Siit leiad lühikesed õpetused ja ideed, kuidas luua Facebookis sihtgrupi segmente, kellele hiljem väga täpselt sihtida oma reklaame.

Selleks, et sa saaksid Facebookis teha reklaami õigetele inimestele ja neid õpetusi kasutada

  1. Sul peab olema loodud Facebooki reklaamikonto
  2. Sinu kodulehele peab olema lisatud Facebook Pixel (väike koodike)

Kui sul on eelmiste punktide osas vaja abi, siis kirjuta eve@kodulehekoolitused või osale mõnel meie Facebooki koolitusel.

Kui sul on need 2 tingimust täidetud, siis ole lahke ja vaata, kuidas luua custom audience ehk spetsiaalseid sihtgrupi segmente, kellele hiljem Facebookis reklaame näidata.

NB! Segmentidei hulka olen lisanud ka mõned huvide põhjal loodud segmendid.

Head vaatamist ja palju nutikaid ideid sulle!

Segment veebilehe külastajatest, kes pole ostnud

See on üldine segment ehk näitad oma brändi reklaami neile, kes on Sinuga tuttavad, aga kes pole veel ostnud.

Segment veebilehe külastajatest, kes on käinud teenuse lehel, aga pole teenust tellinud

Sõltub teenusest, aga enamus inimesi ei telli teenust kohe esimesel korral. Reeglina nad vajavad aega ja uurivad ka konkurente. Nüüd on hea võimalus näidata teenuse reklaami neile, kes on juba seda teenust uurinud.

Segment neist, kes saabusid reisilt 1 nädal tagasi

See on nüüd segment, mis kõigile ei sobi, aga võtke seda kui näidet, mida kõike on võimalik Facebookis teada saada. Ja kui hästi järgi mõelda, siis see segment näiteks on vajalik fotopoodidele (ehk on veel neid, kes soovivad oma reisifotosid ilmutada ja albumitesse panna) või arstikeskustele/päevaspadele – päris sageli kurdetakse, et on vaja puhkusest puhata või siis Eestisse tagasi tulles jäädakse kohe haigeks. Küllap on veel teisigi, keda võiks huvitada reisilt saabujad.

Segment, mille moodustavad 8-12 aastaste laste vanemad

Eelkõige jõulud ja sõbrapäev, aga ka lasteaia lõpetamine või kooliminek on esimesed tähtpäevad, kus mänguasju või muid lastele vajalikke asju saab reklaamida neile lastevanematele, kel on kodus 8-12 aastane laps. Leia oma sihtrühm Facebookist üles.

Segment külastajatest, kes on ostnud vähemalt 100€ eest kuus

Miks mitte teha parem pakkumine neile, kes on juba Su e-poest ostnud vähemalt 100€ eest kuus kokku? Ajaperioodi võid määrata kuni 180 päeva ja summa võid valida ise. Tuleta ennast meelde oma VIP klientidele.

PS! Lisaks võid ka muuta funktsiooni – SUM of leiab külastaja poolt kulutatatud kogusumma, Average of – leiab keskmise summa, Minimum of – minimaalse summa ja Maximum of – maksimaalse summa.

Veebilehelt kindla fraasi otsijad

Kui külastaja on Su veebilehelt otsinud Sulle olulist fraasi, siis see annab märku, et ta on Su toote või teenuse potentsiaalne huviline. Tuleta ennast märksõnaga seotud teenuse või tootega Facebookis meelde.

3 ja rohkem korda uurinud teenuse sisulehte, nt hinnakirja, aga ei ole veel tellinud

Kui eelnevalt loodud segment oli nende kohta, kes on teenuselehel käinud, aga pole teenust tellinud, siis see segment läheb detailsemaks. Sihtrühma moodustavad vaid need, kes on vähemalt 3 korda Su teenuselehte uurinud. Võid ka suurema numbri panna, siis saad kätte need, kes on tõesti uurinud ja kahelnud ja korduvalt sisulehel käinud ja ehk saabki FB’st tõuke positiivse otsuse langetamiseks.

Segment, kes on vaadanud vähemalt 50% Sinu valitud Facebooki videot

Facebooki videod on populaarsed ja paljudele inimestele meeldib rohkem videot vaadata, kui teksti lugeda. Kuna video hakkab automaatselt mängima, siis neid, kes vaatavad vaid esimesed paar-kolm sekundit, on palju. Seega loome segmendi, kes on vaadanud vähemalt rohkem kui pool video kestvusest.

Konkreetse toote huvilised, aga ei ole veel toodet ostnud

Selle asemel, et võõraid reklaamidega kimbutada, tuleta oma tooteid meelde neile, kes on seda toodet juba varem Su veebilehel uurinud, aga kellel on mingil põhjusel tehing katki jäänud.

Segment Sinu FB fännilehega seotutest

See on üldine segment neist, kes on kuidagi moodi Su Facebooki fännilehega seotud ehk siis nad on näiteks ‘laikinud’, kommenteerinud või jaganud.

Kokkuvõtteks

Usun, et said nendest videodest mõned head ideed, mida kohe hakata katsetama. Kui see oli sinu jaoks liiga uus või sul tekib küsimusi, siis kirjuta mulle kontakti kaudu ja ma püüan sind aidata.

Kas see teema tundub huvitav? Tule FB reklaami koolitusele ja me õpetame sind.

firma reklaam FacebookisNB! Sellel koolitusel kehtib ka 3 kuud personaalset koolitusjärgset abi. Seega, kui Sul on küsimusi, siis saad kohe vastused.

Kui sulle meeldis see postitus, siis palun jaga seda!

Autor: Eve Keerus-Jusupov

Eve poole võib pöörduda järgmistel teemadel: kodulehe tegemine WordPressiga, sh WooCommerce; GIMP, MailChimp, Google Analytics ja FB's segmentide loomine.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saad 1 x kuus head nõu
kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Personaalne kodulehe/e-poe tegemise koolitus

Vaata, mis koolitusi veel pakume

Kodulehe/e-poe tegemine e-opik ja e-kursus

Kodulehe/e-poe tegemine WordPress 6’ga

Õpik keskendub e-poe loomisele ja tasuta pluginate tutvustamisele, mis aitavad e-poele lisada lisafunktsionaalsust. Käime läbi kogu e-poe loomise protsessi – toodetest kuni arveni.