6. detsember 2021
25 viga, mida e-maili turunduses vältida
E-maili turundus on paljude ettevõtete arvates üks nende efektiivsemaid tööriistu internetis, kuid edu saadab neid, kes teevad vähem vigu. Järgnevalt vaatame, milliseid vigu teevad ettevõtted turundamisel läbi e-maili.
6. detsember 2021
Miks just võtta Mailchimp oma e-mailiturunduse tarkvaraks?
Mailchimp on tarkvara, mis ei ole ainult uudiskirjade saatmiseks, vaid aitab sind mitmetes teistes turundustegevustes. Mailchimp on ka suur sõber mitmekümnete erinevate tarkvaradega.
1. november 2021
Kuidas turvata oma WordPressi veebilehte?
Sinu WordPressi kodulehe turvalisus pannakse iga tund proovile Häkitud WordPressi veebileht võib tõsiselt kahjustada ettevõtte käivet ja mainet. Häkkerid võivad varastada infot kasutajate kohta, paroole, installida pahatahtlikku tarkvara ja ka levitada teie kodulehe kasutajatele pahavara.
31. oktoober 2021
iOS 14 ja Facebooki reklaamid
iOS 14 versiooni tulekuga kaasnes uuendus, mis annab Apple seadme kasutajatele võimaluse otsustada, kas nad soovivad oma andmeid teiste rakendustega jagada. Selle tulemusena on Facebookis reklaamijatel nüüd vähem andmeid ja sihtimine ebatäpsem. Mida saab selle vastu aga teha?
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
18. veebruar 2019
Kuidas ettevõtja ja turundaja võiks leida oma töös uut hingamist ja motivatsiooni?
Mis juhtub inimesega siis, kui asjad ei liigu enam? Oled küll iga päev rakkes, teed kogu aeg midagi, aga miskit nagu ei muutu, tulemused ei ole oodatud tasemel ning motivatsiooni hoidmine on keeruline.
14. veebruar 2019
7 soovitust Instagrami profiili seadistamiseks
Kui sa natukenegi uurid tuntud firmade või edukate Instagrami turundajate või nö Influencerite profiile, siis saad kohe aru, mida nad teevad seal teistmoodi kui sina. Järgnevalt saad täpselt teada, millele pead tähelepanu pöörama.
29. jaanuar 2019
Mida MailChimpi sisekoolitustel on enim küsitud?
Meil on MailChimpi koolitus, kus keskendume MailChimpi tundmaõppimisele. Aga sageli jääb sellest ettevõtetele väheks, eriti neile, kes juba kasutavad MailChimpi ja kes soovivad oma turundusearsenali juurde võtta väärt MailChimpi lisavõimalusi. Vaatame üle, mis teemad enim meie kliente on huvitanud.
22. jaanuar 2019
Avada kujundusele sisu lisamine
Kui sa oled oma WordPressis loodava kodulehe kujunduseks valinud Avada, siis sellest õpetusest saad samm-sammulised juhised, kuidas lisada oma kodulehele sisu. Ole tähelepanelik ja kannatlik ning aja sõrmega järge. Vaata ka videosid.
15. jaanuar 2019
Avada kujunduse installeerimine ja demo lisamine
Selle õpetusega saad täpselt teada, kuidas installeerida WordPressis uus Avada kujundus, mis on child teema ja miks sul seda vaja on ning veel paar vajalikku juhist.
4. jaanuar 2019
Kuidas valida Avada kujunduse demo?
Avada on äärmiselt võimekas WordPressi kujundus. Oma koolitustel oleme alati esimese valikuna soovitanud just seda kujundust. Loe, miks just Avada theme ja kuidas leida sealt sobivaim kujundus.
1. jaanuar 2019
KoduleheKoolitused blogi 2018 TOP 12 postitust
Mis olid 2018 KoduleheKoolitused turundusblogi 12 kõige väärtuslikumat blogipostitust? Peamisteks teemadeks olid ikka sisuturundus ja sotsiaalmeedia turundus, kuid uuri ise lähemalt.
31. oktoober 2018
WordPress 5 on peaaegu kohal
Juba üle aasta on räägitud uuest WordPress 5’st, mis toob kaasa suured muudatused. Kuna nüüdseks on jälle saladusteloori kergitatud ja tegelikult olen ka juba WordPress 5.0 beta versiooni testinud, siis vaatame lähemalt, mis meid WordPressi maailmas ees ootab.
16. oktoober 2018
Google Ads lühikoolitus – kampaania seadistamine
Kas teed oma esimesi samme Google reklaamiga või oled juba kõvasti põletanud sellega raha, aga tulemusi pole? Tänane Google Ads koolitus õpetab sulle, kuidas teha reklaami Google otsingumootoris ja kuidas seadistada selleks oma reklaamikampaania.
27. august 2018
Veebilehe SEO audit. Miks kodulehe sisu pole indekseeritud?
SEO seostub tihtipeale paljudele märksõnade, tiitli ja metakirjelduse kirjutamisega. Kuid see pole nii. Sinu kodulehe positsiooni otsingutulemustes mõjutab ka kodulehe tehniline olukord. Selles kodulehe auditi postituses vaatame, mis võivad olla need tehnilised põhjused, miks kodulehe sisu pole otsimootorite poolt indekseeritud.