Mis on Facebook Pixel code? Facebook annab sulle koodi, mille saad lisada oma veebilehele ja mis salvestab külastaja liikluse, et saaksid neile hiljem näidata sobivamat reklaami Facebookis.
Facebook Pixel teeb Facebookis reklaami loomise oluliselt täpsemaks ja tõhusamaks.
Miks on Facebook Pixel sulle vajalik?
On igati tark teha reklaami neile, kes on juba sinu vastu huvi üles näidanud.
Facebook pixel võimaldab sul jälgida veebilehel tehtavaid soovitud tegevusi nagu müük e-poes või uudiskirjaga liitumine. Samuti salvestab ta kõik külastused, mida on tehtud mingil konkreetsel sisulehel.
Selleks tuleb sul reklaamihalduris koostada nn Website Custom Audiences ehk segmenteeritud sihtrühm iga lehe kohta eraldi.
Reklaamide optimeerimine tõuseb nüüd uuele tasemele.
Sa küsid, et mida see tähendab uuele tasemele.
Siin on Sulle üks lihtne näide:
Sa tahad teha Facebooki reklaamide abil rohkem müüki.
- Selleks oled sa oma kodulehe lisanud Facebook piksli ja;
- oled seadistanud Custom Conversions ja Standard Eventsid, mis eesmärkide täitmist mõõdavad;
- paned oma reklaamid käima ja Facebook hakkab infot koguma, kes sinu sihtgrupist ja kuidas käitub;
- tänu Facebook Pixel koodile salvestab Facebook reklaami kaudu tehtud ostu või tehingu ja saab ühtlasi teada, millist tüüpi ja mis huvidega inimesed sinult meelsamini ostavad.
- mida rohkem oste või tegevusi Facebook sinu kodulehel registreerib, seda täpsemalt oskab ta öelda, kes ostaksid sinult suurema tõenäosusega.
Jaa nüüd läheb asi eriti heaks. Facebook hakkab automaatselt näitama reklaame rohkem neile, kes ongi sinu teenusest või toodetest huvitatud ja sina teed rohkem müüki.
Veebilehe segmenteeritud sihtrühm (Website Custom Audiences)
Kui oled veebilehele installinud Facebook pixel lisa, siis kõigi külastajate liiklus ja toimingud salvestatakse. Kasutades neid andmeid, saad oma reklaame tunduvalt täpsemalt sihtida.
Sihtrühmaks võib olla näiteks:
- inimesed, kes on külastanud su veebilehte viimase 24 tunni jooksul;
- inimesed, kes on külastanud su veebilehte viimase 180 päeva jooksul, aga ei ole tagasi tulnud viimase 30 päeva jooksul. Ajavahemik, mida saad valida on 1-180 päeva;
- inimesed, kes on külastanud mingit konkreetset sisulehte;
- inimesed, kes on külastanud mingit konkreetset sisulehte, aga pole külastanud mingit teist konkreetset sisulehte.
Kui oled segmenteeritud sihtrühma loonud, siis saad määrata, millal neile reklaami näidata, missugust reklaami näidata või võid jätta valmis loodud segmendid tulevikus kasutamiseks.
Samuti on vajalik erinevaid sihtrühmasid luues kasutada välistamist.
Näiteks: oletame, et tahad näidata reklaami neile, kes on käinud teenuste lehel, kuid välistada need, kes on külastanud sinu x teenuse tänan lehte.
Kohandatud konversioonid (custom conversions)
Konversioonid on soovitud tegevuse tegemised, mis lõppevad tänan-lehega. Näiteks – täname tellimuse eest (ost e-poest), täname uudiskirjaga liitumise eest (uudiskirjaga liitumine), täname infopäringu eest (kontaktivormi täitmine).
Konversiooni tüübiks võib olla määratud näiteks Purchase, sel juhul saad määrata ka rahalise väärtuse ning näed visuaalselt kui suur on olnud sissetulek ja kui palju oled kulutanud reklaamile.
Kui kasutad Custom Conversions lahendust, siis üks kord lood ja kõikides reklaamides seda siis kohe ka kasutatakse.
Standard events (sündmused)
Standard events on uue Facebook Pixel lahenduse lisa. Tänu sellele lisale saad ümber minna 40 custom converioni piirangust. Custom conversions on seotud URL’idega (tänan-lehtede aadressid), aga standard events mitte.
Statdart evente saab minna looma kui valid Reklaamihaldur -> Pixels -> Create Conversions -> Track Conversions With Statdard Events.
Standard events tüüpe on 9:
- Viewcontent (oluliste sisulehe tüüpide vaatamised);
- Search (poes tooteotsingu tegijad);
- AddToCart (toote ostukorvi lisajad);
- AddToWishlist (toote soovikorvi lisajad);
- InitiateCheckout (kassasse minejad);
- AddPaymentInfo (makseandmete lisajad);
- Purchase (tellimuse esitajad);
- Lead (näiteks uudiskirjaga liitujad);
- Complete Registration (näiteks teenuse tellimise vormi täitjad).
Kõike seda on vsul võimalik külastajate lõikes jälgida, mõõta, analüüsida ja teha otsuseid.
Kuidas lisada lehele uus Facebook Pixel?
Uus Facebook Pixel töötab analoogselt nagu vana Custom audience pixel. Kujunduse index.php faili või vastavasse pluginasse peab lisama väikese koodikese.
Vaata kuidas lisada oma kodulehele Facebook Pixel kood
Koodi näed, kui valid Reklaamihaldur –> Pixels –> Tegevused –> View Pixel code.
WordPressis on Facebook Pixel lisamiseks plugin Facebook Conversion Pixel.
See kõik tundub Sulle üsna segane või kuidas?
Jah, alguses ongi, kuid sellest oskusest on sulle reklaamimisel ja turundamisel ääretult palju abi. See oskus ja teadmine on võimalik omanda meie uuel Facebooki reklaamikoolitusel.
Kui tõesti tahad teha Facebooki reklaami täpsemalt ja tulemuslikumalt, siis tee 295 € + km invetseering ja osale Facebooki reklaami koolitusel edasijõudnutele. Anname sulle abi ka 3 kuud peale koolitust.
Kui sulle meeldis see postitus, siis palun jaga seda!
Autor: Eve Keerus-Jusupov
LIITU UUDISKIRJAGA
Saad 1 x kuus head nõu
kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
Personaalne kodulehe/e-poe tegemise koolitus
Vaata, mis koolitusi veel pakume
Kodulehe/e-poe tegemine WordPress 6’ga
Õpik keskendub e-poe loomisele ja tasuta pluginate tutvustamisele, mis aitavad e-poele lisada lisafunktsionaalsust. Käime läbi kogu e-poe loomise protsessi – toodetest kuni arveni.