27. oktoober 2020
Kui mõistad, mis on turundus, siis sinu ettevõtte turundamine hakkab liikuma õiges suunas
Turundus on kõikjal meie ümber. Turundus ei ole aga peale surumine, turundus on küsimus: Kuidas ma saan sind aidata? Ja ennem pead iseendalt küsima: keda saan ma aidata? Kuna sihtrühm, kellele soovid turundada, ei ole kõik maailma inimesed.
15. oktoober 2020
Automatiseeritud e-pood hoiab kokku aega
E-pood ei tähenda ainult toodete internetti riputamist, sinna juurde kuulub ka tulemuste analüüs ja veebilehe parendamine, reklaamide loomine ja analüüs, uudiskirjade saatmine ja analüüs, ostutellimuste täitmine, raamatupidamine ja palju muud. Küll aga saad ajakulu minieerida, kui sinu e-pood oleks automatiseeritud.
6. oktoober 2020
Kuidas träkkida Google Analyticsis telefoninumbri ja Saada nupu klikkijaid?
Google Analyticsi koolitusel tekib alati ka spetsiifilisi küsimusi ja seekord vastan kahele küsimusele: Kuidas mõõta telefoninumbri klikke ja kuidas mõõta Contact Form 7 päringuvormi täitjate arvu. Head uudistamist :).
6. oktoober 2020
Google Analyticsi e-kursus
Olen pea paar aastat nokitsenud Google Analyticsi e-koolituse kallal ja lõpuks on see avalik. Tutvustangi nüüd sulle, et mida vastvalminud e-koolitus sisaldab? Uuri lähemalt.
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
16. jaanuar 2018
5+ sotsiaalmeedia pluginat WordPressile
Sotsiaalmeediaturundus on kodulehe omaniku jaoks väga oluline teema. Seetõttu on ka oluline oma veebilehel näidata sotsiaalmeedia kanaleid, kus oled aktiivne ning anda külastajatele võimaluse jagada huvitavat sisu.
9. jaanuar 2018
Kuidas teha reklaami Facebookis õigetele inimestele – 10 kohandatud segmenti
Siit leiad lühikesed õpetused ja ideed, kuidas luua Facebookis sihtgrupi segmente, kellele hiljem väga täpselt sihtida oma reklaame.
2. jaanuar 2018
Turundusblogi 2017 aasta TOP 10 enim loetud postitust
Loeme nüüd meie turundusblogi möödunud aasta tibud kokku ja vaatame, millised blogipostitused siis lugejatele kõige enam korda läksid. Kas seekord võidab Eve, Häli või hoopis Merlise postitus? Vaata üle, ehk leiad ka endale mõne praktilise nõuande või teadmise.
26. detsember 2017
Veebilehe tehniline optimeerimine – Google Page Speed test 100/100 Kuidas teha?
Praktika lõputööks anti mulle alguses võimatuna näiv ülesanne – tee nii, et KoduleheKoolitused veebileht oleks Google Page Speed tulemuse järgi 100/100’st. Kas see on võimalik?
19. detsember 2017
Mida uut toob aasta 2018 meie koolitustes?
Vaatasime detsembris oma koolitused kriitilise pilguga üle ja kogusime tagasisidet koolitusel osalejate käest, mille põhjal tegime mitmed muudatused, mis teevad meie koolitused ettevõtjale ja turundajale veelgi paremaks. Mida uut toob aasta 2018 meie koolitustes?
12. detsember 2017
WordPressi kodulehe varundus ja kloon
Uuendamata kodulehel võivad tekkida turvalisuse probleemid, mille tulemusena võidakse sinu veebileht üle võtta või lisatakse sinna pahavara. Enne, kui asud kodulehte uuendama peaksid oma veebilehest tegema varunduse. Mida aga kodulehe varundusega peale hakata?
5. detsember 2017
Mis on Google Data Studio ja kuidas seda kasutada?
Google Analyticsi juures on tavaliselt kõige suurem probleem andmete tõlgendamine. Jah, ma näen, et seal on palju toredaid numbreid, aga mida nendega peale hakata või missugused numbrid on otsuste aluseks kõige õigemad?
28. november 2017
Kuidas läbi sotsiaalmeedia saada rohkem liiklust?
Tänane sotsiaalmeedia postitus õpetab sind kasvatama oma kogukonda ja annab sulle ühe näite, kuidas saada sotsiaalmeediast oma kodulehele rohkem liiklust. Alustame siis algusest.
21. november 2017
WordPressi kodulehe hooldus ja uuendamine
Kodulehe valmimine ja avalikustamine ei tähenda, et kodulehe hooldus on nüüd teisejärguline. Tegelikult vajab iga vastvalminud koduleht pidevat uuendamist. Mida sa peaksid tegema, et sinu koduleht oleks tehniliselt korras?
14. november 2017
Kui kvaliteetne on sinu koduleht läbi Google silmade?
Mis on need faktorid, mille põhjal Google kaalub, kas sul on kvaliteetne koduleht või madala kvaliteediga koduleht? Kuidas Sina saaksid kodulehelt leida ise üles madala kvaliteediga sisulehed?