Kohe on aasta läbi saamas ning koolitused on selleks korraks otsa saanud. Vaatame aga, mida Google Analytics näitab meie veebiturunduse blogi parimate artiklite osas.

Veebiturunduse TOP 10 postitustPeab tunnistama, et arvestades meie väiksust ja antud teema konkurentsitihedust Eestis on need postitused toonud meile nii hinnapäringuid kui reaalseid koostöölepinguid.

TOP 10 parimat veebiturunduse blogi postitust

Järgnevad postitused on esitatud külastatavuse numbrite põhjal ning nende sisulehtede keskmine lehel oldud aeg on vähemalt 3 minuti. Need postitused tõestavad seda, et külastajad loevad ka pikki artikleid, kui see on sisukas, praktiline ning see neid tõeliselt huvitab.

1. Kodulehe optimeerimine ehk SEO. Kuidas teha?

Kuidas käib kodulehe optimeerimine otsimootoritele ja milliseid vigu peaks vältima. Mida sisaldab endast veebilehe sisene SEO ja väline SEO ning milline võiks olla hea domeeni nimi. Selles artiklis on sõnu 2316, mis teeb ca 9 A4 lehekülge ning lehel oldud keskmine aeg on 8 minutit.

2. Kuidas teha e-poodi?

Selles postituses paneme lugeja esmalt tõsiselt mõtlema, kas tal on ikka vaja luua alati omale e-poodi. Saad teada, millele kõigele tuleb enne e-poe loomist mõelda ning kuidas teha e-poodi, mis müüks. Sõnade mahult piirdub see postitus 1400-ga ja keskmine lehel oldud aeg 4 minutit.

3. E-turundus ehk internetiturundus. Kuidas seda süüakse?

Siit saad hea ülevaate, mis on veebiturundus. Veebiturundus või internetiturundus sisaldab palju erinevaid taktikaid ja neid kõiki on ka selles postituses lühidalt tutvustatud. Lehekülgi 3 ja sõnu 579. Lehel oldud keskmine aeg 4.49.

4. Veebiturunduse 30 soovitust, mis tõstavad müüki

Mida võiksid teha, et saavutada internetis turundamisel ja müümisel järgmine tase? Ligi 30 veebiturunduse alast nõuannet koos näidetega maailmast. Tõesti, sinu veebiturundus saaks parema hingamise, kui vähemalt katsetaksid.

5. Kas teha koduleht WordPressi või Joomlaga?

Antud artikkel on ajendatud paljude ettevõtjate huvist küsimuse vastu. Eve toob välja nii Joomla kui WordPressi puuduseid ja häid külgi, aga mitte need ei saa valikul määravaks. Vaata järgi, mille põhjal teha valikut.

6. Copywriting ehk Müügikiri sinu kodulehel

Kuidas kirjutada oma toote või teenuse lehele head müügiteksti? Milliseid kohustuslikke punkte müügiteksti kirjutamisel silmas pidada ja miks peaks seda tõsiselt võtma? Hea müügikiri või müügitekst mõjutab otseselt sinu sissetulekuid.

7. Kodulehe tellimine. Kuidas küsida hinnapakkumist?

Kui käsil on uue kodulehe tellimine, siis kuidas küsida hinnapakkumist? Kuna tegemist on tõsise investeeringuga, siis pead selleks end põhjalikult ette valmistama. Mida vähem alguses vigu teed, seda mõistlikum tuleb kokkuvõtteks kodulehe hind.

8. Veebilehe ja Google Analyticsi sidumine

Kui sul pole oma veebilehele lisatud ühtegi statistika ehk veebianalüütika programmi, siis oled lehel toimuva osas pime. Eve tegi õpetuse, kuidas lisada veebilehele Google Analytics. Lisa oma veebilehele see programm ja kui on abi vaja, siis kirjuta julgelt. Postituse lõpus kliki linki ja saad Google Analytics’isse uue töölaua.

9. Kuidas teha kodulehele reklaami Google Adwordsiga?

Paljud kaotavad Google Adwordsiga reklaami tehes palju raha ja on pahased, et see ei too tulemusi. Probleem on tegelikult teadmatuses, kuidas teha seda õigesti. Siit leiab häid soovitusi.

10. Kuidas teha kodulehte kiiremaks? SEO nipid

Kodulehe kiirus mõjutab sinu sissetulekuid veebis. Sellest postitusest saad SEO nõuandeid teemal, kuidas teha kodulehte kiiremaks.

Kui ka sinule on see postituste TOP 10 väärtuslikumat artiklit midagi andnud, siis palun pane see omale bookmarki või jaga seda teistega.

Eve ja Merlis soovivad sulle ilusaid perekeskseid jõule ning et jõuluvana täidaks vähemalt ühe sinu kingisoovi.