24. märts 2020
Veebilehe ja Google Analyticsi sidumine
Kui sa ei kasuta oma veebilehe juures ühtegi statistikaprogrammi, siis kobad lihtsalt pimeduses ega saa kunagi teada, mis su veebilehe tervisel viga on või mida saaks paremaks teha. Siin on sulle õpetus, kuidas siduda tasuta tarkvara Google Analytics WordPressiga.
9. jaanuar 2020
10 enim loetud postitust 2019
Võtame kokku KoduleheKoolitused blogi 10 parimat blogipostitust või õpetust. Need on postitused, mis said kõige rohkem lugejate tähelepanu. Viska TOP 10-le pilk peale ehk leiad ka endale midagi praktilist.
28. oktoober 2019
Loo ja ajata sotsiaalmeedia postitused MailChimpis
Viimastel e-postiturunduse koolitustel on osalejatele enim üllatust pakkunud võimalus luua ja ajatada MailChimpi keskkonnas postitusi, mis ilmuvad Facebookis, Instagramis ja Twitteris.
27. oktoober 2019
Kuidas lisada küpsiste teavitust WordPressis?
Veebilehe haldajad on kohustatud oma lehel esitama selge ja arusaadava teabe, millist tüüpi küpsiseid nende veebileht kasutab ja mis eesmärgil.
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
Liitu kodulehekoolituste uudiskirjaga!
Saad 1 x kuus head nõu kodulehe, SEO või sotsiaalmeedia kohta
8. märts 2016
Kuidas kirjutada kodulehe teenuste lehele müüvat sisu?
Tahad, et sinu teenuste lehe vaatajast saaks klient? Sinu firma pakub teenust, kuid su kodulehe teenused leht jätab külastajad külmaks ega too uusi kliente? Täna annan sulle vähemalt 10 selget nõuannet, kuidas müügikirja abil saada rohkem ostjaid.
1. märts 2016
Mis on inbound marketing?
Oled sa tähele pannud, et traditsioonilised turundusmeetodid ei ole enam nii efektiivsed, kui mõned aastad tagasi? See on selle pärast, et kliendi ostuharjumused on muutunud koos digimaailma arenguga. Seega on vaja muuta ka meetodeid, kuidas me turundame oma tooteid ja teenuseid. Selles postituses tutvustan sulle uut turunduse terviklahendust, milleks on inbound marketing.
23. veebruar 2016
Mis on UX / UI ehk kasutajakogemus ja kasutajaliides?
Kas sinus tekitab segadust UX / UI mõiste kasutamine? Selles postituses selgitan sulle, mis on kasutajakogemus ja kasutajaliides ehk mis on UX ja UI.
16. veebruar 2016
Kodulehe statistika ehk Google Analyticsi õpetus algajale (1)
Google Analytics on väga vajalik ja tasuta tööriist kodulehe statistika kogumiseks, kuid algajale võib see olla veidi keeruline ja segadust tekitav. Selles postituses tutvustangi peamiseid veebilehe külastajaga seotud põhimõisteid.
9. veebruar 2016
Kuidas tõsta e-poe müüki? 3 soovitust e-poe loomisel
Üks sage küsimus e-poe omanikel on, et kuidas tõsta e-poe müüki? Tõsi on see, et pole vahet kas sul on käsil e-poe loomine või soovid olemasoleva tulemuslikkust tõsta, igal juhul peaksid erilist tähelepanu pöörama 3 asjale. Selles postituses toon välja soovitused piltide, tootekirjelduste ja kontaktilehe jaoks, mis aitavad tõsta sinu veebipoe müüki.
2. veebruar 2016
Millised on viimased huvitavamad Facebooki uuendused?
Hoiad sa kursis end Facebooki uuendustega? Tead sa, kuidas uuendused mõjutavad sinu Facebooki lehte? Selles postituses toon välja mõned eraisiku Facebooki lehe uuendused ning uuemad lisad, mis mõjutavad ettevõtete lehti.
26. jaanuar 2016
Facebooki turunduskoolitus Social Fly OÜ-s. Mida ma arvan Taavi Tammpere Facebooki koolitusest?
Käisin Taavi Tammpere Facebooki turunduskoolitusel, kus peateemadeks olid Facebooki turundusstrateegia ja reklaam Facebookis. Mida ma sellelt koolituselt ise üldse õppisin ja mida ma tahan kindlasti sinuga jagada?
21. jaanuar 2016
Internetiturunduse blogi 2015 aasta TOP 10 postitust
Võtame kokku meie 2015 aasta internetiturunduse blogi enim külastusi saanud postitused. Aluseks on võetud lihtsalt Pageviews, kuid üllatusi on ja ehk leiad ka endale mõne kasuliku õpetuse.
13. jaanuar 2016
Põhjalik A/B testimise plaan kodulehe müügile optimeerimiseks
Sina, kui ettevõtjast kodulehe omanik, peaksid täna küsima endalt: kuidas kodulehe optimeerimine müügile aitab minu äril kasvada? Järgnevad A/B testimise töövõtted avavad sinu firma veebilehe arenguruumi võimalused, millest sa varem ei teadnud midagi.
7. jaanuar 2016
TOP 5 Google Adwords võtmemõõdikut, mida igapäevaselt jälgida
Mõõdikud ehk KPI-d (Key Performance Indicators) on näitjad, mille põhjal võime hinnata, kuidas on meil läinud. Küsimus on selles, et millistele mõõdikutele Google Adwordsis peaks siis rohkem tähelepanu pöörama?