Viimastel e-postiturunduse koolitustel on osalejatele enim üllatust pakkunud võimalus luua ja ajatada MailChimpi keskkonnas postitusi, mis ilmuvad Facebookis, Instagramis ja Twitteris.
MailChimp pole juba ammu lihtsalt uudiskirja saatmise tarkvara, vaid pakub ohtralt lisaväärtust.

Loo sotsiaalmeedia postituste kalender Mailchimpis ja postita automaatselt

MailChimp hakkab teatud osas asendama ka platvorme nagu Later, Buffer, PLANN jne.

Tavapärastele uudiskirjadele ja automatiseeritud e-kirjadele on juurde tulnud võimalus postitada otse MailChimpi keskkonnast sotsiaalmeedia kanalitesse. Uurime lähemalt, kuidas seda teha.

Lisame postituse Facebooki

Kui sul on Facebooki konto, kus haldad vähemalt ühte Facebooki lehte, siis on eeltingimused täidetud. Postitada ei saa oma isiklikule FB lehele, vaid ainult ettevõtte fännilehele. Postituse lisamiseks vali Campaigns –> Create Campaign.

Vali kampaania tüübiks Social Post.

Lisa oma postitusele (kampaaniale) nimi.

Vali Edit Channel, et valida sobivad kanalid, kuhu soovid lisada sotsiaalmeedia postitusi.

Vali sotsiaalmeedia kontod, kuhu soovid postitada.

Sisu lisamiseks FB’i kliki nuppu Add Content.

FB’i saad lisada nii pildi kui teksti, kohustuslik neist on teksti lisamine. Paremal pool on näha postituse eelvaade. Pildi soovituslik mõõde on 1200px*630px. Pilte saad lisada kuni 4. Sisu ossa saab kirjutada kuni 500 tähemärki.

Kliki nuppu Save –> Publish.

NB! Kui kasutada MailChimpis paketti Standard, siis on võimalik ka postituste ajatamine.

Lisame postituse Instagrami

Sisu lisamiseks Instagrami kliki nuppu Add Content. Instagrami postituse juures on kohustuslik osa pilt, soovitatud mõõtmed on 1080*1080px. Sisusse on võimalik teksti lisada kuni 2200 tähemärki.

Instagrami postituse lisamine MailChimpis

Kliki nuppu Save –> Publish.

Miks kasutada MailChimpi sotsiaalmeedia postituste loomiseks?

Kui esimest korda nägin võimalust MC’s postitada sotsiaalmeedia kanalitesse, siis kõigepealt tekkis küsimus, et miks peaks. Ma võin ju minna Facebooki ja postitada seal ja minna Instagrami ja seal toimetada. Statistikat postituste leviku kohta näen samuti neis keskkondades.

Mailchimpi vastus on see, et saad hoida aega kokku – kui saadad uudiskirja, siis saad automatiseerida, et kohe läheb postitus ka FB’i, Instagrami ja Twitterisse.

Mulle meeldib aga hoopis süsteemi kompaktsus. Ma saan kogu töö teha ühes keskkonnas. Nt, oletame, et meil on tulemas uus koolitus „Google Analytics edasijõudnutele“. Meil on olemas Google Analyticsi list, kuhu on kogutud veebianalüütika teemast huvitatud. Meil on omavahel seotud veebileht, Google Analytics, Facebook, Instagarm ja MailChimp.

MailChimpi keskkonnas saan:

  • Saata uudiskirja Google Analyticsi listile.
  • Postitada Facebookis ja saata postituse kaudu veebilehele uue koolituse sisulehele.
  • Postitada Instagramis ja saata postituse kaudu veebilehele uue koolituse sisulehele.
  • Teha reklaami Facebookis neile ja saata reklaami kaudu veebilehele uue koolituse sisulehele.
  • Siia juurde võiks soovi korral lisada ka Google Display reklaamid ja Twitteri postitused, mida saab samuti MC keskkonnas teha.

Kogu esmane statistika jookseb MailChimpi ja põhjalikum statistika, mille alusel saan otsuseid teha, liigub Google Analyticsi. Ja ongi kõik vajalik olemas – kas sinu e-postiturunduse programm võimaldab seda 😊

MailChimp koolitused

MailChimpi koolitusel on tagatud koolitusjärgne abi ja tugi kuni 3 kuud.

Kui Sulle see postitus meeldis, siis palun jaga seda