Olen Rain, WordPressi spetsialist, ja aitan Sul luua kodulehe või e-poe.
Üks-ühele WordPressi koolitus, kus valmib 2 kuuga sinu koduleht või e-pood
Ise kodulehte tehes võib sageli kuluda üüratult aega ja olla üks paras peavalu. Kui tahad, et asjad liiguks kiiremini, siis võta parem personaalne koolitus, kus abi on e-kirja kaugusel.
Koolitusel osalejad ütlevad, et:
“Personaalsel koolitusel valmib koduleht turbo kiirusel. Kõik just mind huvitavad küsimused saavad kohe vastused ning asjad saavad tehtud.”
Sul valmib 2 kuuga minu juhendamisel enda loodud koduleht või e-pood ning sa oskad seda ise hallata. Luban sulle abi 12 kuud peale koolitust. Vastan sinu küsimustele 24 tunni jooksul.
Koolitus on praktiline ehk stiilis käed küljes kogu aeg. Selleks, et sinu koduleht saaks ikka valmis, tuleb sul teha ka kodutööd. Ja küsimuste korral küsida. Ära jää ootama järgmist koolituspäeva, vaid pane kohe küsimused teele. Küsimine näitab huvi ja huvi on veebilehe tegemisel kõige aluseks.
Mida personaalne koolitus sisaldab?
- värskeima ja kompaktse sõna-sõnalise konspekti ehk eesti keelse WordPressi e-õpiku;
- ligipääsu kodulehe/e-poe tegemise e-koolitusele üheks aastaks;
- ligipääsu e-koolitusele Google Analytics e-poodnikule üheks aastaks;
- ligipääsu Canva-Gimp e-koolitusele üheks aastaks;
- eesmärgipärase veebilehe või e-poe loomiseks kodulehe kujunduse (template, mall) (väärtus kuni 60€);
- tasulisi pluginaid (Gravity Forms – hinnapäringu, tagasiside, kontaktivormi või tellimisvormi loomiseks, WP Rocket – veebilehe kiirendamiseks, WPML – mitmekeelse veebilehe loomiseks) – väärtus 135€;
- vabalt valitud domeeni 1 aastaks (väärtus umbes 10 €);
- 1-aastaks veebimajutuse (väärtus umbes 70 €);
- 12 kuud veebiabi ja personaalseid 2-tunniseid konsultatsioone. Seega kui pärast koolitust oma veebilehte arendad ja tekib küsimus, siis tead, et on olemas koht, kust abi saada.
Koolituse teemad
1. Kodulehe struktuur ja külastajate teekonnad
Kodulehel liikumine peab olema iga külastaja jaoks lihtne ja arusaadav. Sageli on nö kellade-ja-viledega lehte kergem teha kui lihtsat ja loogilist lehte.
Sinu kodulehe planeerimise osas joonistame koos läbi kõik olulised kodulehe sisuvaated ja paneme paika detailid, mis aitavad kaasa sinu kodulehe eesmärkide saavutamisele. Ühtegi kodu ei hakata ehitama ilma korraliku projektita ja nii ka sinu koduleht vajab läbimõeldud lähteülesannet enne kui veebilehte looma hakkad.
Annan eeltööna kodulehe lähteülesande dokumendi ja sissejuhatavad küsimused. Esimese teema lõpptulemiks on kodulehe struktuur ja peamised külastajate teekonnad.
2. Loodud struktuuri WordPressi lisamine ja sisuhaldus
Alustame kodulehe tegemist Sinu valitud domeenil.
Järgmise sammuna loome WordPressis eelnevalt joonistatud kodulehe struktuuri – vajaminevad sisulehed, menüüd ja moodulid. Nüüd on raamistik olemas ja aeg õppida sisu lisamist.
Selleks, et veebileht oleks igas seadmes skaleeruv, on WordPressis read ja veerud ning sisu lisamiseks erinevad elemendid. Juhul kui on vaja peenhäälestust, siis igal real, veerul või elemendil saad määrata, missuguse seadme jaoks seda näitad.
Sisu lisamine on WordPressis tehtud väga lihtsaks:
- saad kasutada nö „backendi“ poolt, kus valid soovitud elemente ja tulemust vaatad külastajavaates või
- saad lisada elemente nö „edit-live“ versioonis, kus vasakul pool seadistad elementi ja paremal pool näed kohe tulemust.
Kui kasutad valmiskujundust, siis õpime muutma seda ja üleliigset kustutama. Aga alati soovitan ka seda varianti, kus ehitad veebilehe ise nö nullist üles.
Sisu lisamise teema plokis vaatame üle ka veebilehe optimeerimise peamised punktid.
3. E-poe loomine
E-poe loomise plokis on teemadeks e-poe seadistamine, kategooriate ja toodete lisamine. Samuti ostuprotsessi seadistamine, makse- ja tarnelahenduste lisamine, PDF-arved jne.
Tutvustan sulle erinevaid lahendusi, mida kodulehe tegemise koolitustel on osalejad oma e-poodi lisanud ja lisame ning seadistame vajaminevad pluginad ka sinu veebilehel. Olgu selleks nt seotud tooted, lisavahekaardid tootelehel, kategooria-põhised allahindlused, lisaväljade küsimine tootelehel, lihtsustatud kassa leht, eeltellimine, kui toode on laost otsas, erinevad hinnad erinevatele külastajategruppidele (jaeostjad, hulgiostjad) jne.
Erinevaid lahendusi ja erisoove on aastate jooksul kogunenud päris palju – saan neid sinuga jagada.
NB! Kui sul e-poodi ei tule, siis on kaks varianti – kas harjutame e-poe lisamist ja seejärel kustutame või teeme sinu lehte edasi. Põhjus, miks osalejad sageli esimese variandi valivad on see, et mine tea, millal läheb siiski e-poe loomist vaja ja saavad hea ülevaate kogu protsessi loomisest.
4. Kodulehe tegemine
Nüüd algab põhitöö – sisu lisamine, kujunduse seadistamine ning vajadusel sinu kodulehe jaoks vajaminevate mallide loomine.
Koolituse tulemus
Kui töötad aktiivselt ka peale koolituspäevi kaasa ja küsid julgelt küsimusi, siis:
Korduma kippuvad küsimused
Kas ma ikka saan 2 kuuga kodulehe valmis?
Jah, saad, kui töötad kohe alguses aktiivselt kaasa.
Kui tihti saan abi, kui mul on probleem?
Saad oma kõikidele küsimustele reeglina vastused 24 tunni jooksul.
NB! Sellel koolitusel kehtib koolitaja tugi 1 aasta peale koolituse lõppemist.
Kas koolituse käigus aitate programmeerimistöödega?
Ei, koolitus ei sisalda erilahendusi ja programmeerimistöid.
Kui WordPressis on vaja midagi rutiinset teha, olgu selleks teenuste sisulehed, postitused või tooted, siis oleks mõistlik oma ajakulu vähendamiseks luua neile nö põhjad (mallid), mida saad korduvalt kasutada ja kus on vaja vaid sisu asendada.
Kui vaja, siis WordPressis saab muuta ka ostukorvi ja kassa lehe malle jt nö standardseid lehevaateid.
5. Kujunduse viimistlemine
Selles teemaplokis vaatame üle fondid – suurused, värvid, stiili, reavahe jt parameetrid.
Õnneks on muutmine ühest kohast ja saad muuta nö korraga kogu veebilehe erinevaid pealkirju, teksti fonte, lingivärvi, menüüsid ja nuppe.
6. Kodulehe tehniline liidestus erinevate keskkondadega
Liidestame su kodulehe erinevate keskkondadega – Google Analytics, Facebook Pixel, Mailchimp ja Hotjar.
Kui sa ka kohe ei hakka neid võimalusi kasutama, siis on vähemalt liidestus tehtud ja andmed jooksevad ja kui õige aeg käes, siis on, mida uurida ja analüüsida.
Edaspidiseks õppimiseks saad ka Google Analyticsi õpiku ja e-kursuse üheks aastaks.
7. “Jooksvad küsimused”
Viimaseks plokiks olen jätnud nö “jooksvad küsimused” ehk teemad, mis vajavad veel selgitamist ja läbi rääkimist. Siin on Sinu kord – küsi ja ma vastan. Vaatame koos veel veebilehe üle ja annan tagasiside, mida saad veelgi paremini teha.
Vaata koolitusel valminud veebilehti
Koolituse tulemusena tead ja oskad
- kuidas koostada veebilehe lähteülesannet;
- kuidas luua ja hallata oma veebilehte ja/või e-poodi.
Oodatud tulemus
- oled ise loonud juhendi abil kodulehe lähteülesande;
- valmib sinu valitud kujundusega koduleht;
- haldad iseseisevalt sisuhaldustarkvaraga WordPress enda loodud kodulehte. Ei pea kodulehe haldamise teenust sisse ostma.
Mida koolitus sisaldab?
- ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.
- veebilehe kujundust (väärtus kuni 60€);
- WordPressi e-õpikut;
- ligipääs kodulehe/e-poe tegemise e-koolitusele üheks aastaks;
- ligipääs e-koolitusele Google Analytics e-poodnikule üheks aastaks;
- ligipääs Canva-Gimp e-koolitusele üheks aastaks;
- tasulisi pluginaid (Gravity Forms, WP Rocket, WPML – väärtus 135€);
- veebiabi 1 aasta peale koolitust;
- tasuta personaalset koolitusjärgset konsultatsiooni;
- vabalt valitud domeen 1 aastaks;
- 1-aastaks veebimajutust (väärtus 70 €);
- tunnistust.
Koolituse info
Asukoht
Koolitus toimub Zoomis. Saad koolituse salvestusi järele vaadata 2 aastat.
Hind
1618,85 € + KM (1975 €)
Kestvus
2 kuud (7 x 3 tundi)
Koolitus toimub kokku lepitud ajal kord nädalas a 3 ak. tundi. Kokku 7 nädalat ehk 21 ak. tundi. Koolituspäevade vahel suhtleme e-kirja teel, kui vaja teeme täiendavaid Zoomi konsultatsioone. Eesmärgiks on veebileht valmis saada 2 kuuga.
Loe, mida teised arvavad
Andres Siitani tagasiside
Sain väga palju vajalikke teadmisi lehtede tegemise osas. Analüütika peensustest ei teadnud ma enne suurt midagi. Vaadata ainuüksi, kui mitu klikki su leht saanud on, ei anna peaaegu üldse vajalikku infot. Analüütika on hästi põnev ja oluline valdkond – palju uurimist, õppimist ja harjutamist. SEO oli minu jaoks natuke segane ja tundus keeruline. Selles osas sain palju selgust.
Koolitus andis minu jaoks palju vastuseid küsimustele, kuid eelkõige oli mul kasu struktuuri tekkimisest. Tekkis justkui mingi redel, mille pulkade vahed tuleb küll ise ületada, aga vähemalt on teada ja näha, kust järgmisena kinni võtta.
Uutele osalejatele soovitan varuda palju aega, et ka koolituspäevade vahel materjal põhjalikult läbi töötada ja enda jaoks küsimusi tekitada.
Andres Siitan
http://www.asartists.com/
Tagasiside koolitusele – Riina Luik
Mai arvamus koolitusest
Miks oli koolitust vaja?
Soovisin leida uut väljundit ning kodulehtede tegemine tundus olevat hea võimalus endale valitud ajal ja kohas töötada.
Kuidas tulemusega rahule jäite?
Jäin tulemusega väga rahule. Lisaks sellele, et koolitusel anti selgelt ja ülevaatlikult edasi kogu lubatud teemadering, olen väga tänulik, et koolitajad raatsivad jagada ka väikseid nippe ja tutvustavad eelkõige just tasuta kasutamiseks olevaid võimalusi, et saavutada hea tulemus.
Koolituse raames pakutav tugi pika perioodi vältel on uskumatu lisaväärtus ning Eve vastab alati põhjalikult ja kiiresti. Suurepärane kliendisõbralikkus ja hoolitsus! Loomulikult juurde veel tehniline kompetentsus ning ääretult meeldiv õhkkond ja hea suhtumine kõikidesse osalejatesse.
Mida teistele soovitate enne koolitusele tulekut?
Soovitan põhjalikumalt välja mõelda, mida ja miks tegema hakata, et koolituse alguses saaks juba oma kodulehe tegemisega kätt hakata harjutama.
Mai Kartau
Ille Valgma tagasiside personaalsele koolitusele
Registreeru koolitusele
Olen Rain, WordPressi spetsialist, ja aitan Sul luua kodulehe või e-poe.
Üks-ühele WordPressi koolitus, kus valmib kahe kuuga sinu koduleht või e-pood.
Ise kodulehte tehes võib sageli kuluda üüratult aega ja olla üks paras peavalu. Kui tahad, et asjad liiguks kiiremini, siis võta parem personaalne koolitus, kus abi on e-kirja kaugusel.
Koolitusel osalejad ütlevad, et:
“Personaalsel koolitusel valmib koduleht turbo kiirusel. Kõik just mind huvitavad küsimused saavad kohe vastused ning asjad saavad tehtud.”
Sul valmib 2 kuuga minu juhendamisel enda loodud koduleht või e-pood ning sa oskad seda ise hallata. Luban sulle abi 12 kuud peale koolitust. Vastan sinu küsimustele 24 tunni jooksul.
Koolitus on praktiline ehk stiilis käed küljes kogu aeg. Selleks, et sinu koduleht saaks ikka valmis, tuleb sul teha ka kodutööd. Ja küsimuste korral küsida. Ära jää ootama järgmist koolituspäeva, vaid pane kohe küsimused teele. Küsimine näitab huvi ja huvi on veebilehe tegemisel kõige aluseks.
Mida personaalne koolitus sisaldab?
- värskeima ja kompaktse sõna-sõnalise konspekti ehk eesti keelse WordPressi e-õpiku;
- ligipääsu kodulehe/e-poe tegemise e-koolitusele üheks aastaks;
- ligipääsu e-koolitusele Google Analytics e-poodnikule üheks aastaks;
- ligipääsu Canva-Gimp e-koolitusele üheks aastaks;
- eesmärgipärase veebilehe või e-poe loomiseks kodulehe kujunduse (template, mall) (väärtus kuni 60€);
- tasulisi pluginaid (Gravity Forms – hinnapäringu, tagasiside, kontaktivormi või tellimisvormi loomiseks, WP Rocket – veebilehe kiirendamiseks, WPML – mitmekeelse veebilehe loomiseks) – väärtus 135€;
- vabalt valitud domeeni 1 aastaks (väärtus umbes 10 €);
- 1-aastaks veebimajutuse (väärtus umbes 70 €);
- 12 kuud veebiabi ja personaalseid 2-tunniseid konsultatsioone. Seega kui pärast koolitust oma veebilehte arendad ja tekib küsimus, siis tead, et on olemas koht, kust abi saada.
Koolituse teemad
1. Kodulehe struktuur ja külastajate teekonnad
Kodulehel liikumine peab olema iga külastaja jaoks lihtne ja arusaadav. Sageli on nö kellade-ja-viledega lehte kergem teha kui lihtsat ja loogilist lehte.
Sinu kodulehe planeerimise osas joonistame koos läbi kõik olulised kodulehe sisuvaated ja paneme paika detailid, mis aitavad kaasa sinu kodulehe eesmärkide saavutamisele. Ühtegi kodu ei hakata ehitama ilma korraliku projektita ja nii ka sinu koduleht vajab läbimõeldud lähteülesannet enne kui veebilehte looma hakkad.
Annan eeltööna kodulehe lähteülesande dokumendi ja sissejuhatavad küsimused. Esimese teema lõpptulemiks on kodulehe struktuur ja peamised külastajate teekonnad.
2. Loodud struktuuri WordPressi lisamine ja sisuhaldus
Alustame kodulehe tegemist Sinu valitud domeenil.
Järgmise sammuna loome WordPressis eelnevalt joonistatud kodulehe struktuuri – vajaminevad sisulehed, menüüd ja moodulid. Nüüd on raamistik olemas ja aeg õppida sisu lisamist.
Selleks, et veebileht oleks igas seadmes skaleeruv, on WordPressis read ja veerud ning sisu lisamiseks erinevad elemendid. Juhul kui on vaja peenhäälestust, siis igal real, veerul või elemendil saad määrata, missuguse seadme jaoks seda näitad.
Sisu lisamine on WordPressis tehtud väga lihtsaks:
- saad kasutada nö „backendi“ poolt, kus valid soovitud elemente ja tulemust vaatad külastajavaates või
- saad lisada elemente nö „edit-live“ versioonis, kus vasakul pool seadistad elementi ja paremal pool näed kohe tulemust.
Kui kasutad valmiskujundust, siis õpime muutma seda ja üleliigset kustutama. Aga alati soovitan ka seda varianti, kus ehitad veebilehe ise nö nullist üles.
Sisu lisamise teema plokis vaatame üle ka veebilehe optimeerimise peamised punktid.
3. E-poe loomine
E-poe loomise plokis on teemadeks e-poe seadistamine, kategooriate ja toodete lisamine. Samuti ostuprotsessi seadistamine, makse- ja tarnelahenduste lisamine, PDF-arved jne.
Tutvustan sulle erinevaid lahendusi, mida kodulehe tegemise koolitustel on osalejad oma e-poodi lisanud ja lisame ning seadistame vajaminevad pluginad ka sinu veebilehel. Olgu selleks nt seotud tooted, lisavahekaardid tootelehel, kategooria-põhised allahindlused, lisaväljade küsimine tootelehel, lihtsustatud kassa leht, eeltellimine, kui toode on laost otsas, erinevad hinnad erinevatele külastajategruppidele (jaeostjad, hulgiostjad) jne.
Erinevaid lahendusi ja erisoove on aastate jooksul kogunenud päris palju – saan neid sinuga jagada.
NB! Kui sul e-poodi ei tule, siis on kaks varianti – kas harjutame e-poe lisamist ja seejärel kustutame või teeme sinu lehte edasi. Põhjus, miks osalejad sageli esimese variandi valivad on see, et mine tea, millal läheb siiski e-poe loomist vaja ja saavad hea ülevaate kogu protsessi loomisest.
4. Kodulehe tegemine
Nüüd algab põhitöö – sisu lisamine, kujunduse seadistamine ning vajadusel sinu kodulehe jaoks vajaminevate mallide loomine.
Kui WordPressis on vaja midagi rutiinset teha, olgu selleks teenuste sisulehed, postitused või tooted, siis oleks mõistlik oma ajakulu vähendamiseks luua neile nö põhjad (mallid), mida saad korduvalt kasutada ja kus on vaja vaid sisu asendada.
Kui vaja, siis WordPressis saab muuta ka ostukorvi ja kassa lehe malle jt nö standardseid lehevaateid.
5. Kujunduse viimistlemine
Selles teemaplokis vaatame üle fondid – suurused, värvid, stiili, reavahe jt parameetrid.
Õnneks on muutmine ühest kohast ja saad muuta nö korraga kogu veebilehe erinevaid pealkirju, teksti fonte, lingivärvi, menüüsid ja nuppe.
6. Kodulehe tehniline liidestus erinevate keskkondadega
Liidestame su kodulehe erinevate keskkondadega – Google Analytics, Facebook Pixel, Mailchimp ja Hotjar.
Kui sa ka kohe ei hakka neid võimalusi kasutama, siis on vähemalt liidestus tehtud ja andmed jooksevad ja kui õige aeg käes, siis on, mida uurida ja analüüsida.
Edaspidiseks õppimiseks saad ka Google Analyticsi õpiku ja e-kursuse üheks aastaks.
7. “Jooksvad küsimused”
Viimaseks plokiks olen jätnud nö “jooksvad küsimused” ehk teemad, mis vajavad veel selgitamist ja läbi rääkimist. Siin on Sinu kord – küsi ja ma vastan. Vaatame koos veel veebilehe üle ja annan tagasiside, mida saad veelgi paremini teha.
Vaata koolitusel valminud veebilehti
Koolituse tulemusena tead ja oskad
- kuidas koostada veebilehe lähteülesannet;
- kuidas luua ja hallata oma veebilehte ja/või e-poodi.
Oodatud tulemus
- oled ise loonud juhendi abil kodulehe lähteülesande;
- valmib sinu valitud kujundusega koduleht;
- haldad iseseisevalt sisuhaldustarkvaraga WordPress enda loodud kodulehte. Ei pea kodulehe haldamise teenust sisse ostma.
Mida koolitus sisaldab?
- ligipääsu koolituse Zoom’i salvestusele kaheks aastaks.
- veebilehe kujundust (väärtus kuni 60€);
- WordPressi e-õpikut;
- ligipääs kodulehe/e-poe tegemise e-koolitusele üheks aastaks;
- ligipääs e-koolitusele Google Analytics e-poodnikule üheks aastaks;
- ligipääs Canva-Gimp e-koolitusele üheks aastaks;
- tasulisi pluginaid (Gravity Forms, WP Rocket, WPML – väärtus 135€);
- veebiabi 1 aasta peale koolitust;
- tasuta personaalset koolitusjärgset konsultatsiooni;
- vabalt valitud domeen 1 aastaks;
- 1-aastaks veebimajutust (väärtus 70 €);
- tunnistust.
Koolituse info
Asukoht
Koolitus toimub Zoomis. Saad koolituse salvestusi järele vaadata 2 aastat.
Hind
1645,83 € + KM (1975 €)
Kestvus
2 kuud (7 x 3 tundi)
Koolitus toimub kokku lepitud ajal kord nädalas a 3 ak. tundi. Kokku 7 nädalat ehk 21 ak. tundi. Koolituspäevade vahel suhtleme e-kirja teel, kui vaja teeme täiendavaid Zoomi konsultatsioone. Eesmärgiks on veebileht valmis saada 2 kuuga.
Koolituse tulemus
Kui töötad aktiivselt ka peale koolituspäevi kaasa ja küsid julgelt küsimusi, siis:
Korduma kippuvad küsimused
Kas ma ikka saan 2 kuuga kodulehe valmis?
Jah, saad, kui töötad kohe alguses aktiivselt kaasa.
Kui tihti saan abi, kui mul on probleem?
Saad oma kõikidele küsimustele reeglina vastused 24 tunni jooksul.
NB! Sellel koolitusel kehtib koolitaja tugi 1 aasta peale koolituse lõppemist.
Kas koolituse käigus aitate programmeerimistöödega?
Ei, koolitus ei sisalda erilahendusi ja programmeerimistöid.
Andres Siitani tagasiside
Sain väga palju vajalikke teadmisi lehtede tegemise osas. Analüütika peensustest ei teadnud ma enne suurt midagi. Vaadata ainuüksi, kui mitu klikki su leht saanud on, ei anna peaaegu üldse vajalikku infot. Analüütika on hästi põnev ja oluline valdkond – palju uurimist, õppimist ja harjutamist. SEO oli minu jaoks natuke segane ja tundus keeruline. Selles osas sain palju selgust.
Koolitus andis minu jaoks palju vastuseid küsimustele, kuid eelkõige oli mul kasu struktuuri tekkimisest. Tekkis justkui mingi redel, mille pulkade vahed tuleb küll ise ületada, aga vähemalt on teada ja näha, kust järgmisena kinni võtta.
Uutele osalejatele soovitan varuda palju aega, et ka koolituspäevade vahel materjal põhjalikult läbi töötada ja enda jaoks küsimusi tekitada.
Andres Siitan
http://www.asartists.com/
Tagasiside koolitusele – Riina Luik
Mai arvamus koolitusest
Miks oli koolitust vaja?
Soovisin leida uut väljundit ning kodulehtede tegemine tundus olevat hea võimalus endale valitud ajal ja kohas töötada.
Kuidas tulemusega rahule jäite?
Jäin tulemusega väga rahule. Lisaks sellele, et koolitusel anti selgelt ja ülevaatlikult edasi kogu lubatud teemadering, olen väga tänulik, et koolitajad raatsivad jagada ka väikseid nippe ja tutvustavad eelkõige just tasuta kasutamiseks olevaid võimalusi, et saavutada hea tulemus.
Koolituse raames pakutav tugi pika perioodi vältel on uskumatu lisaväärtus ning Eve vastab alati põhjalikult ja kiiresti. Suurepärane kliendisõbralikkus ja hoolitsus! Loomulikult juurde veel tehniline kompetentsus ning ääretult meeldiv õhkkond ja hea suhtumine kõikidesse osalejatesse.
Mida teistele soovitate enne koolitusele tulekut?
Soovitan põhjalikumalt välja mõelda, mida ja miks tegema hakata, et koolituse alguses saaks juba oma kodulehe tegemisega kätt hakata harjutama.
Mai Kartau
Ille Valgma tagasiside personaalsele koolitusele