Vaatasime detsembris oma koolitused kriitilise pilguga üle ja kogusime tagasisidet koolitusel osalejate käest, mille põhjal tegime mitmed muudatused, mis teevad meie koolitused ettevõtjale ja turundajale veelgi paremaks. Mida uut toob aasta 2018 meie koolitustes?

WordPressi koolitus nüüd 4 päevane, aga ikka sama hinnaga

Wordpress koolitus

Lisasime WordPressi koolitusele kaks uut teemat:
1) kodulehe lähteülesande koostamise ja
2) arvutigraafika põhioperatsioonid.

Põhjuseks asjaolu, et WordPressi koolitus algas siiani kohe kodulehe tegemisega ja eelnev kodutöö jäi liiga pinnapealseks.

Nii nagu maja ei saa ehitada ilma projektita, nii ei saa ka veebilehte luua ilma kodulehe lähteülesandeta.

Kuna veebilehele lisame pilte, siis on neid vaja peaaegu alati ka töödelda – taustapildid, kontaktisikute pildid, tunnuspildid, tootepildid jne. Pildid peavad olema mõõtmetelt õiged ja mahult väikesed, ilma et kvaliteet kannataks. Lisaks suunavad nupud, tekstid, objektide kaotamine või lisamine – kõik need on kodulehe tegemisel vajalikud oskused.

Ülejäänud koolituse plokid on ikka samad – WordPressi install ja seadistamine, kujunduse ja sisu lisamine, vajaminevad pluginad sh e-pood ning veebilehe sidumine analüüsiks vajaminevate kolmandate rakendustega.

Uus koolitus – e-postiturundus edasijõudnutele (MailChimp)

MailChimp kursus

MailChimp on viimasel aastal teinud tohutu arengu ja uusi võimalusi on nii palju, et kõik see enam ühe koolituspäeva sisse ei mahu.

MailChimp edasijõudnutele koolitusel õpetame sulle:

  • Kuidas koostada e-postiturunduse plaani?
  • Kuidas siduda omavahel MailChimp ja veebileht ja Facebook ja Instagram ja Google ja e-pood?
  • Kuidas e-kirju automatiseerida?
  • Kuidas koostada MailChimpis reklaami, mida näidatakse Facebookis, Instagramis ja Googles?
  • Kuidas analüüsida tulemit?

Loapõhine e-postiturundus on maailmas üks kõige efektiivsem turundusviis, aga mida vähesed oskavad oma firma jaoks edukalt tööle rakendada. Me õpetame Sulle, kuidas MailChimp firma heaks hästi tööle saada.

Uus koolitus – Digiturunduse koolitus ja veebilehe analüüs checklisti stiilis

digiturunduse koolitus

See on koolitus, mille tegime varasemalt lühendatud kujul seminari vormis. Aga kuna checklist on vahepeal täienenud uute küsimuste plokkidega, siis võtsime checklisti koolituse oma põhirepertuaari.

Saad omale üle 250 küsimuse, mida kontrollida

  1. Kodulehe SEO ja SEM – kuidas saada Googl esilehele?
  2. Kes on sinu klient – põhjused, miks nad sinult ei osta?
  3. Avalehe anatoomia – miks külastajad ei mõista sind?
  4. Kodulehe turvalisus – millised turvameetmed lasevad sul kergemini magada?
  5. Kodulehe kiirus ja tehniline tervis – mida tuleks kontrollida ja miks?
  6. Koduleht ja vajalikud rakendused – milliseid mõõtmiseks ja turundamiseks vajalike rakendusi kasutada?
  7. E-poe kontrollnimekiri – mis aitab kasvatada käivet ja mis viib selle e-poes alla?
  8. Blogi checklist – mida ja kuidas teha, et sisu oleks huvitav ja leitav?
  9. Google Analytics – mida tuleks tegelikult mõõta?
  10. Digitaalturunduse plaan – kas tähtsamad eesmärgid, tegevused ja mõõdikud on kirja pannud?
  11. Sotsmeedia tegevusplaan ja reklaam Facebookis – mis võimalused tuleks kindlasti ära kasutada?

Täispaketi koolituse asemel on internetiturunduse koolitus

Digiturundus koolitus

Viimasel paaril aastal on meie koolitustel tõusnud turundajate osakaal. Justnimelt nende, kes on õppinud koolis traditsioonilist turundust.

Selleks, et hakkama saada praeguses turusituatsioonis, on paljudel turundajatel vaja juurde õppida eelkõige internetiturundust.

Ideaalne on olukord, kus turundaja oskab ka praktiliselt tehnilisi asju teha, aga hea on ka see, kui ta oskab tellida ja nõuda, et turundustegevused oleks õigesti tehtud.

Meil on nüüd koolituse nimetus “Internetiturunduse ja kodulehe tegemise koolitus”, kuid selle koolituse juures saab kodulehe tegemise ära jätta, ning võtta ainult digiturunduse koolitused. Vaata allpool.

Internetiturunduse koolitus turundajatele on 5-päevane

Nüüd on võimalik võtta eraldi:

  • internetiturunduse strateegia koostamine, taktikad ja müügimudelid;
  • sisuturundus ja reklaamtekstide koostamine (blogipostitus, tootekirjeldus, e-kiri, müügikiri, uudiskiri, reklaam Googles või Facebookis, FB postitus jne);
  • optimeerimine otsimootoritele ja veebianalüütika;
  • Facebooki turundus;
  • e-posti-turundus.

Kui tekkis huvi, siis mine koolituse lehele, keri täitsa lõppu registreerimisevormi juurde ja lisa märkeruut.

Digiturunduse koolitus

Siiski on see koolitus koos kodulehe tegemisega võetuna palju soodsam, sest siis saad lisaks 4 koolituspäeva, kodulehe kujunduse ja õpid veebilehe lähteülesannet koostama ja WordPressi haldama.

Hind 9 päeva eest: 990 € + KM (1188 €)

KoduleheKoolituste kogupaketis on uued koolitused

KoduleheKoolituste kogupakett on endiselt 15 päevane, aga sisaldab uusi koolituspäevi.

Kogupaketi hulka kuulub nii kodulehe tegemine WordPressiga (4 päeva) kui ka internetiturunduse koolitus (5 päeva).

Tõstab osalejate konkurentsivõimet turul ja garanteeritud on 2 aastat koolitusjärgset abi.

Lisaks sisaldab kogupakett veel järgmiseid koolitusi:

  • Google Adwordsi koolitus;
  • Facebooki reklaamikoolitus edasijõudnutele;
  • e-postiturunduse koolitus edasijõudnutele;
  • checklisti koolitus, mis annab Sulle nimekirja kõigist “teha-vaja” turundustegevustest. Seal on kontrollitavateks objektideks veebileht, maandumisleht, e-postiturundus, veebianalüütika, Facebook, Google Adwords jne.
  • lisaks üks personaalne koolituspäev, kus tegeleme iga osalejaga eraldi;
  • ja lisakoolituspäev, mille teemad valivad osalejad. Valituks on osutunud erinevad teemad – veebilehe üle tõstmine ühest veebiserverist teise, andmete integreerimine, et lõppkokkuvõtteks jookseksid andmed, mitte inimesed, samuti Google tööriistad sh Google My Business, Google Alerts, Google Plus, Google Optimize, Google Data Studio, Google Webmaster Tools jne ning turundamine Instagramis ja Google Display võrgustikus jne.

Tõotab tulla põnev aasta. Kohtume koolitustel!