• 7. aprill 2020

    Ilmus esimene Google Analyticsi õpik eesti keeles

    Kulus mitmeid aastaid, selleks et ilmavalgust näeks Eesti esimene Google Analyticsi õpik. Õpik sisaldab täpseid sõna-sõnalisi õpetusi nii turundajale kui ettevõtjast veebilehe omanikule.

  • 25. märts 2020

    Kuidas käib Google Adsis töölaua loomine?

    Lisaks Google Analyticsile ja Google Data Studiole pakub ka Google Ads oma töölauda. Viimase abil saad kiirelt ülevaate näiteks tulu toovatest reklaamidest ja sinu raha söövatest märksõnadest. Kuidas siis seadistada Adsis oma töölauda?

  • 24. märts 2020

    Veebilehe ja Google Analyticsi sidumine

    Kui sa ei kasuta oma veebilehe juures ühtegi statistikaprogrammi, siis kobad lihtsalt pimeduses ega saa kunagi teada, mis su veebilehe tervisel viga on või mida saaks paremaks teha. Siin on sulle õpetus, kuidas siduda tasuta tarkvara Google Analytics WordPressiga.

  • 9. jaanuar 2020

    10 enim loetud postitust 2019

    Võtame kokku KoduleheKoolitused blogi 10 parimat blogipostitust või õpetust. Need on postitused, mis said kõige rohkem lugejate tähelepanu. Viska TOP 10-le pilk peale ehk leiad ka endale midagi praktilist.

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*

Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!

Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta

info koolituste kohta
nõustun privaatusega*
  • 6. juuni 2016

    Kiire SEO koolitus: 10 kodulehe SEO soovitust, mis töötavad

    Kas sinu kodulehe SEO ei anna tulemusi Google otsingutulemustes? Sa pole oma kodulehega isegi mitte Google esilehel? Siin on sulle lühike SEO koolitus, mis parandab sinu olukorda Googles oluliselt. Tahad olla kodulehega nähtavam, siis loe edasi.

  • 31. mai 2016

    Google AMP ehk kuidas muuta veebileht nutiseadmes kiiremaks?

    Ma olen kindel, et sul on olemas mingisugune nutiseade, millega oled tarbinud sisu veebis ning tähele pannud, et veebilehed ei ole nutiseadmetes nii kiired võrreldes laua- või sülearvutiga. Loe lähemalt, mis on Google AMP ja kuidas kasutada seda oma kodulehe kiiremaks muutmisel.

  • 17. mai 2016

    Google Analytics – 12 kasulikku andmeplokki turundaja töölaual

    Google Analytics aitab sul analüüsida oma kodulehte ning töölaua loomine võimaldab sul saada just sind huvitavad andmed kätte ühest kohast ja korraga. Sellest postitusest saad 12 kasulikku andmeploki soovitust Google Analyticsi turundaja töölaua koostamiseks.

  • 10. mai 2016

    Kuidas koostada maandumislehte – tänan-leht, testimine ja näidised (3)

    Miks maandumislehele peaks järgnema tänan-leht? Miks on vaja maandumislehte testida? Milline võiks olla hea maandumisleht? Viimases postituses sarjast “Kuidas koostada maandumislehte” saad vastused just nendele küsimustele.

  • 3. mai 2016

    Kuidas koostada maandumislehte – vorm, müügitekst ja kujundus (2)

    Selle nädala „Kuidas koostada maandumislehte“ postituses annan sulle nõuanded vormi loomiseks. Kirjutan, mida tähele panna kampaanialehe kujundamisel ning annan sulle soovitused, kuidas kirjutada maandumislehe müügiteksti.

  • 26. aprill 2016

    Kuidas koostada maandumislehte? (1)

    Maandumisleht ehk kampaanialeht on asendamatu töövahend turundamiseks. Maandumislehe abil saame suunata kodulehe külastajat tegema meie poolt soovitud tegevust. Selles postituses annan sulle esimesed nõuanded maandumislehe koostamiseks.

  • 19. aprill 2016

    Mida uut tõi WordPress 4.5 „Coleman“?

    12. aprillil 2016 tuli välja uus WordPressi versioon. Uus versioon kannab nime Coleman ning on austusavaldus džäss-saksofonist Coleman Hawkins’ile. Postituses annan ülevaate muudatustest, mis kaasnevad uue versiooniga.

  • 5. aprill 2016

    Kodulehe optimeerimine – 3 WordPressi SEO pluginat

    Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on tähtis, kuid millega seda teha? Selles postituses tutvustan sulle kolme WordPressile mõeldud SEO pluginat – Yoast SEO, All in One SEO Pack, SEO by SQUIRRLY.

  • 29. märts 2016

    WooCommerce ja WordPress. Kuidas teha e-poodi?

    E-poe tegemine on tegelikult suur töö. Sa pead analüüsima oma sihtgruppi, looma e-poe struktuuri ja toodete kategooriad, kirjutama mõjusad müügitekstid jne. Kuid oluline on ka valida omale e-poe platvorm. Selles postituses annan sulle praktilised näpunäited WooCommerce’i seadistamiseks ning toote lisamiseks.

  • 22. märts 2016

    A/B testimine. Kuidas testida WordPressis?

    Sul on olemas koduleht, mida soovid optimeerida müügile, kuid sa ei tea, kuidas alustada. Selles postituses kirjutangi sulle, kuidas läbi viia A/B testimist WordPressi veebilehel, kasutades selleks Google Analyticsit ja Simple Page Tester pluginat.