MailChimp ei väsi üllatamast. Hiljuti sai võimalikuks MailChimpi kaudu Facebookis ja Instagramis reklaamimine ja uudiskirjade automatiseerimine on juba mõnda aega olnud tasuta kõigile kasutajatele.

Uhiuus võimalus on aga MailChimpi ja Google remarketing (retargeting) reklaamide sidumine. Vaatame seda uuendust lähemalt.

Google remarketing (taasturundus) reklaamid MailChimpis annavad Sulle võimaluse tagasi tuua inimesed, kes lahkusid Su veebilehelt ilma ostu sooritamata.

MailChimp tutvustab: Google remarketing reklaam

See võimalus on ainult e-poodidele

Selguse huvides pean kohe ka ütlema, et Google taasturunduse reklaamide loomine MailChimpi keskkonnas on võimalik vaid e-poodidel ehk siis enne reklaami loomist peavad omavahel olema seotud e-pood ja MailChimp.

Statistika järgi 97% e-poe esmakordsetest külastajatest lahkub ilma ostmata. MailChimpi ja Google koostööna saad külastajad suunata tagasi oma e-poodi, et nad oma poolelioleva tegevuse lõpetaksid :).

Google remarketing reklaami loomine MailChimpis

  • MailChimp ja Google remarketing adsVali Campaigns –> Create campaign –> Create an Ad –> vali Google remarketing ad –> lisa kampaaniale nimi –> vajadusel vali e-pood, millega soovid linkida (kui sul on mitu e-poodi seotud).
  • Nõustuma pead nii MailChimpi kasutamise kui ka Google Adwordsi reklaamitingmistega.
  • Kanaliks on automaatselt valitud Google Display võrgustik.
  • Sihtrühmaks on valitud inimesed, kes on käinud Sinu veebilehel.
  • Budget alt saad määrata oma eelarve – miinimum on 1$ päevas. MailChimp eraldi raha ei võta, maksad samapalju, nagu oleks maksnud Googlele reklaamide eest.
  • Loo reklaam –> korraga saad lisada 5 toodet reklaami. Kui valid Use Top Sellers, siis võtab MailChimp Su e-poest automaatselt Sinu enim müüdud tooted. Kui teed oma toote pildil kliki, siis saad muuta veel toote pilti, pealkirja, alapealkirja ja kirjeldust.
  • Kui reklaamid valmis, siis kliki nuppu Submit Ads. Google vaatab Su reklaamid veel ka oma kriitilise pilguga üle ja kõik korras, siis kampaania võib alata.

Sihtrühma loomine

Sõltuvalt su e-poe külastatavusest võtab sihtrühma loomine aega mõni tund või mõni päev. Google ootab kuni umbes 100-200 külastajat on käinud Su veebilehel ennem kui reklaamid lähevad avalikuks. Google ei näita Sinu reklaami samale inimesele rohkem kui 8 korda päevas.

MailChimp’i aruanded

Nii nagu MailChimpis on aruanded uudiskirjade saatmiste, avamiste ja klikkimiste kohta ning aruanded FB ja Instagrami reklaamide edukuse kohta, nii on ka eraldi aruanded Google reklaamide kohta – keskmine positsioon, keskmine ostu tellimus, uued kliendid, müüdud tooted, ROI. Seega saad selge ülevaate, mis töötas ja mis mitte. MailChimp soovitab jooksutada reklaame 90 päeva ja teha siis vahekokkuvõte.

MailChimpi kohta on tulemas uus koolitus

Peagi tulevad meie repertuaari ka mõned uued koolitused. Üks neist on MailChimpi koolitus edasijõudnutele, kus teemadeks on näiteks:

  • MailChimpi sidumine veebilehega, e-poega, Google Analyticsiga, Facebookiga, Instagramiga ja Google Display võrgustikuga
  • Uudiskirjade automatiseerimine
  • Reklaamide loomine MailChimpis Facebooki, Instagrami ja Google keskkondade jaoks
  • Andmete analüüs. MailChimp ja Google Analytics käsikäes pakuvad suurepäraseid aruannete koostamise võimalusi – kõik selleks, et turundajad saaksid vastu võtta õigemaid otsuseid.

Tekkis huvi, kirjuta kontaktivormi kaudu ja broneeri koht koolitusele, kuna kohti on vaid 8’le.

Kui sulle see uudis meeldis, siis palun jaga seda!