Veebianalüütika seminar – süsteemne ja seadistatud Google Analytics

Google_Analytics_koolitus

Sul on veebileht seotud Google Analyticsiga, aga uurid vaid harva mõnda juhuslikku arvu. Ära ennusta veebilehe edukust kohvipaksu pealt, vaid kasuta oma süsteemselt seadistatud veebianalüütika programmi Google Analytics ning otsusta andmete põhjal.

Google Analytics koolituse tulemusena tead ja oskad, kuidas:

  • luua veebianalüütika tegevusplaani;
  • seadistada töölaudu ja eesmärke;
  • luua segmente ja aruandeid;
  • kasutada silte.

Seadistatud veebianalüütika aitab sul aru saada veebilehe kitsaskohtadest ning aitab teha paremaid turundusotsuseid. Missugune kanal töötab kõige paremini, kuhu on mõttekas reklaamiraha suunata? Missugustel olulistel sisulehtedel on küll palju sisenemisi, aga samas ka palju lahkumisi?

Google Analyticsi koolitus on tempokas ning kompaktne. Kokku koosneb 6 plokist, igaüks kestvusega 20 minutit.

Kas tõesti saab 2 tunniga Google Analytics seadistatud?

Kui küsid, et kas nii lühikese ajaga saab tõesti nii palju tehtud, siis vastus on: Jah, saab küll. Igast plokist teeme koos läbi 1-3 kõige olulisemat tegevust ning ülejäänud segmendid, töölauad või aruanded jagame lingina või ekraanipiltidena ja tutvustame, kuidas neid kasutada.

Andmed ei valeta – kui tead, mida ja kuidas koguda, siis on sul olemas faktid, mille põhjal otsuseid langetada.

Seminaril käsitletavad teemad

Veebianalüütika tegevusplaan

Ilma korraliku tegevusplaanita ebaõnnestud ning su ettevõtmine ei arene. Tutvustan peamisi põhipunkte ja saad näidisena kaasa küsimustiku, millele vastates valmib sinu veebianalüütika tegevusplaan. Näidistegevusplaanis on eesmärgiks teenuste/toodete müük läbi veebilehe, e-postiturunduse ja sotsiaalmeedia kanalite.

Eesmärgid

Miks on vajalikud makro- ja mikroeesmärgid, kuidas eesmärke luua ja eesmärkide täitmist analüüsida. Tutvustan ühe eesmärgi loomist ning vaatame koos üle, kuidas eesmärgi täitmist/mitte täitmist analüüsida. Seadistatud eesmärgi analüüs näitab, kas oled õigel teel ja kui suur on nö õnnestumise protsent. Kokku saad ühe vaate alla luua 20 eesmärki.

Töölauad

Töölauad koondavad kokku sulle olulise info. Kokku saad luua 20 töölauda, igal töölaual 12 sulle olulist numbrit. Loome töölaua nimega Turundaja töölaud ja lisame sinna 12 olulist numbrit, millele peaksid ennem otsuse tegemist alati pilgu peale viskama. Seega õpid ise looma endale vajalikke töölaudu.

Segmendid

Segmendid on soovitud valim kodulehe külastajatest. Vaatame süsteemi poolt loodud segmente ja loome ise 3 segmenti. Tutvustan 10 olulist segmenti, keda uurida. Mida teeb sotsiaalmeedia kanalist, reklaamilt, e-kirjast või bannerilt tulija? Kas leiad 3 erinevust nende vahel, kes ostavad esimesel korral ja kellel kulub ostu tegemiseks rohkem kui 5 külastust?

Aruanded

Aruanded on enda loodud raportid, kuhu saad kokku koondada olulised mõõdikud vajalike dimensioonide lõikes. Tutvustan 3 olulist aruannet, kus igas ühes 10 mõõdikut 3 dimensiooni lõikes.

Google Tag Manager

Millal ja miks kasutada Google Tag Manager keskkonda? Sissejuhatuseks võin öelda, et see on mugav vahend, kuidas uurida FB või Google Adwordsi liiklust, analüüsida sündmusi (events) – näiteks video vaatamised, nupu või lingi vajutamised, faili alla laadimised jne, võtmesõnad on ka remarketing ja retargeting.

Osalemise tingimused

  • Veebileht on seotud Google Analytics tarkvaraga
  • Sul on ligipääs oma Google Analyticsi kontole administraatori õigustes
  • Kui soovid praktiliselt kaasa teha, siis võta kaasa oma arvuti

NB! Kõik meie kliendid, kellele meeldivad KoduleheKoolitused Facebookis, saavad võimaluse osaleda aastas ühel meie pakutud koolitusel tasuta.

Võtad andmeid tõsiselt ja tahad Analyticsi osas selgust?

Tule pikemale Google Analyticsi ja SEO koolitusele. Vajadusel telli personaalne konsultatsioon koos materjalide ja praktilise osaga Eve käest.

Google Analytics ja SEO

Koolitajad

Eve Keerus-JusupovEve on kogemustega koolitaja, kes lisaks kodulehe tegemise koolitustele suudab tänu Google Analyticsi abile sinu silmad avada kodulehel toimuvast.

Merlis JusupovHäli lemmikteemad on Google Analytics ja andmete analüüs. Tema oskustest ja teadmistest tõuseb kasu igale osalejale.

OÜ Collectiv on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

koolitusluba

Kliendid, kes meid usaldavad

logod1