Hiljaaegu nägin ühe Eesti päris suure e-poe Google Analyticsi andmeid, aga suure hämminguga märkasin täiesti seadistamata veebianalüütikat. Jah, aeg on edasi läinud ja võib öelda, et enamus veebilehti on analüütikaga seotud, aga tundub, et peale sidumise pole küll midagi tehtud.

Google_Analytics_koolitus

Aga kuidas on võimalik reklaami teha, kui sa ei tea missugune kanal sul töötab. Kas peaks tegelema e-postiturundusega – ei tea. Kas peaks panustama sotsiaalmeediasse – pole aimugi. Kas tasub järjepidevalt blogi pidada – ei oska öelda. Millises e-poe ostuetapis kasutajal jõud lõppeb? Missugustele sisulehtedele tuleb palju liiklust ja on ka palju lahkumisi? Kas mobiilsed kasutajad jätavad tehingud sagedamini pooleli kui tahvlikasutajad?

Neid küsimusi on päris palju ning kui sa vastuseid ei tea, siis võib päris kindlalt väita, et toimetad internetimaastikul üsna juhuslikult ja kaootiliselt.

Abi saad veebianalüütika seminarilt

Seminaril käsitletavad teemad

Veebianalüütika tegevusplaan

Ilma konkreetse tegevusplaanita on su analüüs juhuslik ja pinnapealne. Tutvustan peamisi põhipunkte ja saad näidisena kaasa küsimustiku, millele vastates valmib sinu veebianalüütika tegevusplaan.

Eesmärgid

Käsitletavad teemad: makro- ja mikroeesmärgid, eesmärkide loomine, eesmärkide analüüs. Tutvustan vajadusel ühe eesmärgi loomist, aga vaatame koos üle, kuidas eesmärgi täitmist/mitte täitmist analüüsida.

Töölauad

Töölauad koondavad kokku sulle olulise info. Loome töölaua nimega Turundaja töölaud ja lisame sinna 12 olulist numbrit, millele peaksid ennem otsuse tegemist alati pilgu peale viskama.

Segmendid

Segmendid on soovitud valim kodulehe külastajatest. Vaatame süsteemi poolt loodud segmente ja loome ise 3 segmenti. Tutvustan 10 olulist segmenti, keda uurida.

Aruanded

Aruanded on enda loodud raportid, kuhu saad kokku koondada olulised mõõdikud vajalike dimensioonide lõikes. Tutvustan 3 olulist aruannet.

Google Tag Manager

Millal ja miks kasutada Google Tag Manager keskkonda? Sissejuhatuseks võin öelda, et see on mugav vahend, kuidas uurida FB või Google Adwordsi liiklust, analüüsida sündmusi (events) – näiteks video vaatamised, nupu või lingi vajutamised, faili alla laadimised jne, võtmesõnad on ka remarketing ja retargeting.

Registreeru seminarile ja tee oma Google Analytics korda!

NB! Seminarile pääseb kuni 30 inimest.