga sagedane asjade kulg kui tellija ei tea mida ta tahab ja kui töö teostaja ei ole piisavalt professionaalne selgitamaks tellijale, mida ta tegelikult vajab. See tähendab, et antud juhul ei tea kumbki pool kuidas teha kodulehte täitsa algusest peale või milleks on tarvis lähteülesannet.

Selleks, et säästa raha ja närve, investeeri oma aega planeerimise faasis ja alusta kodulehe lähteülesandest ning pakkujate tausta uuringuga. Samas veendumaks kodulehe tegija pädevuses, küsi kindlasti mitmetelt teenuse pakkujatelt kodulehe tegemise osas hinnapakkumist.

Kui sina soovid oma kodulehe tegemist või tellimist alustada läbimõeldult, siis kirjuta meile ja ma saadan sulle lähteülesande küsimustiku. Sellest on kindlasti sinu uue kodulehe planeerimise juures palju abi.

Kui sulle meeldis see postitus, siis palun jaga seda!

Autor: Merlis Jusupov

Merlis on turundusspetsialist, kes on veebiturundusega sina peal alates 2008 ning tema kireks on kodulehe SEO, kodulehe testimine ja müügile optimeerimine. Merlis koolitab ja aitab ettevõtjaid veebilehe turundamise teemadel.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saad 1 x kuus head nõu
kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Personaalne kodulehe/e-poe tegemise koolitus

Vaata, mis koolitusi veel pakume

Kodulehe/e-poe tegemine e-opik ja e-kursus

Kodulehe/e-poe tegemine WordPress 6’ga

Õpik keskendub e-poe loomisele ja tasuta pluginate tutvustamisele, mis aitavad e-poele lisada lisafunktsionaalsust. Käime läbi kogu e-poe loomise protsessi – toodetest kuni arveni.