Digiturunduse koolitus checklisti stiilis

Avaleht/Digiturunduse koolitus checklisti stiilis

Digiturunduse koolitus ja veebilehe analüüs
checklisti stiilis

Saad teada, mis vead on sinu kodulehega tehtud ja mida saaksid digiturunduses paremini teha

Koolitus on checklisti stiilis 5 tundi (kas küsimused ja selgitused) + 1 tund tunnikontrolli ja küsimustele vastamist. Saad endale nimekirja küsimustega, mis puudutavad sinu veebilehte ja digiturundusplaani.

Saad omale 11 checklisti ja 400 küsimust

  1. Kodulehe optimeerimine ehk SEO ja SEM – põhjused, miks sinu koduleht ei tule Googles hästi välja.
  2. Veebilehe külastaja ehk sinu tulevane klient – põhjused, miks nad sinult ei osta.
  3. Avaleht ehk väärtuse kommunikeerija – põhjused, miks lehe külastaja ei saa sinu pakutavast 5 sekundiga aru.
  4. Kodulehe turvalisus – turvameetmed, mis peaks olema kasutusele võetud.
  5. Veebilehe tehniline pool ja kiirus – mis tuleks kodulehe tervise juures üle kontrollida ja miks.
  6. Kodulehe sidumine vajalike rakendustega – milliseid mõõtmiseks ja turundamiseks vajalike rakendusi kasutada.
  7. E-pood – mis viib külastaja tehinguni ja mis neid takistab ostmast.
  8. Blogi – mis on need detailid, mis aitavad sinu sisu paremini levitada ja tarbida.
  9. Veebianalüütika ehk Google Analytics – mida sa peaksid tegelikult mõõtma.
  10. Digiturunduse plaan – kas oled olulised eesmärgid, tegevused ja mõõdikud kirja pannud?
  11. Sotsiaalmeedia plaan ja Facebooki reklaam – mis võimalused tuleks kindlasti ära kasutada.

NB! Iga teema kohta saad koolituselt kaasa 20-30 “kas” stiilis küsimust, mis teeb kokku umbes 250 küsimust. Samas koolitusel võtame fookuse kõige tähtsamatele küsimustele.

Mis kasu sina sellest checklisti stiilis koolitusest saad?

Mida saab minu kodulehe juures paremaks tehaEsiteks: iga koolitaja esitab sinu veebilehe kohta 10-15 kõige tähtsamat küsimust ja sina saad teha oma checklisti märkme, kas sul on see nõue või tingimus täidetud või mitte.

kuidas teha kodulehte paremaksTeiseks: sa võid selle koolituse tulemusena esile tulnud puudused või probleemid ise kõrvaldada või lasta oma teenusepakkujal need kohe lahendada.

Kuidas tellida kodulehteKolmandaks: kui sa oled tellimas uut kodulehte või turundsplaani, siis enne töö vastuvõtmist võid selle checklisti abil olulised osad üle kontrollida. Sa võid selle checklisti sisu kasutada ka tööde nimekirjana lepingus (kui sa seda soovid).

Iga koolitusel esitatud checklisti punkti ülesehitus on esitatud järgmises stiilis (näide):

  • Küsimus või probleem: kas sinu kodulehe avalehel on rõhutatud kliendi kasu?
  • Probleemi selgitus ja näide: näide ühest või mitmest avalehest, kus inimestel on raske mõista, mida pakutakse ja miks ta peaks sealt ostma. Kui külastaja ei saa  kohe aru, mida pakutakse ja miks ta peaks siit edasi uurima, siis ta lahkub sinu lehelt või on tema esimene kasutajakogemus negatiivse alatooniga.
  • Väike nipp, nõuanne või lahendus probleemile (mitte praktiline tegemine): näide 1-2 avalehest, kus on hästi toodud esile kliendi kasu. Kirjuta 10-15 lühiksest lauset, kus püüad võimalikult konkreetselt öelda, mida sa pakud ja mis kasu külastaja sinu toote või teenuse kasutamisest saab? Kombineeri ning koosta 1-2 pealkirja ning proovi luua nimekiri 3-5 kasust, mida sinu toode või teenus kliendile pakub või mis selle tulemusel muutub.

Koolitajaid on 3 ja igaüks kontrollib sinu veebilehe osas 10-15 punkti.

Vaata, milline näeb kaasa antav checklist välja

Näide avalehe auditi ehk checklisti küsimustest, mille võid endale kohe ka siit alla laadida. Lae alla: Kuidas teha kodulehe avalehte paremaks

Kodulehe avalehe checklist

See konkreetne avalehe checklist on 2 A4 lehekülge pikk ja sisaldab 35 küsimust, mida saad kohe kasutada ja oma avalehel üle kontrollida. Koolitusele tulles saad Sina omale 11 teema checklistid.

Miks soovitavad inimesed meie koolitusi?

kodulehe koolituse tagasisideMai Kartau
www.kuhuminnalastega.ee
Veebilehe looja ja omanik

“Jäin väga rahule. Lisaks sellele, et koolitusel anti selgelt ja ülevaatlikult edasi kogu lubatud teemadering, olen väga tänulik, et koolitajad raatsivad jagada ka väikseid nippe ja tutvustavad eelkõige just tasuta kasutamiseks olevaid võimalusi, et saavutada hea tulemus.”

Eha-KaguEha Kägu
www.accessiblebaltics.eu
Tootejuht

“Aitäh head koolitajad Eve ja Merlis, olen koolituse käigus kogenud teie professionaalseid oskusi ja nägijamaks saanud valdkonnas, mida kardan, saanud tunda innustust ja inimlikkuse määra. Aitäh, olete erilised koolitajad, kes hoolivad ja toetavad ettevõtlust moel, mis ületab kindlasti seda piiri, mida peetakse tavaliseks.”

Imre-SaarImre Saar
www.tuunika.ee
Veebilehe haldur

“See polnud lihtsalt koolitus, kuidas teha kodulehte, vaid koolitus kuidas teha head kodulehte, mis müüb! Kõige rohkem meeldis mulle koolituspäeva ülesehitus, mis algas üldjuhul teooriaga ja käsitles enamasti kõige värskemate internetiturunduse nippide avaldamist. See lõi päeva teiseks pooleks ehk praktiliseks tegevuseks motivatsiooni mõnusalt lakke.”

Margit-MeiusMargit Meius

“Igal hetkel oli tunda, et Eve on omas asjas “väga kodus” (CMS – seest ja väljas, alt ja ülevalt eest ja tagant,) ning Merlis jälle omas asjas (otsimootoriturundus, sotsiaalmeediaturundus, õige veebilehe lähteülesande püstitamine).”

Agle_OissarAgle Oissar
www.veterinaar.ee
Veebilehe looja ja haldur

“Super meeskond, tasemel koolituse ülesehitus ja arusaadav juhendamine. Koolitus on üles ehitatud just nii, et see oleks arusaadav kõigile, usun, et mitte ükski algaja pole nendelt koolitustelt tühja pilgu ja tühja peaga koju läinud.”

Kui sa tõesti tahad oma kodulehega ja turundusega edasi minna, siis …

Tule veebilehe analüüsi koolitusele ja saad selguse, mida tuleks kiiremas korras ette võtta ja kuidas peaksid jätkama. Kui sa arvad, et sinu veeb toob piisavalt kliente, on kasutajasõbralik ja ei vaja paremaks tegemist, siis tea, et seda saab 100% kindlusega alati paremaks teha.

Me lubame sulle 2 asja:

  1. Juba koolitusel saad teada, millised vead on sinu veebilehel.
  2. Koolituselt saadavad checklistid annavad sulle väga täpsed juhised, mida on vaja teha, et sinu digiturundus ja koduleht hakkaks tooma rohkem kliente ja teeniks sulle rohkem raha.

NB! Lubadus nr 2 kehtib vaid juhul, kui sa viid vähemalt 80% praktiliselt ka ellu.

Koolituse aeg, koht ja hind

Aeg: 11.03.2019 kell 09.30 – 15.00
Koht: Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Hind:  295 € + KM (354 €)

Registreeru koolitusele

  • Ettevõtte / asutuse andmed arve koostamiseks (nimi, aadress).
    Töötukassa klient, kellel on olemas luba osaleda koolitusel, sisesta palun oma isikukood ja maakond.

Aeg, koht ja hind

Aeg: 11.03.2019 kell 09.30 – 15.00
Koht: Tallinn, Suur-Sõjamäe 10a (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Hind:  295 € + KM (354 €)

Koolitajad

Eve Keerus-JusupovEve on vilunud koolitaja, kes jagab meelsasti sinuga enda kogemusi kodulehe turvalisemaks tegemisel. Eve silmad paneb särama numbrid, mis aitavad otsuseid teha.

Merlis JusupovMerlis jagab sulle väärt nippe, kuidas Googles saada kõrgeid kohti ehk SEO ja SEM. Lisaks teeb ta sulle puust ja punaselt selgeks, kuidas õppida tundma oma klienti.

Häli MaurusHäli annab sulle nõu, milline peaks olema sinu kodulehe tehniline tervis. Samuti oskab ta sind aidata blogi ja e-poe pidamisel.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

koolitusluba

Kliendid, kes meid usaldavad

logod1

Kodulehe koolituste tagasiside