19. mai 2020
Kuidas teha e-poodi? E-poe koolitus
Paljud ettevõtjad on tänu veebiturundajate tugevale lobitööle hakanud arvama, et kindlasti peaks iga toote või teenuse pakkuja omama e-poodi. Suurem osa neist, kes on hurraaga lasknud teha omale e-poe, peavad nentima, et see ei too talle midagi märkimisväärset sisse.
12. mai 2020
Piltide mahu ja suuruse muutmine – WordPress
Pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna. See on väga tore, aga kui pilt on viidud valesse mõõtu või on ebakvaliteetne või on mahult liiga suur, siis võib-olla see sõnade arv nii suur ei tulegi. Vaatame 4 võimalust, kuidas piltide mahtu vähendada.
5. mai 2020
Google Analytics: seadistamise checklist
Kas su Google Analytics on ikka seadistatud? Vasta alljärgnevale 25 küsimusele. Kui mitmele küsimusele saad kindlalt vastata JAH?
27. aprill 2020
Missugust SEO pluginat kasutada?
Kas Yoast SEO või Rank Math? Mõlemad pluginad teevad sama ehk siis aitavad sul oma sisulehti optimeerida otsimootoritele. Kõige rohkem loeb see, mida oled harjunud kasutama.
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
17. jaanuar 2017
10 küsimust ja vastust domeeni valiku osas
WordPressi õpiku esimene peatükk on “Veebilehe tegemise esimesed sammud”, kuhu kuulub nt sisuhaldustarkvara valik – WordPress võitis 🙂 – ning domeeni ja veebimajutuse valik ja veel mõned olulised punktid, mis tuleb läbi käia ennem, kui alustame WordPressi installimise, seadistamise ja kodulehe tehnilise tegemisega.
10. jaanuar 2017
Ilmus uus WordPressi juhend Eesti keeles
Lõpuks ometi on nüüd valmis saanud kompaktne ja eesti keelne WordPressi juhend. Tegelikult on tegu õpikuga, mis sisaldab soovitusi kodulehe tegemiseks ja detailseid WordPressi õpetusi.
3. jaanuar 2017
Blogipostituse sisu ja SEO checklist
Sa juba tead, et ainult väga hea sisuga blogipostitused saavad Googles kõrged kohad. Siin on sulle tõsine blogipostituse sisu ja SEO checklist. Kasuta seda checklisti enne kui oma blogipostitusi avaldad ja sinu kodulehe külastatavus hakkab jõudsalt kasvama.
27. detsember 2016
Digiturunduse blogi 2016 TOP 10 postitust
Täname sind, et oled ikka leidnud aega end digiturunduse vallas täienda. Oleme koos sinuga saanud areneda jälle ühe aasta ja aeg on kokku võtta selle blogi kõige paremad postitused ja õpetused. Vaata, kas mõni eriti väärt postitus on jäänud sul märkamata.
20. detsember 2016
Kuidas koostada e-posti sisuturundusplaani?
Kindlasti oled mõelnud, et sa peaksid tegelema e-posti turundusega. Aga millest alustada? Ikka e-maili sisuturundusplaanist. Selles postituses saad nõuandeid oma e-posti sisuturundusplaani koostamiseks.
6. detsember 2016
Multi-Channel Funnels ehk millised kanalid mõjutavad konversiooni?
Google Analyticsi standardaruannete hulgas on 5 Multi-Channel Funnels raportit, mis aitavad mõista, millised kanalid on aidanud kaasa konversioonile. Miks see teadmine on sulle vajalik?
15. november 2016
Uue e-poe tegemine ei tõsta kohe müüki, aga uus e-poe tootekirjeldus?
Sinu e-poe müük ei ole ootuspärane? Sul on veidi vana, kuid visuaalselt kena ning kasutajasõbralik e-pood, aga käive on väike? STOPP, alati ei ole lahenduseks uue e-poe tegemine. Üllatavalt palju abi võib olla, kui iga toote kirjeldus saaks uue kuue.
8. november 2016
Tõsta hotelli kodulehe conversion rate uuele tasemele
Miks sinu hotelli kodulehe conversion rate ehk konversiooni tase on nii madal? Sul võib olla küll imeilus veebileht ja isegi sellel võib käia palju külastajaid, kuid sellest pole mitte mingit kasu, kui nad ei kasvata sinu hotelli broneeringute arvu. Kus on probleemid?
1. november 2016
Ilus hotelli kodulehe disain ja suured pildid müüvad rohkem tubasid
Iga päev mõtled, et kuidas müüa rohkem hotelli tubasid või saada rohkem broneeringuid. Üks võimalus on võtta kriitiliselt ette oma hotelli kodulehe disain ning vaata üle pildimaterjal.
25. oktoober 2016
Kuidas mõjutavad hotelli veebilehe disaini pildid?
Hotelli turundajal ja omanikul on mitmeid viise, kuidas raha kokku hoida, kuid koonerdamine hotelli tutvustavate piltide pealt ei kuulu kindlasti nende hulka. Isegi maailma parima hotelli veebilehe disain ei veena veebilehe külastajat ilma kvaliteetsete ja emotsionaalsete piltideta.