Kas ka sinu kodulehel on üleskutse „Liitu uudiskirjaga“? Küsiksin siis, et kuidas läheb, kui palju on siis uudiskirjaga liitujaid?

Väga sagedasti võid kohata veebilehtedel üleskutset liitu uudiskirjaga, kuid kas selle üleskutse tegijad on kunagi endalt ise küsinud, et miks peaks liituma uudiskirjaga.
Kui sinu lehelt saan lugeda väärt sisu ja iga postitus on peaaegu kui kuld, siis mul võib-olla ei tekiks seda küsimust.

Kuidas saada uudiskirjaga liitujaid?

Lihtsalt sõnapaar ei too sulle sinu mailinglisti eriti kedagi, kuid sõnadel on suur jõud. Nimelt piisab vahel sellest kui lisad lühikese põhjenduse, miks ma peaksin sinu uudiskirjaga liituma.

Kui sul on oma sihtgrupile pakkuda infot, olgu selle sisu näiteks uued trendid, õpetused stiilis, kuidas teha või eriti soodsad pakkumised (mis pole naljanumber), siis ütle seda oma üleskutses. Anna mulle lühidalt teada, kuidas sinu uudiskiri teeb minu elu lihtsamaks ja paremaks.

Alati ei pea olema üleskutse „Liitu uudiskirjaga“, see on leierdatud ja tekitab vastumeelsust. Paljud mõtlevad: „Näe, jälle tahab minu e-maili. Noh, annan talle oma rämpsuka, eks näis mis tal mulle pakkuda on“. Seda sa ju ei soovi.

Kasuta huvi tekitavat ja tegevusele kutsuvat pealkirja ning anna mulle teada, mida uudiskiri sisaldab, mida ma saama hakkan, mis on selle sisu. Alles siis hakkan ma mõtlema, kas võiks asja lähemalt uurida.

Miks me ei taha anda oma e-posti aadressi?

Viisakas oleks kui annaksid mulle veel teada kui tihti sa mulle kirju saadad ja ma loodan, et sa ei hakka mind pommitama ja väsitama oma infoga. Kui saan sellest kuidagi kasu, siis on alati ok.

Samuti võiks olla viide privaatsuspoliitikale, kus mainid, mida sa minu e-mailiga teed, kas jagad seda kolmandatele osapooltele. Kes töötlevad minu andmeid ja kuidas on tagatud minu andemete privaatsus jne.

Lõpetuseks tahan öelda seda, et kui oled veebis suutnud enda vastu usaldust tekitada, pakkuda väärt sisu, siis tulevad ka uudiskirjaga liitujad.