Mis olid 2018 KoduleheKoolitused turundusblogi 12 kõige väärtuslikumat blogipostitust? Peamisteks teemadeks olid ikka sisuturundus ja sotsiaalmeedia turundus, kuid uuri ise lähemalt.

Antud järjestus on pandud kokku KoduleheKoolitused blogi enim loetud postituste põhjal. See tähendab, et mis postitusi on inimesed kõige rohkem lugenud ja ühtlasi võib ka öelda, et antud postitustel oldud keskmine aeg jääb 3 min – 8 min vahele.

Kui sa oled seda blogi ka varasemalt käinud lugemas, siis viska pilk peale järgnevale pingereale. Võib-olla on sul jäänud mõni eriti hea soovitus, nipp või õpetus saamata.

Aga alustame pingerea lõpust.

Koht nr 12

Mis on Sinu kodulehe eesmärk?Hea koduleht omab selget eesmärki

Väga paljudel kodulehtedel puudub ajalisel ja ühikuliselt mõõdetav eesmärk. See tähendab, et kui sinu kodulehele pole püstitatud konkreetset eesmärki, siis see kahjuks ei hakka sinu heaks tööle ja sa ei oska midagi ette võtta paremate tulemuste saamiseks.

Loe Eve õpetust, kuidas püstitada oma kodulehele hea eesmärk ning kuidas määrata sobivad mõõdikud, et hiljem hinnata kas liigud õiges suunas.

Loe postitust

Koht nr 11

Mis on sisuturundus?

Usun, et ka sina oled mõistnud, kui tähtis on täna kvaliteetne sisu, kuid paljud firmad ja isegi turundajad saavad sellest erinevalt aru. Sisuturunduse ei ole reklaamtekstid või artiklid, mis kiidavad sinu toodet või teenust.

Loe, mis on siis sisuturundus ja kes Eesti turul on teinud head sisuturundust.

Loe postitust

Koht nr 10

Kuidas teha reklaami Facebookis õigetele inimestele?

Paljud kasutavad endiselt Facebooki reklaami tegemisel Boost nuppu, kuid palju täpsem oleks seda teha läbi reklaamihalduri. Sul peab olema kodulehele lisatud Facebook Pixel kood, et saaksid oma reklaamidega sihtida neid, kes on juba mõnel sinu sisulehel käinud.

Vaata Eve loodud 10 videoõpetust erinevate sihtgrupi segmentide loomiseks.

Loe postitust

Koht nr 9

SEO ja veebilehe optimeerimine algab märksõnade analüüsist (2.osa)

See on kahe-osalise märksõnade analüüsi postituste seeria 2 postitus ja see õpetab sind analüüsima ja valima välja enda kodulehe optimeerimiseks sobivaid märksõnu ja fraase. Sageli seda uue kodulehe planeerimisel või optimeerimisel kas ei tehta või tehakse väga pealiskaudselt.

Loe samm-sammulist õpetust, kuidas kodulehe optimeerimiseks valida välja soblikud märksõnad.

Loe postitust

Koht nr 8

Sisuturundus ja kodulehe optimeerimine algab märksõnade analüüsist (1. osa)

See on märksõnade analüüsi postituste seeria esimene postitus, kus ma selgitan, miks osad märksõnad sinu jaoks töötavad ja teised mitte. Saad teada, kuidas SEO spetsialistid märksõnu grupeerivad ja mille alusel neid välja valivad.

Loe, millest peaksid alustama märksõnade analüüsil.

Loe postitust

Koht nr 7

Kuidas seadistada WooCommerce e-poes tarnet?

WooCommerce õpetus e-poe pidajatele, kellel on vaja seadistada tarnemeetodid. Väga spetsiifiline ja konkreetne juhend, millest on kindlasti WordPressi peale loodud e-poe omanikel kasu.

Loe, kuidas seadistada WooCommerce e-poes tarnemeetodid.

Loe postitust

Koht nr 6

Kuidas sisuturundus tegelikult tööle saada?

Selles postituses toon sulle väga üksikasjaliku näite, mida meie tegime, kui alustasime sisuturundusega. Saad teada, mis ämbrite otsa me komistasime ja mida me tegime hästi. Usun, et sulle meeldib õppida teiste vigadest ja siin sa seda ka lugeda saad.

Loe, kuidas meie panime sisuturunduse raha teenima.

Loe postitust

Koht nr 5

16+ tasuta tööriista kodulehe turundamiseks

Eve jagab sinuga väga häid, ent tasuta tööriistasid, mida ta ka ise igapäevaselt kasutab nii kodulehe turundamisel, analüüsimisel kui ka mõõtmisel ja arendamisel. Mõned näited: tasuta fotopank Unsplash, tasuta Hotjar’i versioon, mis salvestab sinu külastajate tegevuse videona jne.

Loe ja uudista ise, mis tööriistad võiksid sulle huvi pakkuda.

Loe postitust

Koht nr 4

Kuidas viia oma koduleht vastavusse andmekaitse üldregulatsiooniga (GDPR)?GDPR eesti

Mais kehtima hakanud Euroopa Liidu andmekaitse üldregulatsioon GDPR on tekitanud palju küsimusi. Eriti puudutab see ka kodulehe või e-poe pidajaid, kes koguvad ja töötavad isikuandmeid.

Loe, mida sina kui kodulehe omanik peaksid kohe seoses GDPR-ga ette võtma.

Loe postitust

TOP 3 kõige enam loetud postitust aastal 2018

Olgu öeldud, et neid kolme on kõige rohkem kodulehe külastajad lugenud ja keskmiselt veetis iga inimene nendel postitustel aega ca 6,5 minutit.

Miks on just need parimad? Põhjus on selles, et need pakuvad lugejale kõige rohkem vastuseid ja on külastajatele väärtust enim pakkuvad.

Aga TOP 3 on siin:

Koht III

11 näidet, kuidas sihtida firma reklaami FacebookisFacebooki reklaami koolitus

Tegu on järjekordse videoõpetuste seeriaga, mis õpetab looma Facebookis õigeid sihtgrupi segmente. Et sul oleks kasu nendest õpetustest, peab sul olema loodud Facebook Pixel ja lisatud see kood ka oma kodulehe külge.

Loe, kellele sihtida oma reklaame Facebookis ja ja kuidas need sihtgrupid üles leida.

Loe postitust

Koht II

Mida toob kaasa isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR) kodulehe omanikule?GDPR eesti

2018 aasta kuum teema oli GDPR ja Häli on aprillis kirjutanud põhjaliku ülevaate koos nõuannetega ja lisanud juurde ka spetsialistide poolseid videokommentaare.

Loe, mida sina kui kodulehe või e-poe omanik, peaksid kindlasti teadma.

Loe postitust

Koht I – Kõige kasulikum ja põhjalikum blogipostitus 2018

Juhend sotsiaalmeedia strateegia koostamiseksSotsiaalmeedia turunduse koolitus

Ülipõhjalik õpetus, kuidas koostada oma firmale või asutusele sotsiaalmeedia turunduse strateegia. Iga punkti toetab konkreetne näide, et sa mõistaksid, mille peale on sul tarvis mõelda ning mida peaksid täpselt tegema.

Kui sind sotsiaalmeedia huvitab ja sa tahad sellest kasu saada, siis ma olen kirjutanud ühe vanema postituse sellest, kuidas sotsiaalmeediast saada oma kodulehele rohkem liiklust. Soovitan seda praktilist postitust sul kindlasti lugeda.

Võta ja kasuta julgelt seda juhendit oma sotsiaalmeedia turunduse viimiseks täiesti uuele tasemele.

Loe postitust

Kokkuvõtteks 2018 aasta kohta

Loodan, et sa leidsid omale ka mõne vajaliku õpetuse või juhendi või said teadjamaks nüanssidest, mille peale alati ise ei tule. KoduleheKoolitused meeskond tänab sind, et käisid lugemas meie blogi ja soovime sulle kogu südamest sihikindlust ja tahet ületada takistusi kodulehe arendamisel ning turundamisel.

Jätkame endiselt väärt sisu loomisega, sest see toob meile teadlikuma kliendi ;).

Kui sulle meeldis see postitus, siis palun jaga seda!

Autor: Merlis Jusupov

Merlis on turundusspetsialist, kes on veebiturundusega sina peal alates 2008 ning tema kireks on kodulehe SEO, kodulehe testimine ja müügile optimeerimine. Merlis koolitab ja aitab ettevõtjaid veebilehe turundamise teemadel.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saad 1 x kuus head nõu
kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Personaalne kodulehe/e-poe tegemise koolitus

Vaata, mis koolitusi veel pakume

Kodulehe/e-poe tegemine e-opik ja e-kursus

Kodulehe/e-poe tegemine WordPress 6’ga

Õpik keskendub e-poe loomisele ja tasuta pluginate tutvustamisele, mis aitavad e-poele lisada lisafunktsionaalsust. Käime läbi kogu e-poe loomise protsessi – toodetest kuni arveni.