Loeme nüüd meie turundusblogi möödunud aasta tibud kokku ja vaatame, millised blogipostitused siis lugejatele kõige enam korda läksid. Kas seekord võidab Eve, Häli või hoopis Merlise postitus? Vaata üle, ehk leiad ka endale mõne praktilise nõuande või teadmise.

Olgu ka seekord kohe öeldud, et pingerida on kokkupandud selle järgi, mis postitusi on kõige rohkemate inimeste poolt loetud ning tulemusi mõjutas ka keskmine postituse lugemisele kulunud aeg.

Aga asume kohe asja kallale.

Koht nr 10

Millal firma toote reklaam Facebookis end ära tasub?

Kuna meie jaoks oli selle aasta suurim sündmus Eesti esimese WordPressi õpiku sünd ja trükki laskmine, siis selles postituses avan veidi kaarte selle reklaamimisest Facebookis.

Räägin sellest, kuidas me planeerisime ja viisime läbi õpiku turundust ja reklaami Facebookis enne veel kui see polnud ilmunudki.

Loe lähemalt

Koht nr 9

Kuidas e-postiturunduses vältida spämmifiltreid?

Kas sa tead, miks sinu saadetud kirjad oma klientidele masspostitusena lähevad spämmi?

Häli annab sulle 10+ soovitust, kuidas vältida e-kirjade sattumist spämmipostkasti. Muuhulgas saad teada, mida spämmifiltrid võivad kontrollida ning mida sina saad ise kohe teha.

Loe lähemalt

Koht nr 8

Miks teha oma e-pood WooCommerce’iga?

Häli räägib lahti oma versiooni sellest, miks peaks tooteid müüv ettevõtja tegema oma füüsilisele poele juurde ka e-poe. Samuti põhjendab ta miks peaks tegema e-poodi just WooCommece’iga.

Võin etteruttavalt öelda, et peamine põhjus on tasuta tarkvaras, kuid mõjuvaid põhjuseid on veelgi.

Loe lähemalt

Koht nr 7

Wix vs WordPress – kumba eelistada?

Seitsmendale kohale platseerus üllatusena meie praktikandi külalispostitus, mis võrdleb Wixi ja WordPressi plusse ja miinuseid.

Linda toob selgelt välja, kelle jaoks on kodulehe tegemine Wix-i abil mõistlik valik ning kelle jaoks on WordPress parim valik.

Loe lähemalt

Koht nr 6

Põhjalik checklist kuidas kirjutada blogipostitust

Toon punktidena täpselt välja, mida pead kontrollima oma uue postituse planeerimisel ja kirjutamisel. Blogipostituse suurim väärtus seisneb selles, et saad konkreetseid juhiseid nii sisulises osas kui ka SEO poole pealt.

Julgen väita, et kui kirjutad oma järgmise blogipostituse või artikli veebi jaoks selle checklisti alusel, siis saab see paljude inimeste tähelepanu ning tuleb ka Google otsimootorites hästi esile.

Loe lähemalt 

Koht nr 5

Mida teha, kui Google Adwordsi rekaam põletab su raha?

Kas teed Google Adwordsis reklaami? Kui jah, siis kas tead, mis on need faktorid, mis mõjutavad sinu kliki hinda ja tervikuna sinu reklaamieelarvet?

Selles postituses toon välja peamised vead, mida paljud Google Adwordsi reklaami tehes teevad. Kui tahad teha AdWordsis kuluefektiivsemalt reklaami, siis tasub seda postitust sul lugeda.

Loe lähemalt

Koht nr 4

Soovitusi Google Adwordsi kampaania seadistamiseks

Üllataval kombel on ka minu teine Adwordsi teemaline postitus saanud koha 10 parema seas. Tegelikult käib see artikkel eelmisega kokku ja selle postituse nõuanded aitavad sul samuti vähem põletada reklaamiraha.

Loomulikult sõltub kampaania seadistamine konkreetset eesmärgist, kuid antud juhul toongi ühe näite, kuidas võiksid seadistada oma kampaania, kui tahad reklaame näidata ainult Google otsingumootoris.

Loe lähemalt

OK, läheme nüüd KoduleheKoolitused turundusblogi 2017 aasta kolme parima postituse juurde.

III koht – Merlis’e postitus

Kes on head kodulehe tegijad ja kuidas neid leida?

Ettevõtjad, kes otsivad omale kodulehe tegijat arvavad, et Google aitab neil leida üles head kodulehe tegijad, kuid tegelikkuses pole asi sugugi nii lihtne.

Toon välja mõned kriitilised punktid, millega peaks kindlasti arvestama, kui oled otsimas firmat, kes pakub kodulehe tegemise teenust. Annan ka mõned subjektiivsed soovitused, keda valida.

Loe lähemalt

II koht – Eve postitus

Kuidas valida oma kodulehele head domeeni nime?

Eve vastab küsimusele, kuidas valida õige domeeninimi küsimus-vastuse stiilis. Selles postituses saad teada, millega tuleb sul arvestada uue domeeninime valikul ja mis ohud või probleemid võivad tekkida, kui domeeninimi on valesti valitud.

Olgu näiteks öeldud, et KoduleheKoolitused domeeni valikul tegime taustauuringut ja vaidlused Eve ning Merlise vahel kestsid mitmeid nädalaid :). Tulemus on seda väärt olnud.

Loe lähemalt

I koht – Sellel aastal on võitja Eve postitus

Suurimad vead millest hoiduda, kui sul on käsil uue kodulehe tegemine WordPressiga

See postitus on auga oma koha välja teeninud, sest Eve jagab aastatega kuhjunud kogemusi. Need on vead ja õppetunnid, mida ta on isiklikult läbi teinud või mida on pidanud valusalt läbi elama meie kliendid.

Ma olen kindel, et sellest postitusest on kasu kõigile, kes plaanivad tellida omale uut kodulehte või ka neile, kes tahavad ise osata õppida tegema kodulehte.

Loe kõigest lähemalt

 

Meie turundusblogi kõigi aegade enim loetud postitus

Miks on kodulehe tegemine nii kallis?

Mõtlesin, et lisan siia lõppu ka meie kõige kuumema blogipostituse, mis hoiab esikohta juba tubli paar aastat. Selle postituse võlu või edu peitub selles, et see on kirjutatud algselt väga emotsionaalselt, samas on see ka uue kodulehe tellija jaoks äärmiselt praktiline ja silmi avav.

Antud postitus sündis reaalselt toimunud ühest telefonikõnest, mille tegi mulle ühe ehitusfirma juhatuse liige.

Loe lähemalt

Kui sulle meeldis see postitus, siis palun jaga seda!

Autor: Merlis Jusupov

Merlis on turundusspetsialist, kes on veebiturundusega sina peal alates 2008 ning tema kireks on kodulehe SEO, kodulehe testimine ja müügile optimeerimine. Merlis koolitab ja aitab ettevõtjaid veebilehe turundamise teemadel.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saad 1 x kuus head nõu
kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Personaalne kodulehe/e-poe tegemise koolitus

Vaata, mis koolitusi veel pakume

Kodulehe/e-poe tegemine e-opik ja e-kursus

Kodulehe/e-poe tegemine WordPress 6’ga

Õpik keskendub e-poe loomisele ja tasuta pluginate tutvustamisele, mis aitavad e-poele lisada lisafunktsionaalsust. Käime läbi kogu e-poe loomise protsessi – toodetest kuni arveni.