Peagi on tulemas Facebooki reklaamikoolitus ja selleks, et päev tuleks ladus ja praktiline, oleks hea teha mõningad ettevalmistused.

Facebook Pixel ja kohandatud sihtrühmad

Facebook Pixel võimaldab sul jälgida veebilehel tehtavaid soovitud tegevusi nagu müük e-poes või uudiskirjaga liitumine. Samuti salvestab ta kõik külastused, mida on tehtud või pole tehtud mingil konkreetsel sisulehel.

Facebooki reklaami koolitus

Ehk siis saad näidata reklaame vaid neile, kes on seotud su veebilehega ja ei kimbuta võõraid.

Reklaame võid näidata näiteks järgmistele valitud segmentidele:

  • oluliste sisulehtede külastajad;
  • e-poes tooteotsingu tegijad;
  • toote soovikorvi lisajad;
  • e-poes kassasse minejad;
  • e-poes tellimuse tegijad;
  • teenuse tellimise vormi täitjad;
  • uudiskirjaga liitujad.

Seega saad FB’s luua erinevaid kodulehe külastajate segmente, kellele siis FB’s omakorda erinevaid reklaame näidata.

FB Pixel on võimalik lehele lisada mitut moodi:

  • Lisada FB Pixel kood otse oma kujunduse koodi. Siin peab meeles pidama seda, et peaksid kasutama child teemat. Kui ei kasuta, siis kaotad järgmise kujunduse uuendamisega oma lisatud FB koodi.
  • Samuti võid lisada FB Pixel Google Tag Manageri abil. Hea mugav võimalus luua ise sündmusi (Facebook events).
  • Kasutada pluginat.

Koolitusel kasutamegi viimast võimalust ehk siis plugina abil on sidumine tehtud äärmiselt lihtsaks. Pole vaja muud kui lisada plugina seadetesse FB Pixel ID. Ja ongi seadistatud vajalikud sündmused (events), nt otsing, ostukorvi lisamine, ostmine jne.

Meie ülesanne koolitusel on luua lihtsalt õiged segmendid.

Kui oled tulemas koolitusele Facebooki reklaami koolitus edasijõudnutele, siis võta ühendust eve@kodulehekoolitused.ee, aitan FB Pixel koodi ennem koolitust peale panna.

Ideaalne oleks, kui mõtleksid enne tulekut läbi oma võimalikud sihtrühmad, kellele soovid reklaami näidata.

21 ideed sihtrühmade loomiseks:

  1. Kõik veebilehel käijad, aga pole veel midagi ostnud.
  2. Konkreetse toote või toodete huvilised, aga pole valitud toodet või tooteid ostnud.
  3. Valitud huvidega, aga pole selle huviga seotud tooteid ostnud (n: jooksu huviline aga pole ostnud jooksusokke).
  4. Kindlatel teemalehtedel käijad (blogipostitused), aga mitte valitud teenuse tellijad.
  5. Külastajad, kes on ostnud rohkem kui 100 euro eest.
  6. Külastajad, kes on käinud lehel rohkem kui 3 korda, aga pole ostnud.
  7. Mobiilsed külastajad, aga pole teinud soovitud tegevust.
  8. Inimesed, kes on vaadanud Su FB või Instagrami lehel videot vähemalt 50% videokestusest.
  9. Inimesed, kes on täitnud Facebooki või Instagrami kontakti (lead) vormi mobiilis.
  10. Inimesed, kes ei täitnud Facebooki või Instagrami kontakti (lead) vormi mobiilis.
  11. Inimesed, kes on saatnud Su FB fännilehe kaudu sõnumi.
  12. Inimesed, kes on olnud seotud Su FB fännilehega (jaganud, läikinud, kommenteerinud jne).
  13. Inimesed, kes on FB arvates sarnased Sinu loodud sihtrühmaga.
  14. Kodulehel teenuste hinnakirja uurinud külastajad.
  15. Kindla maandumislehe külastajad, aga mitte soovitud tegevuse tegijad.
  16. Külastajad, kes ostsid peamise toote, aga ei ostnud sobivaid seotud tooteid.
  17. Külastajad, kes tellisid testtoote, aga pole ostnud.
  18. Sinu e-postiturunduse nt MailChimpi list.
  19. Inimesed, kes pole viimase 30 päeva jooksul Su veebilehel käinud, aga on viimase 180 päeva jooksul Su veebilehel käinud.
  20. Inimesed, kes liitusid Su veebilehel uudiskirjaga.
  21. Inimesed, kes hülgasid ostukorvi (lisasid toote ostukorvi, aga ei ostnud).
  22. Sinu kord😊

Seega võta koolitusele oma sihtrühma ideed kaasa, et saaksime need koos praktiliselt luua.

Võta kaasa ka reklaami loomiseks sobivad pildid (Facebook soovitab pildi mõõtmeteks 1200 x 628 px) ja võimalusel mõtle läbi reklaamtekstide pealkiri ja sisu (tekst 90 tähemärki, pealkiri 25 tähemärki ja lingi kirjeldus 30 tähemärki) – kõik selleks, et praktiline töö läheks ladusamalt.

Lisa tarkvara, mis kontrollib, kas Facebook Pixel töötab

  • Ava Google Chrome ja lisa otsingusse Facebook pixel helper
  • Tulemuseks peaks olema Chrome veebipood
  • Lisa Facebook Pixel Helper laiendus oma Google Chrome veebisirvijale
  • Kui oma veebilehe nüüd Google Chromega avad, siis peaks paremal pool ülaservas olema ikoon, kus roheline number näitab, mitut sündmust FB Pixel salvestab.

Kuidas ette valmistada Facebooki dünaamilist reklaami?

Kui Su e-pood on loodud WooCommercega, siis võta ennem koolitust ühendust (eve@kodulehekoolitused.ee), aitan luua WooCommerce toodetest tootekataloogi Facebooki jaoks, et konsultastioonil saaksime kohe reklaami loomise ja seadistamisega alustada.

Tootekataloogi lisamine Facebooki võib olla nii manuaalne, st et ise laed WooCommercest tootekataloogi alla ja ise lisad alla laetud faili Facebooki. Aga see võib olla ka automaatne ehk siis määrad ajaintervalli, kui tihti WooCommerce ja Facebook omavahel peaksid andmeid sünkroniseerima.

FB dünaamiline reklaam võimaldab sul:

  • automaatselt luua reklaame Sinu tootekataloogi baasil ja reklaamimalli põhjal, mille ise lood;
  • näidata neid tootereklaame kasutajatele, kes on nt vaadanud Su tooteid, aga pole ostnud;
  • näidata tootereklaame ka sinu sihtrühmaga sarnasele sihtrühmale.

Mida veel teeme?

  • Teeme kontaktandmete küsimise vormi (Lead Ad), mis on teinud läbi FB poolt uuenduskuuri. Eriti mugavaks on läinud Tänan-lehe loomine, kuhu saad lisada pealkirja, kirjelduse, nupu teksti ja veebilehe aadressi. Kui vanasti oli see rakendus vaid mobiilsetele kasutajatele, siis nüüd on see juba mõnda aega olnud ka tahvli ja arvutikasutajate jaoks saadaval.
  • Kui meile saabub koolituse ajaks uus võimalus Dynamic Creative, siis uurime seda lähemalt. Dynamic Creative võimaldab meil ühe reklaami tarbeks luua 5 pealkirja, 10 pilti või 10 videot, 5 sisu, 5 kirjeldust ja 5 nuppu. Seejärel hakkab FB lisatud elemente kokku segama ja külastajatele näitama. Lõppkokkuvõttes saame teada, kas töötas paremini piklik pilt või pikem kirjeldus või käskiva tooniga nupp jne.

Tundub huvitav?

Facebook pixel ja remarketing