Aasta 2014 on lõppenud ning aeg tagasi vaadata, missugused olid meie populaarsemad ja huvipakkuvamad artiklid sel aastal.
Nimekirja jäid vaid aastal 2014 avaldatud postitused, mida külastati kõige rohkem ja millel keskmine oldud aeg oli vähemalt 3 minutit.
Aastal 2014 ilmus meie internetiturunduse blogis 48 postitust. Vaata järgi, kas oled millestki ilma jäänud.
Koht nr 10 – Google Analytics – eesmärgid ja esimesed tegevused
Missugune on sinu tegevusplaan Google Analyticsis? Missugused on sinu mikroeesmärgid ja makroeesmärgid? Kes kuuluvad sinu valitud segmenti?
Koht nr 9 – E-posti turunduses kampaania tasuvuse (ROI) arvutamine
E-posti turundus on vaieldamatult üks tõhusamaid turunduskanaleid, kuid ka seal tuleb oma tegevusi mõõta. Sellest postituses anname sulle ROI ehk tasuvuse arvutamise näpunäite.
Koht nr 8 – Kuidas teha kodulehe avalehte? Checklist
Kuidas teha kodulehe avalehte, mis on mõeldud just sinu sihtgrupile ja otsingumootoritele. Vaata oma veebilehe avalehte ja vasta postituses olevale 35 küsimusele.
Koht nr 7 – Koolitaja Eve arvamus Joomla, WordPressi ja Drupali kohta
Mida siis võtta? Kas sobiv platvorm oleks Joomla, WordPress või Drupal?
Koht nr 6 – Tasulised ja tasuta pildipangad
Sageli küsitakse, et nimeta mõni hea pildipank, kus saaks kodulehe jaoks pilte. Millised võimalused on üldse seaduslikult piltide saamiseks? Merlis on kokku pannud soovitused ja mõned pildipankade aadressid.
Koht nr 5 – Facebooki kampaania tegemine algab planeerimisest
Millistest punktidest koosneb Facebooki kampaania planeerimine? Facebooki kampaania mõõtmine, analüüs, eelarve, levitamine ja reeglid.
Koht nr 4 – Facebookis fännilehe tegemine ettevõttele
Soovitused ettevõtte fännilehe loomiseks ja praktiline tegemine – samm-sammult õpetusena ja videona.
Koht nr 3 – Ilmunud on esimene eesti keelne Joomla õpik
2014 aastal sai valmis eesti keelne Joomla õpik. Joomla õpik on tehnline abimaterjal kodulehe koostajale. Kokku 45 peatükki mahuga 70 A4 lehekülge.
Koht nr 2 – Kuidas panna Facebooki reklaam paremini tööle
Postitus pakub 4 soovitust, mis annavad Facebookis paremaid tulemusi – kasuta selgeid ja eristuvaid pilte, suuna liiklus maandumislehele, mitte avalehele, testi oma reklaame ja ole täpne Facebooki reklaami sihtimisel.
Koht nr 1 – Kodulehe hind ehk miks on kodulehe tegemine nii kallis
Miks on kodulehe tegemise hinnad nii kallid või siis kahtlaselt odavad? See positus avab sulle kodulehe hinna kujunemise tagamaad.
Kui 2013 aastal oli enam populaarsemad teemad kodulehe optimeerimine ja SEO, siis see aasta oli vaieldamatult lemmikteemaks Facebook. Vaatame, mida toob aasta 2015.
Kui sulle meeldis see postitus, siis palun jaga seda!
Autor: Eve Keerus-Jusupov
LIITU UUDISKIRJAGA
Saad 1 x kuus head nõu
kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
Personaalne kodulehe/e-poe tegemise koolitus
Vaata, mis koolitusi veel pakume
Kodulehe/e-poe tegemine WordPress 6’ga
Õpik keskendub e-poe loomisele ja tasuta pluginate tutvustamisele, mis aitavad e-poele lisada lisafunktsionaalsust. Käime läbi kogu e-poe loomise protsessi – toodetest kuni arveni.