Avaleht/Koolitused/Internetiturunduse ja kodulehe tegemise koolitus

Internetiturunduse ja kodulehe tegemise koolitus

Koolitus kestab 9 päeva ja teemad on: veebilehe tegemine ja internetiturundus, e-postiturundus ja Facebooki turundus, reklaam internetis, sisututurundus ja reklaamtekstide koostamine, kodulehe analüütika ja optimeerimine otsimootoritele.

Miks tulla koolitusele ja mis kasu sa sellest saad?

Internetiturunduse koolitusel  keskendud oma veebilehe loomisele ja selle turundusplaani koostamisele.

Sul valmib koolitajate juhendamisel enda loodud koduleht ning sa oskad seda ise hallata. Garanteerime sulle koolitusjärgset abi 12 kuud peale koolitust. Vastame sinu küsimustele 24 tunni jooksul.

Koolitus on praktiline ja uut infot tuleb sulle palju. Saad selged juhised, kuidas oluliste tegevustega alustada ja kuidas õpitud teadmisi kasutada. Teeme vajalikud tegevused praktikas läbi.

Mida koolituse hind sisaldab?

  • värskeima ja kompaktse sõna-sõnalise konspekti ehk eesti keelse WordPressi õpiku paberkandjal (väärtus 43€);
  • eesmärgipärase veebilehe või e-poe loomiseks kodulehe kujunduse (template, mall) (väärtus kuni 60€);
  • tasulisi pluginaid (Gravity Forms – hinnapäringu, tagasiside, kontaktivormi või tellimisvormi loomiseks, WP Rocket – veebilehe kiirendamiseks, WPML – mitmekeelse veebilehe loomiseks) – väärtus 135€;
  • vabalt valitud domeeni 1 aastaks (väärtus umbes 10 €);
  • 1-aastaks veebimajutuse (väärtus 70 €);
  • veebilehe loomise perioodiks tasuta veebimajutuse. Aitan hiljem veebilehe üle tõsta oma domeenile.
  • 12 kuud veebiabi ja personaalseid 2-tunniseid konsultatsioone. Seega kui pärast koolitust oma veebilehte arendad ja tekib küsimus, siis tead, et on olemas koht, kust abi saada.

Valik koolitusel valminud veebilehti

Siin on mõned osalejate valminud veebilehed. Koolitusel osalenud on rõhutanud, et veebilehe saad valmis kiiremini siis, kui oled eelnevalt läbi mõelnud oma kodulehe struktuuri ja kokku kogunud sisu ning pildid.

Internetiturunduse ja kodulehe tegemise koolituse kava

Kodulehe planeerimine ja lähteülesande koostamine

Koolitusel on osalejatel sagedane küsimus: “Kuidas teha kodulehte, mis müüks?”

Kodulehte planeerimine ja lähteülesande koostamineOma kodulehe planeerimise protsessis arutame sinuga koos läbi kõik olulisemad kodulehe detailid, mis aitavad kaasa sinu kodulehe eesmärkide saavutamisele. Ühtegi kodu ei hakata ehitama ilma korraliku projektita ja nii ka sinu koduleht vajab läbimõeldud lähteülesannet enne kui veebilehte looma hakkad.

Internetiturunduse tegevusplaani ja müügimudelite koostamine

Internetiturunduse tegevusplaani koostamineSageli arvatakse, et teen kodulehe valmis ja kohe hakkavad külastajad saabuma ning läheb suureks osturalliks. Paraku on kodulehe tegemine vaid jäämäe tipp, mis välja hakkab paistma.

Käsitlusele tulevad näiteks sellised küsimused:

  • millistes kanalites liiguvad minu potentsiaalsed kliendid ja kuidas nendeni jõuda;
  • kuidas teha kodulehte, mis oleks otsingumootoritele hästi leitav;
  • milliseid taktikaid kasutada lühiajaliste/pikemate eesmärkide saavutamisel;
  • missugused on töötavad müügimudelid;
  • tegevusplaan internetis turundamiseks ehk veebiturundus.

Sisuturundus ja reklaamtekstide koostamine

Sisu on ainuke põhjus, miks külastajad tulevad sinu kodulehele ikka ja jälle tagasi. See on turundusviis, mis on üks odavamaid, kuid kasumlikumaid võimalusi internetis eesmärkide täitmiseks. Sisu planeerimine, tootmine ja levitamine nõuab süsteemi ja järjepidevust. Sellel koolitusel saad praktilisi nõuandeid, kuidas ise seda kõike teha.

Reklaamtekstide koostamine

Peamised teemad on sihtrühma tundmine, teenuse müügikirja koostamine, e-poe tootekirjelduse kirjutamine, Facebooki reklaamteksti koostamine ja Google Adwordsile reklaamtekstide loomine.

Fototöötlus ja arvutigraafika

Fototöötlus ja arvutigraafikaSelleks, et sinu disainielemendid ja pildid ning fotod näeksid lehel head välja, pead oskama nii fototöötluse kui ka arvutigraafika põhivõtteid.

Nupud, tootepildid, tekstid, logod, põhioperatsioonid ja kihid – need on arvutigraafika peamised teemad.

Kodulehe tegemineKodulehe tegemine

Koolitusel õpid, kuidas teha kodulehte sisuhaldustarkvaraga WordPress päris esimestest sammudest lõpetades edevate pluginate ja moodulite lisamisega. Vahepeale jäävad aga näiteks järgmised teemad:

  • kuidas ja millest alustada ühe WordPressi kodulehe ülesseadmist;
  • milliseid programme ja lisasid läheb vaja;
  • põhja valik ja installeerimine;
  • sisu lisamine – tekst, videod, audio, dokumendid, lingid, uudised;
  • kasutajate grupid ja info jagamine erinevatele gruppidele;
  • üla- ja kõrvalmenüüde loomine;
  • kontaktid ja tagasiside vorm;
  • pildigalerii, Google map;
  • e-poe loomine;
  • veebilehe turvalisus;
  • oma kodulehe varundamine ja taastamine.

Veebilehe optimeerimine otsimootoritele ja veebianalüütika

VeebianalüütikaÕpid tundma ja kasutama kodulehe statistikaprogrammi Google Analytics, et sul oleks selge pilt, mis kodulehel toimub, mida külastajad seal teevad, mis neid huvitab jne. Kui sa ei oma kodulehel toimuvast selget pilti, siis kobad pimeduses ega oska teha ei analüüsi, järeldusi ega võtta vastu edasiviivaid otsuseid.

Õpid oma veebilehte tehniliselt tegema leitavaks oma sihtgrupile otsimootorites.

Käsitletavateks teemadeks on ka veebilehe külastajate segmenteerimine, kohandatud aruanded ja töölaud.

Facebooki turundus

Facebooki fännileht ettevõttelePaljud ettevõtjad kasutavad Facebooki fännilehte, kuid jätavad paljud head võimalused lihtsalt teadmatusest kasutamata. Õpime looma oma ettevõtte fännilehte ning teeme lühikese, ent konkreetse tegevusplaani turundamiseks sotsiaalmeedias.

E-posti turundus

Kui sa soovid oma sihtgruppi õppida veelgi paremini tundma, soovid pakkuda just seda, mida nad ootavad, siis e-posti turundus on selleks üks parimaid võimalusi. Sihtgrupi segmenteerimine ja personaalsem lähenemine on võti, mis aitab luua suhteid ja muuta huvilised klientideks. Sellel koolitusel saad täpselt teada, kuidas seda teha.

Koolituse tulemusena tead ja oskad

  • kuidas koostada veebilehe lähteülesannet;
  • kuidas kasutada erinevaid internetiturunduse taktikaid;
  • missugused on töötavad müügimudelid;
  • kuidas koostada oma sisuturunduse plaani, müügiteksti ja blogipostitust;
  • kuidas koostada reklaamtekste ja e-poe tootekirjeldusi;
  • kuidas luua/töödelda pilte veebi jaoks;
  • kuidas hallata MailChimpi ja turundada läbi e-posti;
  • kuidas luua ja hallata oma veebilehte ja/või e-poodi;
  • kuidas optimeerida oma veebilehte otsimootoritele ja analüüsida veebilehe liiklust;
  • kuidas luua Facebooki kampaaniat, fännilehte ja teha reklaami Facebookis.

Oodatud tulemus internetiturunduse ja kodulehe tegemise koolituselt

  • valmib kodulehe lähteülesanne;
  • valmib sinu valitud kujundusega koduleht;
  • oled koostanud lihtsa tegevusplaani internetis turundamiseks;
  • oled sisuhaldustarkvaraga WordPress päris hea sõber;
  • valmib ettevõtte fännileht Facebookis
  • oskad pärida ja analüüsida oma veebilehe külastatavuse ja tegevusega seotud andmeid.

Koolitus sisaldab:

  • veebilehe kujundust (väärtus kuni 60€);
  • WordPressi õpikut paberkandjal (väärtus 43€);
  • tasulisi pluginaid (Gravity Forms, WP Rocket, WPML – väärtus 135€);
  • tasuta veebimajutust harjutamiseks;
  • veebiabi 1 aasta peale koolitust;
  • tasuta personaalset koolitusjärgset konsultatsiooni;
  • detailseid materjale;
  • lõunasööke ja suupisteid vaheaegadel;
  • vabalt valitud domeen 1 aastaks;
  • 1-aastaks veebimajutust (väärtus 70 €);
  •  tunnistust.

Kõik meie kliendid, kellele meeldivad KoduleheKoolitused Facebookis, saavad võimaluse osaleda aastas ühel meie pakutud koolitusel tasuta.

Sellele koolitusele soovitame juurde internetiturunduse koolitust edasijõudnutele

Kui sa tahad rohkem oskusi, tahad veelgi põhjalikumat ja süsteemsemat juhendamist ja oled valmis jätkama Eve ja Merlise käe all 4 lisapäeva puhtalt praktiliste ülesannetaga, siis kindlasti tasub võtta internetiturunduse koolitus edasijõudnutele.

Koolituse koht, hind ja aeg

Koht: Suur-Sõjamäe 10A Tallinn (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)

Hind: 990 € + KM (1188 €)

Koolituse kestvus on 9 päeva (54 ak. tundi):

15.01, 16.01, 23.01, 24.01, 06.02, 07.02, 12.02, 13.02, 19.02.2018.

Grupp on täis.

Võimalik on registreerida järgmisele koolitusele, mis toimub:
15.01, 16.01, 17.01, 22.01, 23.01, 05.02, 07.02, 13.02, 19.02.2018 kell 9.30 – 15.00

NB! Koolitusele pääseb ainult kuni 8 inimest, sest siis jõuame tegeleda igaühega ka individuaalselt.

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.

Koht, hind ja aeg

Koht: Suur-Sõjamäe 10A Tallinn (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)

Hind: 990 € + KM (1188 €)

Koolituse kestvus on 9 päeva (54 ak. tundi):

15.01, 16.01, 23.01, 24.01, 06.02, 07.02, 12.02, 13.02, 19.02.2018.

Grupp on täis.

Võimalik on registreerida järgmisele koolitusele, mis toimub:
15.01, 16.01, 17.01, 22.01, 23.01, 05.02, 07.02, 13.02, 19.02.2018 kell 9.30 – 15.00

NB! Koolitusele pääseb ainult kuni 8 inimest, sest siis jõuame tegeleda igaühega ka individuaalselt.

Koolituse tulemused

  • valmib sinu valitud kujundusega koduleht või e-pood;
  • oskad oma veebilehte otsimootoritele optimeerida;
  • valmib ettevõtte fännileht Facebookis;

Registreeru koolitusele



Koolitajad

Eve Keerus-JusupovEve on suurte kogemustega koolitaja, kes paneb oma rahuliku ja humoorika õpetamisstiiliga isegi kõige kartlikumad arvutikasutajad kodulehte tegema. Eve aitab sind tehnilistes küsimustes.

Merlis JusupovMerlis on põhjalik ning nõudlik sinu veebilehe lähteülesande, sisu ja veebiturunduse teemadel. Koolitusel vastutab ta eesmärkide ja tegevusplaani koostamise eest.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

koolitusluba

Kliendid, kes meid usaldavad

logod1

Andres Siitani tagasiside

Sain väga palju vajalikke teadmisi lehtede tegemise osas. Analüütika peensustest ei teadnud ma enne suurt midagi. Vaadata ainuüksi, kui mitu klikki su leht saanud on, ei anna peaaegu üldse vajalikku infot. Analüütika on hästi põnev ja oluline valdkond – palju uurimist, õppimist ja harjutamist. SEO oli minu jaoks natuke segane ja tundus keeruline. Selles osas sain palju selgust.

Koolitus andis minu jaoks palju vastuseid küsimustele, kuid eelkõige oli mul kasu struktuuri tekkimisest. Tekkis justkui mingi redel, mille pulkade vahed tuleb küll ise ületada, aga vähemalt on teada ja näha, kust järgmisena kinni võtta.

Uutele osalejatele soovitan varuda palju aega, et ka koolituspäevade vahel materjal põhjalikult läbi töötada ja enda jaoks küsimusi tekitada.

Andres Siitan
http://www.asartists.com/

“Aitäh head koolitajad Eve ja Merlis, olen koolituse käigus kogenud teie professionaalseid oskusi ja nägijamaks saanud valdkonnas, mida kardan, saanud tunda innustust ja inimlikkuse määra. Aitäh, olete erilised koolitajad, kes hoolivad ja toetavad ettevõtlust moel, mis ületab kindlasti seda piiri, mida peetakse tavaliseks.”
Eha Kägu
“Kuna nii mitmeteski teemades (AdWords, e-posti turundus, FB) on vajalik minna peendetailsusteni välja, siis tuleb mul endale tunnistada, et detailsus ei ole minu kõige tugevam külg. Koolitus andis mulle väga tugeva põhja selleks, et oma uuel positsioonil teha õigeid otsuseid – veeb on üks peamine müügikanal, mida arendama hakata.”
Tanel Lassik
“Igal hetkel oli tunda, et Eve on omas asjas “väga kodus” (CMS – seest ja väljas, alt ja ülevalt eest ja tagant,) ning Merlis jälle omas asjas (otsimootoriturundus, sotsiaalmeediaturundus, õige veebilehe lähteülesande püstitamine).”
Margit Meius

Tagasiside koolitusele – Riina Luik


Mai arvamus koolitusest

Miks oli koolitust vaja?
Soovisin leida uut väljundit ning kodulehtede tegemine tundus olevat hea võimalus endale valitud ajal ja kohas töötada.

Kuidas tulemusega rahule jäite?
Jäin tulemusega väga rahule. Lisaks sellele, et koolitusel anti selgelt ja ülevaatlikult edasi kogu lubatud teemadering, olen väga tänulik, et koolitajad raatsivad jagada ka väikseid nippe ja tutvustavad eelkõige just tasuta kasutamiseks olevaid võimalusi, et saavutada hea tulemus.

Koolituse raames pakutav tugi pika perioodi vältel on uskumatu lisaväärtus ning Eve vastab alati põhjalikult ja kiiresti. Suurepärane kliendisõbralikkus ja hoolitsus! Loomulikult juurde veel tehniline kompetentsus ning ääretult meeldiv õhkkond ja hea suhtumine kõikidesse osalejatesse.

Mida teistele soovitate enne koolitusele tulekut?
Soovitan põhjalikumalt välja mõelda, mida ja miks tegema hakata, et koolituse alguses saaks juba oma kodulehe tegemisega kätt hakata harjutama.

Mai Kartau
http://www.paloma.ee/avaleht

Koolituste toimumisajad

15.01 – Kodulehe planeerimine ja lähteülesande koostamine

16.01 – Internetiturunduse strateegia koostamine ja müügimudelid

23.01 – Sisuturundus ja reklaamtekstide koostamine

24.01; 06.02; 12.02 – WordPressi koolitus

07.02 – Otsimootoriturundus, veebilehe SEO ja veebianalüütika

13.02 – E-mailiturundus koos MailChimp koolitusega

19.02 – Sotsiaalmeedia turundus – Facebookis turundamine