Täname sind, et oled ikka leidnud aega end digiturunduse vallas täienda. Oleme koos sinuga saanud areneda jälle ühe aasta ja aeg on kokku võtta selle blogi kõige paremad postitused ja õpetused. Vaata, kas mõni eriti väärt postitus on jäänud sul märkamata.
Oleme sellel aastal kokku avaldanud 56 postitust ning valik on tehtud ikka selle põhjal, mida on inimesed kõige rohkem lugenud.
Pean siiski ära märkima, et külastajad on keskmiselt viibinud nendel postitustel 4 minutit, mis on eelmiste aastatega võrreldes tervelt 60 sekundit parem tulemus. Aga nüüd siis postituste juurde ning alustame tagant poolt.
Koht nr 10: Kodulehe statistika ehk Google Analyticsi õpetus algajale
Häli koostas Google Analyticsi oas lihtsa ülevaate just algajale. Ta annab sulle ülevaate elementaarsetest mõistetest ning näitab, kust millise info kätte saab.
Koht nr 9: WooCommerce ja WordPress. Kuidas teha e-poodi?
Üdini praktiline õpetus, kuidas installida oma WordPressi lehele WooCommerce e-poe plugin ning kuidas seda tuleb seadistada. Saad ka õpetust toote lisamise kohta.
Koht nr 8: Google Analytics – 12 kasulikku andmeplokki turundaja töölaual
Tahad numbritega lihtsamalt hakkama saada? Analyticsis on saad luua 20 erinevat töölauda, mille võid täita vaid sind huvitavate andmetega. Igaühele on võimalik lisada kuni 12 andmete plokki.
Koht nr 7: Milline Eesti SEO firma ja tema SEO teenuse hind jääb silma?
Uurisin, miks SEO teenust pakkuvad firmad ei avalda oma teenuse hindasid. Küsisin SEO teenuse ja tingimuste kohta lähemalt 4 firmalt. Vaata, mida nad minu küsimustele vastasid.
Koht nr 6: Facebooki turunduskoolitus Social Fly OÜ-s. Mida ma arvan Taavi Tammpere Facebooki koolitusest?
Tegelikult käisin Taavi koolitusega tutvumas 2015 lõpus, kuid postituse jõudsin avaldada alles 2016. Tundub, et meie kodulehe külastajaid huvitas, mida sellest Facebooki koolitusest arvasin.
Koht nr 5: E-poe koolitus. Pane oma e-pood müüma
Annan selles postituses ära palju tasuta väärt nõu e-poe pidajatele. Nõuanded puudutavad eelkõige seda, kuidas lihtsate asjadega on võimalik tõsta e-poe käivet. Konsultatsioonil maksavad firmad selle info eest sadu eurosid.
Koht nr 4: Mis on UX / UI ehk kasutajakogemus ja kasutajaliides?
Selles postituses selgitab Häli nö puust ja punaselt, mis vahe on UX-l ja UI-l. Millised on peamised vead kodulehe loomisel ja mida peaksid ka sina vältima.
Koht nr 3: Millised on kohustuslikud e-poe nõuded?
Kas sa tead täpselt, missugust infot pead seaduste kohaselt oma e-poes avalikult näitama? Kui klient pöördub seoses sinu firmaga Tarbijakaitseametisse, siis mille osas jääb talle alati õigus? Tee omale asjad selgeks varakult.
Koht nr 2: Facebooki reklaamikampaania protsess: kasvata sihtgruppi, kontakte ja müüki
Tavaliselt teevad enamus ettevõtjaid ja turundajad Facebookis reklaami nii, et sihivad reklaamid võhivõõrastele ehk neile kes temast ei te mitte midagi. See on aga üks hea viis, kuidas reklaamiraha kiirelt põletada. Kuidas siis oleks õigem reklaami teha?
Koht nr 1: Kuidas teha e-poodi? E-poe koolitus
Siit tuleb 2016 digiturunduse blogi edukaim postitus. Kui nüüd üdini aus olla, siis tegu on ühe väga vana postitusega, kuid millele olen andnud uue ja sisukama kuue. Selle postituse võit tuli ka meile üllatuseks. Nõu ja õpetusi anname just e-poega alustavatele firmadele.
Sellised olid siis 2016 aasta 10 enim loetud postitust ja nagu sa näed on need valdavalt e-poega seotud. Loodan, et sinu digiturundus läheb aina eesmärgipärasemaks ning rohkem mõõdetavaks. Kui tekib küsimusi, siis võta julgelt ühendust.
Kui sulle meeldis see postitus, siis palun jaga seda!
Autor: Merlis Jusupov
LIITU UUDISKIRJAGA
Saad 1 x kuus head nõu
kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
Personaalne kodulehe/e-poe tegemise koolitus
Vaata, mis koolitusi veel pakume
Kodulehe/e-poe tegemine WordPress 6’ga
Õpik keskendub e-poe loomisele ja tasuta pluginate tutvustamisele, mis aitavad e-poele lisada lisafunktsionaalsust. Käime läbi kogu e-poe loomise protsessi – toodetest kuni arveni.