18. aprill 2020
WordPressi õpiku lugeja küsib
Aeg-ajalt potsatab postkasti mõni WordPressi õpiku lugeja küsimus. Tavaliselt on need loodavas lehes kinni ehk vastus vaid küsijale oluline. Aga on ka erandeid ja neist eranditest tegin ka tänase postituse.
14. aprill 2020
Google Analyticsis kasutatavad terminid
See on postitus, mida on koolitusel väga sageli küsitud. Ehk siis kas on kuskil eesti keeles selgitatud Google Analyticsi termineid. Siin see on :).
7. aprill 2020
Ilmus esimene Google Analyticsi õpik eesti keeles
Kulus mitmeid aastaid, selleks et ilmavalgust näeks Eesti esimene Google Analyticsi õpik. Õpik sisaldab täpseid sõna-sõnalisi õpetusi nii turundajale kui ettevõtjast veebilehe omanikule.
25. märts 2020
Kuidas käib Google Adsis töölaua loomine?
Lisaks Google Analyticsile ja Google Data Studiole pakub ka Google Ads oma töölauda. Viimase abil saad kiirelt ülevaate näiteks tulu toovatest reklaamidest ja sinu raha söövatest märksõnadest. Kuidas siis seadistada Adsis oma töölauda?
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
16. august 2016
Millised sotsiaalmeedia kanalid on kõige aktiivsemad?
Põhjalikum ülevaade sellest, millised sotsiaalmeedia kanalid on täna paljude ettevõtete turunduskanalid. Kuidas firmad neid kanaleid enda huvides kasutavad? Loe lähemalt.
9. august 2016
Mis on sotsiaalmeedia spetsialisti või turundaja suurim väljakutse?
2016 aastal kasutab sotsiaalmeediat rohkem kui 2,2 miljardit. Seega oleks siin sotsiaalmeedia spetsialistidel suur potentsiaal. Kuidas aga seda võimalust kasutada?
2. august 2016
Värvid veebidisainis ehk kuidas värv mõjutab kodulehe conversion rate’i?
Kodulehe omanikuna oled sa kindlasti kokku puutunud oma veebilehe disainimisega. Kuid kas sa valisid oma kodulehe värvid lähtuvalt värvipsühholoogiast? Kas sa tead, millist tähendust omavad erinevad värvid? Kas sa teadsid, et värvid kodulehel võivad mõjutada conversion rate’i?
27. juuli 2016
Tulemas on veebianalüütika seminar – süsteemne ja seadistatud Google Analytics
Hiljaaegu nägin ühe Eesti päris suure e-poe Google Analyticsi andmeid, aga suure hämminguga märkasin täiesti seadistamata veebianalüütikat. Jah, aeg on edasi läinud ja võib öelda, et enamus veebilehti on analüütikaga seotud, aga tundub, et peale sidumise pole küll midagi tehtud.
19. juuli 2016
2016 aasta sotsiaalmeedia turunduse uuringu kokkuvõte
See on kokkuvõte 56 leheküljelisest sotsiaalmeedia turunduse uuringust, mille koostas Social Media Examiner (Michael A. Stelzner). Raport annab ülevaate, kuidas turundajad sotsmeedia kanaleid kasutavad ja missugused on nende tuleviku plaanid. Kokku osales uuringus üle 5000 turundaja.
5. juuli 2016
Mis tööd teeb SEO spetsialist või SEO teenusepakkuja?
Sul on plaanis osta sisse SEO teenus ja sa tahad täpsemalt teada, et mida SEO spetsialist või teenusepakkuja tegema hakkavad. Millest see SEO hind siis koosneb? Järgnev ülevaade aitab sul paremini mõista SEO teenuse protsessi ja tööde mahtu.
28. juuni 2016
WordPress ja CRM ehk kas sa tunned oma klienti?
Kodulehe omanikuna oled kindlast huvitatud käibe suurendamisest. Sellest postitusest saad lugeda lähemalt, kuidas CRM ehk kliendisuhete juhtimine aitab sul planeerida paremini oma turundustegevust ja seeläbi suurendada ka käivet.
21. juuni 2016
Kuidas muuta WordPressiga tehtud veebileht turvalisemaks ja kiiremaks?
Kodulehe omanikuna oled kindlasti otsinud erinevaid pluginaid veebilehe turvalisuse ja kiiruse tõstmiseks. Sellest postitusest saad lähemalt lugeda Wordfence pluginast, mis aitab sul muuta kodulehe turvalisemaks ning kiiremaks.
14. juuni 2016
Miks kasutada turundusvideot ja Wistiat?
Kõik on kuulnud YouTube’ist ning kindlasti oled ka ise vaadanud sealt videoid. Sellest postitusest saad aga teada, miks sa peaksid kasutama Wistiat videoturunduseks.
6. juuni 2016
Milline Eesti SEO firma ja tema SEO teenuse hind jääb silma?
Uurisin ühel päeval, nii-öelda sportlikust huvist, et milline SEO firma jääb mulle google.ee otsingutulemustes silma. Tõmbasin kliendi püksid jalga ja tahtsin teada, millised on SEO teenuse hinnad Eestis.